bölüm 23

376 24 0
                                    

"Ne diyorsun sen min ji"

"Dedim ya gerçekleri söylüyorum ama daha başladım sen kötü oldun bile." Evet daha anlatmaya başlamamıştı ama çok kötü olmuştum. Acaba neler yaşamıştı annesi neden terk etmişti ve babası neden ona düşman olmuştu en önemlisi hayatını kurtaran kişi kimdi. Düşüncelerimden sıyrılıp tüm dikkatimi min jiye verdim.

Min ji den

Nasıl anlatacaktım onca şeyi,nasıl yapacaktım her düşündüğümde kötü oluyorken birde anlatacağım dedim.

Ne olacak ki sanki evdeki herkes biliyor o bilse mi sorun olacak anlat gitsin.

İç sesimi dinleyip bana merakla bakan lisaya herşeyi anlatmaya karar verdim.

"15 yaşındaydım annem bizi terkettiğinde,evin tek çocuğuyum hiç kardeşim olmadı gerçi olmasını da istemezdim bu yaşadıklarımın onun  da yaşamasını hiç istemezdim. Annem 1 ay boyunca çok garip haraketler yapıyordu bize sanki hergününü sanki son günüymüş gibi davranıyordu. Birgün uyurken bağrış sesleriyle uyandım hemen içeriye gittim,gittiğimde heryer dağılmış babamda deli gibi sinirliydi. Yavaşça babama yaklaştım elinde bir kağıt vardı onu avucunun içinde sıkıca saklıyordu. Babama ne olduğunu sorduğumda 'herşey senin yüzünden sen olmasaydın gitmezdi ' diye bağırıp bana tokat attı. Yere düştüm zaten hemen tokatı vurmasıyla, sonra birşey demeden elindeki kağıdı suratıma fırlatıp evden çıktı. Kağıdı açtığımda annemin yazdığını anladım hemen mektup yazmıştı bide hıh. Mektupta mecbur olduğu için gittiğini beni çok sevdiğini ama babamı hiç sevmediğini bunca sene ona zorla katlandığını yazmıştı. Ayağa kalkıp Hiçbir şey olmamış gibi evi temizledim,ama içimdeki yangınları kimse söndüremezdi. Aradan 3 sene geçti 18 yaşıma gelmiştim. Bir gece babamla bir adam eve geldi babam bu arada alkolik olmuştu içmeden dayanamıyordu tabi olanda bana oluyordu. Her neyse ben içerideyken birkaç kalıplı adam birden odama girdiler beni zorla çıkardılar, babamı görünce ona ne yaptığını sordum bana......bana beni sattığını söyledi....." derin bir nefes verip  tekrar devam ettim.

"Adamlar beni bi eski eve götürdüler çok eski olduğu kesindi çünkü kaçacak çok yer vardı. Kolumu bağlayıp beni bırakıp gittiler,dışarıda uyuyorlardı herhalde. Öyle böyle elimi ağzımla açtım yavaşça adamlara baktım oyun oynadıklarını görünce fırsat bilip hemen kaçtım.
Küçücük bir ormanın içinden çıktıktan sonra yola bir tane araba geldi bende hemen önüne atladım,keşke atlamasaydım meğer o adammış yoldaki. Beni zorla arabaya bindirip geri oraya götürdü. Biliyormusun o gün tüm gece bir saat boyunca dayak yedim ama hiçbiri babamın annemin gittiği gün attığı tokat gibi acıtmadı. Sonra bayıldım daha fazla dayanamadım,uyandığımda başımda kimse yoktu ve başka  yere getirmişlerdi beni, sonra çok garip birşey oldu aslında hayatımı kurtaran iki kişi var birincisi o adamın adamı o beni kurtardı. Ben uyandıktan sonra yanıma gelip sessiz olmamı beni burdan kurtaracağını söyledi inanmadım inanamadım. 15 dk bile geçmeden o adam yanıma gelip beni ordan çıkardı o kadar şaşırmıştım ki beni otogara kadar bıraktı bide kendime iyi bakmam için de para vermişti. Ben öyle böyle bir otelde oda tuttum kendime kendime bir tane restoranda iş bulmuştum keşke o restorana da gitmeseydim... orda biri vardı benim yaşlarımda sürekli benimle ilgileniyordu ben iyi niyetli biri sanıyordum onu meğerse göz dikmiş bana,sonradan öğrendim ki uyuşturucu bağımlısıymış benim yanıma da her geldiğinde içiyormuş ama ben Salak gibi farketmedim. O kadar iğrenç bir insana dönmüştü ki beni sürekli rahatsız etmeye başlamıştı benimle konuşmaya çalıyordu yani her fırsatı değerlendiriyordu ondan hep kaçmaya çalıştım ama başaramadım benim arkamda kimsem yoktu çalışmak zorundaydım iş bulmakta çok zordu. Birgün teklif etti şiddetle reddettim ki bu onun zoruna gitmiş olmalı çünkü beni öldürmeye çalıştı. Restoran çıkışında biraz ilerledikten sonra karışma çıktı,ondan kaçmaya çalışacağım sırada belinden silahını çıkarıp bana doğrulttu bende korktum kıpırdamadan olduğum yerde kaldım.
Bana yaklaşıp silahın tetiğini çekti o sırada biri beni kurtardı o kişiye hayatım boyunca minnettar olacağım o olmasaydı ölürdüm sonra beni buraya getirdi ben de burda yaşayamayacağımı söyleyip durdum,bana başka tekliflerde bulundu ama ben burda çalışmayı kabul ettim sonra göz açıp kapayıncaya kadar bu kadar zaman geçti tam iki sene oldu."

Yorum ve oy lütfen 😊

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin