bölüm 48

237 22 0
                                    

Namjoon;

Hayat ne diye sorsalar mucize derdim, çünkü;eğer bugün de yaşıyorsam bu bana tanrı tarafından verilmiş bir hediyedir demektir benim için. Peki insan nedir diye sorsalar direk şu cevabı verirdim 'SAYGI' benim için bir insanın yaşıyor olması bile saygıyı hakkettiğini gösterirdi.

Peki herkesin dilinde olan aşk nedir diye sorsalar işte ona cevap veremezdim. Soo bin kalbimde o kadar derin bir iz bıraktı ki bugüne kadar kimse içine girememişti,ki giremeyecekti de. Her gece kabusum olan sevdiğim kadın şuan ne halde hiç bilmiyordum. En son annemle babama ulaşmak istemiştim ulaşmıştım ama onların beni reddettiği gerçeğini öğrenmiştim,Soo bini sorduğumda ise benim gittiğimi öğrendikten sonra onunda ortadan kaybolduğunu söylemişlerdi. Onu en son gördüğümde kalbime o kadar büyük bir sancı girmişti ki dayanamayıp ordan da kaçmıştım. O beni görmemişti bile. Daha sonra onu aramak istedim ama ne yapsam da aramadık yer bırakmasamda Soo bini bulamamıştım. Anne babama kabul etmeseler bile zorla para gönderiyor ihtiyacı olan herşeyi onlardan habersiz yapıyordum. Evlerinin önünde iki adam sürekli onları izleyip bana haber veriyor bazen de fotoğraflarını atıyordu.

Soo bin acaba şuan ne yapıyordu. Ben gittikten sonra neler olmuştu.

Ya şuan başkasının sevdiği kadınsa.

Öyle deme iç ses,içimi yakma:(

Bir söz duymuştum eğer ağladığınızda ilk sağ gözünüzden yaş akarsa bu mutluluktandır eğer ki sol gözünden akıyorsa bu da acıdan demektir. Benimkinden de soldan akıyordu. Hızla gözümden akan yaşı sildim.

Şuan büyük Avm"de bir masaya oturmuş halde düşünüyordum bunları. Kalbim bugün haddinden fazla hızlı atıyordu yada birşeyler hissediyordu. Elimi kalbime götürüp

"Sakin ol bulacaksın,eninde sonunda onu bulacak ve hiç bırakmayacaksın." Diyip kendi kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama olmadı başaramadım. Kendi kendimi kandırıp duruyordum. Terkettiğim bir kadının beni affetmesini bekliyordum.

Oda seni bekliyordu affetmek için rm.

İç ses sen bugün beni yakmaya niyetlisin zaten kalbim çok ağır daha fazla yapma dayanamam.

Ellerimi saçımdan geçirip bir süre bekleyip ayağa kalktım. Eğer burda kalırsam kafayı yiyecektim.

Arkamı dönüp yürüdüm,kocaman avm'de yürüyen merdiven bozulmuştu.Şansına tükür be. İlk defa düzgün birşey söyledin.

Merdivenleri çıkacakken gözüme bir kadın ve bebek arabasında bekleyen bebek takıldı. Kadın merdivenleri çıkamaya çalışıyordu ama bebek arabasından çıkamıyordu.

Yanlarına birkaç adımda varıp kadının elindeki bebek arabasını aldım. Şaşkın gözlerle bana bakan kadına açıklama yapmayı unutmuştum.

"Iı ben götürürüm siz burdan geçemezsiniz hem merdivende bozulmuş." Kadın minnettar şekilde gülümseyip

"Çok teşekkür ederim bende nasıl götüreceğim diye düşünüyordum minnettarım." Diyerek bebeği içinden alıp kaldırmam için yol verdi.

Kolay şekilde elime alıp bir çırpıda çıktım ki ben başa vardığımda kadın sadece beş basamak çıkmıştı.

Arabayı bırakıp tekrardan inip elinden bebeği de aldım. Kadın rahatsız olsa gerek gelemiyordu. Bebeği sağ tarafıma alıp elimi uzattım.

"İsterseniz elimi tutun sizinde yardıma ihtiyacınız var gibi." Kadın başını ekip gülümsedi

"Kusura bakmayın ama bu yardımı da geri çeviremeyeceğim çünkü gerçekten yürüyemiyorum." Diyerek elimden tuttu.

Yavaşça ikisini de çıkarınca kadın bebeği alıp kocaman gülümsedi

"Çok teşekkür ederim ve kusura bakmayın lütfen. Astım hastasıyım ve ilacımı da evde unutmuşum bu yüzden nefesim kesilmişti."

"Hiç önemli değil herzaman." Daha fazla uzatmaya gerek yoktu. Başımı bir kez önünde eğip arkamı döndüm. Arkamı döndüğümde gördüğüm şeyle donup kaldım.

Upuzun siyah saçları,siyah gözleri,şekilli kırmızı dudakları,hafif tombul yanakları ve hafif kısa boyu. O kadar tanıdıktı ki. Her gördüğümde tekrar aşık olduğum,her gördüğümde kalbimin saniyesinde on bin kere atmasına sebep olan kişi.Yıllardır hasret kaldığım ama birkaç gün önce görüp korkudan kaçtığım kişi buradaydı karşımda duruyordu bu,

Bu oydu

Soo bindi.

Ne güzel yerde bitirdim ama...😂😂 Namjoon için yorum ve oy atmayı unutmayın lütfen.

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin