Selam canlarım. Nasılsınız umarım iyisinizdir. Neyse uzatmayalım yeni kitap yayınladım "NEFRETTEN AŞK DOĞAR MI? "kitabımı okuyun lütfen çok seveceksiniz eminim.
Taehyuntan
Biri bana bugüne kadar hayatındaki en mutlu anını söyle dese ona verebileceğim tek cevabı bile veremezdim. Hayat bana bugüne kadar yapamadığı şeyi bırakmamıştı. Önce çocukluğumu almıştı benden sonra anne babamı sonra da tek tutanağım olan babaannemi. Babaannem öldükten sonra kendimi kaybetmiştim. Kumara başlamıştım ilk önce sonra da herşeyimi kaybetmiştim.
Neredeyse iki hafta boyunca hep sokaklarda yatmış sonra da kendimi bu bataklığın içinde bulmuştum. Hayatım burda mahvolmuştu. Eski benliğimi kaybetmiştim. Eski mutlu herşeye gülen , hiçbir şeyi umursamayan , duysal , bir karıncayı bile incitmeyen halim gitmiş yerine , ciddi, hayatında kaç kez katil olmuş, duygusuz bir psikopat olmuştum.
Hayatım boka sarmışken onu tanıdım min seo. Min seoyla tanışmamız tesadüf olmuştu. Sürekli karşılaşıyorduk ve ben bu karşılamaları büyük bir hevesle beklediğimi farkettim. Onun sayesinde eski halime dönmüştüm , min seo bana eski benliğimi vermişti. Eskisi gibi içki içmiyor bazen de hiç içmiyordum. Bir süre sonra ona açılıp duygularımdan bahsetmiştim , onun da benden hoşlandığını biliyordum ama mafya olduğumdan tereddüt ediyordu. Daha sonra aynı eve çıkıp beraber yaşamaya başlamıştık. Bir süre sonra min seonun hamile olduğunu öğrenmiştim o kadar mutlu olmuştum ki bu mutluluğum da yarım kalmıştı....
Son hız kullandığım arabayı evimin önünde dururdum. Yavaşça arabadan inip evime doğru yürüdüm. Peşimden içeriye kadar gelen korumalara elimi kaldırıp gelmemelerini işaret ettim.
Birazdan gireceğim evde neler olacaktı tahmin edebiliyorum. Her zaman ki gibi katil olacaktım.
Elimdeki sıkıca tuttuğum anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim. Evde ölüm sessizliği vardı. Onun herzaman ki yerinde olduğunu düşünüp bir zamanlar doğacak olan bebeğimizin odasına yürüdüm.
Tamda tahmin ettiğim gibiydi, bebeğimizin odasında onun kıyafetlerini katlıyordu.
"Nefesim.."Diyerek dikkatini çekmeye çalıştım. Sesimi duyduğunda hafif sıçrayıp sonra da gülümseyip
"Geldin mi ? "Başımı sallayıp bende yanına oturdum. Min seoyu kendime çekip sıkıca sarıldım. Dudaklarımı saçlarına bastırıp günlerdir hasret kaldığım kokusunu içime çektim.
Ayrıldıktan sonra yüzüne uzun uzun baktım. Birkaç günde ne kadar da çok özlemiştim..
"Kaç gündür neden gelmedin?" Sorduğu soruyla gözlerimi kaçırıp
"Geldim işte burdayım. Çok özlemişim seni." Min seo kaşlarını çatıp
"Sana kaç gündür nerede olduğunu sordum neden cevap vermiyorsun." Sıkıntıyla nefesimi verip
"Min seo jiminin yanındaydım.." İnanmıyormuş gibi başını sallayıp
"Hani beni ona götürecektin söz vermiştin neden hala götürmedin." Gözleri dolunca dişlerimi sıkıp
"Götürmeye geldim ya ağlama dayanamam..."
"YALAN SÖYLÜYORSUN HEP ÖYLE DİYORSUN AMA GÖTÜMÜYORSUN..."Min seonun elini tutup
"Sakin ol bak götürmeye geldim seni sakin ol hadi gidelim hazırlan gidelim. " Min seo elini çekip
"Hayır. Yine beni kandırdın hep böyle yapıyorsun zaten senin yüzünden gitti benden senin yüzünden zaten niye gelmedin niye gelmedin sen gelseydin gitmezdi niye gelmedin...." Her zamanki gibi yine krizi başlıyordu. Ellerini sıkıca tutup kendine getirmeye çalıştım
"Seo , seo sakin ol tamam götüreceğim götüreceğim ama lütfen herşeyin benim suçum olduğunu söyleme beni suçlama..."
"NEDEN! SENİN YÜZÜNDEN OLMADI MI ? SENİN YÜZÜNDEN GİTTİ BENDEN EĞER SEN O GECE YANIMDA OLSAYDIN BÖYLE OLMAZDI...NİYE GELMEDİN NİYE.SENIN YÜZÜNDEN HERŞEY SENİN YÜZÜNDEN KATİLSİN SEN KATİL."bana bir katil olduğumu söylüyordu, bebeğimin katili olarak görüyordu. Ben bebeğimin katili değildim.
"SEN O GECE SADECE BEBEĞİMİ BENDEN ALMADIN , BENİM DE CANIMI ALDIN BENİ DE ÖLDÜRDÜN SEN SADECE BEBEĞİMİN KATİLİ DEĞİL BENİMDE KATİLİMSİN NEFRET EDİYORUM SENDEN." bir hışımla ayağa kalkıp aynı şeklide bende bağırdım.
"YETER SEO! YETER BANA ARTIK KATİL DİYİP DURMA.BEN BEBEĞİMİN KATİLİ DEĞİLİM!GELMEYE ÇALIŞTIM AMA YETİŞEMEDİM BENİM SUÇUM YOK BENİ HERŞEYLE SUÇLA AMA..."seo kulaklarını kapatınca sesimi alçaltıp dizlerimin üstüne çöktüm.
"Beni herşeye suçla ama bebeğimin katili olduğumu söyleme , içimi yakma..sen benim nefesimsin kesme nefesimi , ben artık ben değilim. Mahvoldum, bittim , tükendim, ne yapacağımı bilmiyorum. Yeniden aile olabiliriz ama sen buna izin vermiyorsun. Lütfen bana artık bir katil olduğumu söyleme beni bir kere daha öldürme..." Diyerek arkamda duran bebeğimin dolabına yaslanıp dizlerimi de kendime çektim sonra da ellerimle yüzümü kapatıp bir çocuk gibi ağladım. Canım çok yanıyordu ne yapacağımı hiç bilmiyordum.
"Canım çok yanıyor seo... yalvarırım beni affet ben böyle olsun istemedim. Sana yalvarıyorum bana bir daha katil deme." dedim. Sırtımda bir çift el hissettim.
"Ağlama...özür dilerim, özür dilerim lütfen beni affet istemeden oldu. Lütfen beni affet istemeden söyledim." Krizden sonra pişman olup sürekli özür diliyordu. Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Ellerimle gözyaşını silince oda benimkileri sildi. Beni kendine çekip sıkıca sarılınca aynı karşılığı verdim.
"Özür dilerim beni affet V istemeden oldu sen götüreceğim dedin ama götürmedin beni ona götürmedin sinirlendim. Sıkılıyorum evde deliriyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. "Seo dan ayrılıp jiminin kızacağını bildiğim halde söyledim
"Jiminin lisa diye bir sevgilisi var istersen seni ona götüreyim. Çok iyi biri o seni çok sevecek çok anlaşacaksınız istermisin?" Seo hemen başını sallayıp
"İsterim tabiki de...amaa jiminin bir sevgilisi olduğunu bilmiyordum ne zamandan beri var." Seoya gerçekleri anlatacaktım. Onun jiminin sevgilisi değil tutsağı olduğunu herşeyi anlatacağım.
"Ben sana yolda herşeyi anlatacağım hadi sen üstünü giy seni lisaya götüreyim hadi." Seo üstünü giymeye gidince bende yerde kalan bebeğimin kıyafetlerine bir süre baktım. Sonra onları düzenli bir şekilde koklayarak yerlerine yerleştirdim.
Yorum ve oy atmayı unutmayın lütfen.💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."