Yazardan
"Min ji onlarla birlikte masada yemeyeceğimi söylemiştim dün junkooka neden şimdi seni gönderiyorlar."Min ji üzgün şekilde lisaya bakıp
"Lisa bak beni de zor durumda bırakıyorsun gelsen ne olur sanki." Lisa hızla min jiye dönüp
"Olmaz yemem git onlara aynısını söyle. " Min ji umutsuzca başını sallayıp odadan çıktı.
Kuş sütünün eksik olduğu masaya geldiğinde hepsi min jiye baktı. Min ji üzgün bir ifadeyle Namjoona bakıp
"Lisaya söyledim ama gelemeyeceğini söyledi." Namjoon başını sallayınca min ji içeriye girdi. Namjoon jimine dönüp
"Jimin git lisayı getir gel." Jimin kaşlarını çatıp
"Ben neden gidiyorum kendisi gelmeyi bilmiyormu."Namjoon kararlılıkla jimine bakıp
"Ben sana git çağır diyorum almadan da gelme."Jimin sinirle sofradan kalkıp merdivenleri çıktı.
Bir hışımla lisanın odasının kapısını açınca lisa korkuyla jimine döndü
"Ne giriyorsun be sanki dingonun ahırı burası." Jimin lisayı dinlemeyip bileğinden tutup aynı hızla odadan çıkardı. Lisanın arkasından bağırmasına aldırmadan merdivenlerden indirdi.
Herkes jiminle lisaya bakarken jimin lisayı kendi yerine oturttu. Lisa hemen geri kalkıp
"Sen nasıl bir hayvansın ya insan biraz kibar olur yürü git senin yüzüne bakıp yemek yiyecek değilim." Dedikten sonra gidecekken jimin kolundan tutup tekrar oturttu,lisa tekrar kalktığında Namjoon araya girdi
"Lisa rica etsem oturur musun lütfen." Lisa Namjoona bakıp yerine oturdu sonra hala arkasında ayakta dikilen jimine bakıp Namjoonu işaret etti
"Biraz Namjoon dan örnek al, bak öğren onun gibi ol." Masadan kahkaha sesleri yükselirken jimin gözlerini kapatıp sabır diledi. Şuan lisaya bu söylediği için bağırıp çağırması gerekiyordu ama Namjoon dan dolayı yapamıyordu. Namjoonun olduğu yerde birtek onun sözü geçerliydi, mafyaların lideri ve birçok kişinin korkulu rüyasıydı Namjoon. Pek kötü yüzünü göstermese de yinede kimsenin bulaşmak istemediği bir mafya lideri.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Lisa dan
Yemek bittiğinde min jiye çayı benim yapacağımı söyleyip yapmış jimin hariç herkese dağıltmıştım. Kötü bakışlarına mağruz kalsamda umrumda değildi,eli var ayağı var kalksın kendi alsın. Jiminin bakışına karşılık vermeyi o kadar çok istedim ki ama yüzüne baktığımda nedense surat haline gülesim geliyordu buda jimini çıldırtabilir sonra sorun çıkarılabilir en iyisi görmezden gelmek. Jhope yanıma oturunca bakışlarımı ona çevirdim. Biraz üzgün hali vardı. Benimle konuşmak için gelmişte sonradan vazgeçmiş gibi yapıp yanımdan kalktı. Bu yaptığına şaşırsamda gülümseyip geçtim.
Hepsi koyu bir sohbetin içine dalarken jiminin telefonu çaldı. Sanki arayan kişiyi pek sevmiyormuş gibi yüzünü buruşturup telefonu açtı.
Telefonadaki kişi her ne söylüyorsa jiminin kaşları her saniye daha da aşağı iniyor. Birden bağırıp ayağa kalkınca bende dahil herkes ayağa kalktık
"Ne diyorsun sen ne demek baskın yapmışlar planı bu kadar erken uygulayamazlar. "
"......"
"Hemen geliyorum dua etsinler onlara birşey olmasın yoksa geldikleri yere geri sokarım onları." Diyip telefonu kapattı. Hepsi jimine merakla bakıyordu. Jimin sonunda ağzını açıp konuşmaya başladı
"Yolda anlatacağım ama şimdi acilen Do-yun'un evine gitmemiz lazım baskın yapmışlar yürüyün kaybedecek zamanımız yok!" Jimin gidince herkes arkasından gitti ben ise hala şaşkınlıkla arkalarından bakıyordum. Ne baskını ya keşke beni de götürseler. Jimin gelene kadar meraktan burda dokuz doğurmasam iyi olur herhalde.
♢♢♢♢♢♢♢♢♢
1 saat sonra
Yemekten bitirdiğim tırnaklarımı ağzımdan çekip bahçeye bakan pencereye baktım. Bir saat geçmişti ama hala gelmemişlerdi,ne olmuştu acaba ne baskını ya bu mafyalarda baskın gelenekti herhalde.
Kapı şiddetli bir şekilde çalınca min ji benden önce koşup kapıyı açtı. Bende hızla koşup kapıya gittiğimde jiminin elinde bir çocuk beklemiyordum. Jimin içeriye elinde çocukla girip çocuğu benim elime verince şaşkınlıkla bakakaldım. Jimin ne ara çocuk yapmıştı ne diyordum ben ya bu çocuk kimin ve jimin neden benim elime verdi.
Geç oldu biraz bölüm kusura bakmayın 💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."