bölüm 18

472 28 1
                                    

Şu an merakla min jinin o hamuru nasıl açtığına bakıyordum. Usta gibi elinde oklavayla hamur açıyordu hemde tezgahın üstünde.

Yazar'dan

Lisa merakından sandalyeyi daha çok öne çekip min jinin eline  odaklanıyordu.

Jimin üzerindeki siyah tişörtü çıkarıp mavsini giydi. Kendine boy aynasından bakıp odasında çıktı.

Aşağı inince derin bir nefes alıp yavaş yavaş verdi. Junkook yukarıda uyuyordu jiminde  birşey olur diye evden de çıkmıyordu. Susadığını farkedip mutfağa doğru yürüdü.

Min ji lisaya bakıp gülüyordu. Lisa min jinin hamuru açmak için tüm gücünü kullandığını düşünüyordu. Min ji kenara çekilip

"Yanıma gel sana da göstereyim nasıl yapılır."Lisa hemen ayağa kalkıp min jinin yanına gitti.

Jimin tam mutfağa girecekken lisanın mutfakta olduğunu min jiye birşeyler yaptığını gördü. Mutfağa girmek yerine olduğu yerde kalıp onları seyretti.

Lisa oklavayı eline alıp  min jinin hafif açtığı hamura baktı oklavayı hamura bastırıp tüm gücünü birden hamura verdi,tüm gücünü hamura verince hamur bozuldu. Lisa şaşkın şekilde hamura baktı min ji lisanın elinden oklavayı alıp

"Öyle tüm gücünü vermeyeceksin lisa, normal şekilde yapacaksın benim gibi." Lisa tek kaşını kaldırıp

"Of ne zormuş be bende kolay sandım. Sen yap ben öğrenmek istemiyorum çok zor." Diyerek eski yerine geri oturdu.

Jimin gülmemek için kendini tutuyordu. Gülmesini bastırıp normal şekilde mutfağa girdi.

Min ji jimine bakıp

"Bir isteğiniz mi var varsa söyleyin bana ben yapayım."

"Yok su içip gideceğim. " buzdolabını açıp içinden soğuk suyu çıkardı.

Lisa jimine bakmak yerine min jiye bakıyordu. Arada gözleri jimine dönüyordu ama geri çeviriyordu.

Jimin lisanın yanına gelip

"Git junkooka bak nasıl oldu" Jiminin emir vermesi lisayı sinirlendirse de junkook için katlanacaktı.

♤♤♤♤♤

Junkookun yattığı odanın önüne gelince kapıyı iki defa tıklattı,gir komutunu alınca beklemeden içeri girdi.

Junkooku ayakta görünce yanına gidip

"Iyi toparlanmışsın hemen birkaç güne iyileşirsin."Junkook lisaya gülümseyip

"Sayenizde hemşire hanım. "

"Ben birşey yapmadım görevim bu benim." Junkook derin bir nefes verip

"Gerçekten çok teşekkür ederim lisa. Şey birde ben vurulduğumda oda oradaydı."

"Kim.?"

"Sana anlattım ya hani..."

"Sevdiğin kız mı ne yaptı yanına geldi mi" Junkook gülüp

"Evet benim için çok korktu hatta ben onun orda olduğunu farkettiğim zaman silahımı sakladım o zaman vuruldum zaten."

Lisa dan

Kaşlarımı kaldırıp

"Demek ki oda seni seviyor bu kadar korktuysa yani bilemem." Junkookun kolundan tutup tekrar yatağına yatırdım. Junkook oflayıp

"Lisa çok sıkıldım ben gitmek istiyorum artık sıkıldım burdan"

"Junkook daha dün yaralandın zaten ne ara sıkıldın hem pansuman yapıp çıkacağım sende dinlenirsin. " Junkook yine oflayıp tişörtünü yaraya kadar çekti.

Pansuman malzemelerini alıp yavaş yavaş yaptım. Sargıyı tekrar kapatıp

"Ben çıkıyorum bitti kendini zorlama sakın birşey olduğunda birinden yardım iste"

"Teşekkür ederim."Birşey demeden odadan çıktım.

Aşağı indiğimde jimin önümde durdu.

"Ne oldu arkadaşın gayet iyi bir sorunu yok."

"Bu akşam hazırlan işimiz var bu sefer daha güzel giyin eğer kıyafetin yoksa...."

"İstemez kendi kıyafetlerimi giyerim." Jiminin önünden geçip gidince arkamdan seslendi bende ona dönmeden olduğum yerde durdum

"Saat dokuzda hazır ol ben taehyungla jhope seni almaya gelecek." Jimine cevap vermeden ordan ayrıldım.

●●●●●●●

Akşam

Kapı zili çalınca kendime son kez baktım. Açık bırakmak yerine alttan topladığım saçlarım, yine makyajsız yüzüm, kırmızı önü  kapalı diz üstü elbise ve ona uygun çanta ve ayakkabı.

Aşağı indiğimde jhopeyle Taehyungun ne kadar yakışıklı olduğuna baktım. Şanslıydım aslında bu kadar yakışıklı erkeklerle tanıştığım için yani jimin hariç. Taehyung ıslık çalıp elimden tuttu.

"Gerçekten de yakıyorsun buraları lisa"

"Evet mükemmel olmuşsun lisa."

"Teşekkür ederim, gidelim mi? " İkiside başını sallayınca beraber evden çıktık.

♧♧♧♧♧♧♧

Jiminin verdiği adrese geldiğimizde kapalı bir alan olduğunu farkettim. Kesin pis işlerinde çeviriyorlardı burda,Jimin den  beni bu işlere bulaştırdığı için ondan hergün biraz daha nefret ediyordum. Taehyung yanıma  gelip

"Kolumuza gir bizimle olduğun anlaşılsın." Başımı sallayıp geçen seferki gibi ikisinin koluna  girdim beraber içeriye girdik.

İçeriye girince Herzaman ki gibi yine tüm gözler bize döndü.

Masaya oturduğumuz da jimin hariç herkese bakıyordum,onun bana baktığını biliyordum ama inatla ona bakmayacaktım. Yanımda oturan sugaya dönüp kısık sesle konuştum

"Ben ne yapacağım burda? " Suga etrafına bakıp

"Bi adam var onu kendinle  beraber arkada bir oda var oraya götüreceksin jiminle beraber bende ve Namjoon da o odada saklayacağız sen sadece adamı odaya getir gerisi bizde." Başımı sallayıp başımı eğdim ben bu işlerden nasıl kurtulacaktım ne yapacaktım her günüm böyle mi geçecekti.

Biraz geç attığım için kusura bakmayın yorum ve oy yapar mısınız😊😊💓💓💛

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin