Bu şarkı Soo bine gelsin😊😩
Soo binden;
"Olmasaydı sonumuz böyle."Dedikten sonra benim birşey dememe izin vermeden çekip gitti. Şaşırmadım,çekip gitmek onun için kolay bir şeydi.
Arkasından hala bakarken gözümden yaşlar bir çeşme misali akmaya başladı. Ne bir adım atabiliyordum ne de arkasından gidip onu durdurmayı başarıyordum.
Tekrardan gidişi kalbimde öyle bir acı bıraktı ki keşke onu görmeseydim.
Tam unuttum derken hayatın tekrar karşıma çıkarması bir mucize gibiydi. Neden gidişiyle bu kadar çökmüş gibi hissediyordum , bu ilk gidişi değil ki.
Omzumda bir el hissedince yavaşça başımı arkama çevirdim.
"Soo bin iyimisin" felixi görünce yaşlarımı hemen silmeye çalıştım ama görmüştü.
"Neden ağladın birşey mi yaptı sana." Hemen başımı olumsuz anlamda sallayıp
"Hayır hayır birşey yapmadı yapamaz zaten." Felixi tek görünce endişeyle etrafa bakıp
"Lila nerde nereye bıraktın?" Felixin ağzından küçük kıkırtı çıkınca hemen ona döndüm
"Merak etme oyun parkına bıraktım istiyorsan yanına gidelim."
"Olur gidelim."
♧
Lila keyifle parkta oynarken bizde onu izliyorduk. Ne ben konuşuyordum ne de o ikimiz de birinin konuşmasını bekliyordu.
"Neden ağladın? " sonunda konuşunca bakışlarımı ona çevirmeden konuştum
"Bilmem" Diyebildim sadece
"Seni epey üzmüş kızayım mı ona?" Bu cümlesi beni güldürürken sol gözümden yine yaş aktı ama felixe göstermeden hemen sildim
"Özlemiştin değil mi ? " Diyince daha fazla saklayamadığım gözyaşlarımla ona döndüm
"Hemde çok."diye fısıldadım
"Ona sarılmamak için o kadar tuttum ki kendimi şuan pişmanlık içinde yanıyorum. " felix bıyık altından gülüp
"Ne konuştunuz bilmiyorum ama ikinizde fena görünüyordunuz. " yutkunup
"Gözlerindeki acıyı gördüm. Biliyor musun benim gibi hayatına kimseyi almamış seni de eşim zannetti lilayı da kızım..."
"NE!" Diye bağırıp sözümü böldü
"Ona gerçekleri söylemedin mi Soo bin."
"Hayır." Felix bunun için sinirlenmişti ama o an ne yapacağımı bilmiyordum bu yüzden söylememiştim.
Sadece bu yüzden mi Soo bin gerçekten onun acı çektiğini ölçmek için yapmadın mı?
"Soo bin yarın birgün karşına tekrar çıktığında ne diyeceksin." Gözlerimi kapatıp başımı geriye yasladım
"Bilmiyorum. Bana çok çirkinleştiğimi söyledi biliyor musun kalbim gibi. Eskisi gibi davranmadığım için benim değiştiğimi bile söyledi. " bunları söylerken hala gözümden yaşlar akıyordu.
"Ben değişmedim ki sadece onun biraz acı çekmesini istedim ama olmadı..." kelimeler boğazımda düğümlenir gibiydi , konuşamıyordum. Ona sarılmadığım için o kadar pişmandım ki şuan tekrar karşıma çıksa dayanamaz sarılırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."