🌼

200 17 1
                                    

"Gerizekalı, salak,mal,aptal,beyinsiz,beyni olmayan,insan haline bürünmüş şeytan,psikopat senden nefret ediyorum..."diye jimine söve söve üstümü değiştirdim.

Banyodan çıkıp odaya geri dönünce jimine sövdüğüm için içim birazda olsa rahatlamıştı. Kendini ne zannediyordu, evet bir mafya olabilirdi ama asla benim yanımda bir kadının gururunu incitemezdi.

Pencerenin önüne yaklaşıp gözlerimi kapattım. Bir an önce bu evden kurtulmam gerekiyordu, kendi evime 3 aydır gitmiyordum ve o bana  ailemden kalan tek şeydi. Bu eve hapsolmuştum ne birşey yapabiliyorum ne de kaçabiliyorum. Bu evde sanki tutulan bir tutsak değilde evin bir parçası gibi olmuştum, ve bu his beni öldürüyordu. Ben bu evin bir parçası olmak istemiyordum bu evden de bu insanlardan da kurtulmak istiyordum.

Gözlerimi açıp derin bir nefes verdim. Aldığım nefesten bile rahatsız oluyordum. Hayat artık sıkıyordu, yoruyordu, üzüyordu ve en önemlisi artık eskisi gibi güçlü duramıyordum. Eskisi gibi güçlü değilim, tükenmiş, paramparça olmuş bir kalbe sahiptim. Bunun da tek sorumlusu beni burda tutan 7 tane mafyaydı. Evet onlardan nefret etmem gerekirdi ama yapamıyordum nefret edemiyordum. Onlar yüzünden çok kötü işlere bulaşmıştım onların düşmanı şuan benim de düşmanımdı. Ama yapabileceğim birşey yoktu.

Namjoon bana ilk günden beri sanki mafya değilde normal bir insan gibi davranıp duruyor , herşeyini anlatıyor ve en önemlisi bana güvendiğini hissediyorum ki bir tarafım nedensizce ilk günden beri Namjoona güveniyordu. Çetenin lideri oydu bildiğime göre benim bildiğim çete liderleri böyle olmaz , Namjoon bir çete lideri olmak için çok masum birine benziyor yada sadece masum rolünü oynuyordu.
Jin, jinin en büyükleri olduğunu öğrendiğimde şaşırmıştım çünkü hiç yaşını göstermeyecek kadar yakışıklıydı. Bana ilk gün adımı sorduğunda gıcık olmuştum ama hoşuma gitmemişti diyemem.
Suga,nasıl bir insan hala çözemedim. Bazen ciddi bir insan oluyor bazen de gülüp duruyor. İnsanlara karşı soğuk bir tipi var ama göründüğü gibi biri olmadığını konuşunca anlıyorsun. Suga galiba tam bir alfa.
Junkook,onun neden bana bu kadar sevecen geldiğini bilmiyorum. Ben mafya olsam hayatta birinden özür dilemezdim. Junkook bana bağırdığında ona sinirlenmiştim ama birazda olsa hak vermiştim.
Taehyung,ona adıyla seslendiğimde kızıp bana Taehyung deme benim adım 'V' demişti. Onu ilk tanıdığımda da sevmiştim. Ah ne salağım biliyorum ama ben mafya tipli insanlara bayılıyorum ve bu insanlar tamda öyleler.
Jhope , onun bir mafya olmasın inanmıyorum. Bir  mafya bu kadar umut dolu olamaz. Aldatıldığı için ağlamaz, onun için intikam alırdı. Ama jhope de çözemediğim daha çok şey var. Onun diğerlerine göre merhameti ve yarına umutla bakan bir tarafı var.
Ve jimin, ondan nedense artık eskisi gibi nefret etmiyordum. Onunda beni sevmediğini biliyordum ama ona karşı içimde eskisi kadar nefret yok. Onun insan olduğundan şüpheleniyordum, o kadar kalp kıran biri insan olamaz.
  
Bunları düşünürken acıktığımı hissettim. Kaç gündür  doğru düzgün birşey yemiyordum. İyice zayıflamış ve çirkin bir insana dönmüştüm. Saçlarımın uçları kırıklarla dolmuştu, gözlerimdeki eski neşe kaybolmuştu, yarına karşı umutla bakan tarafım yok olmuştu, en önemlisi de gülüşüm solmuştu. Zayıfladığım için gamzelerim daha belirgin hale gelmişti, nedense bu bana kendimi çok çirkin hissettiriyordu.

Ben düşüncelere dalmışken zil çaldı ama açmaya gitmedim ,  her kim gelmişse evin sahibi gidip açsın kapıyı sonuçta ben bir tutsaktım.

Pencerenin önüne daha çok yaklaşıp kimin geldiğine bakmak istedim ama kimseyi göremedim.

Uf lisa hala meraklısın zaten merakın seni bu hale getirmedi mi ? Şu merakından vazgeç

"Ben senden vazgeçmeyi düşünüyorum iç ses çünkü çok saçma konuşuyorsun. " İç sesimle konuşurken iki defa kapım tıklandı. Nedense kalbim birden hızla atmaya başladı. Sanki o kapının ardındaki kişi sevdiğim biri gibiydi, öyle hissediyorum.

"Gel" demeyi başarıp kimin olduğunu görmek biraz kapıya yaklaştım.

İçeriye önce Taehyung girdi , sonra da arkasından bir kız girdi.

Kız Taehyungun yanında durunca hayalet görmüş gibi şaşkınlıkla kaldım. Oda benim gibi şaşkınlık içinde kalmıştı, bakışlarından belliydi. V' nin yanında duran kadın o kadar tanıdıktı ki , bu kaderin bir oyunuydu yada ben hayal görüyordum.

"Min seo..."

Öncelikle hepinizden çok özür diliyorum.  Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Okul ve sınavlar yüzünden yazmıyordum artık daha aktif olacağım yorum ve oy atmayı unutmayın lütfen.💛 sizi seviyorum 😙

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin