161 14 1
                                    

Lisa'nın rüyası

"Uyan Lisa uyan.." birinin bana seslenmesiyle gözlerimi yavaşça açtım. Bu ses çok tanıdık geliyordu bu ses bu ses anneme aitti.

Hemen yerimden kalkıp etrafa baktım. Kaşlarımı olduğunca çatıp ne olduğunu anlamaya çalıştım.

Kendimi evde zannederken bir uçurumun dibindeydim.

Uçurumdan biraz uzaklaşıp etrafa baktım.

"Beyaz elbise sana çok yakışmış kızım."

Tekrar annemin sesini duyduğumda bu sefer üzerimde olan ama fark etmediğim beyaz uzun elbiseye baktım.

"ANNE NERDESİN!"  Etrafıma baktım ama annem yine yoktu.

"Anne nerdeysen çık lütfen,sana çok ihtiyacım var."  Annem hiçbir yerde yoktu.

"LİSA!" Bu sefer erkek sesi duyunca etrafıma baktım. Ama yine kimse yoktu. Bu seste çok tanıdıktı

"Lisa arkandayım bak." Arkamı döndüm ama yine kimse yoktu.

"Ne oluyor, ANNE NEREYE GİTTİN ANNE. SANA İHTİYACIM VAR ANNE NERDESİN..."

"Arkandayım lisa.." yine o erkek sesini duyunca hemen arkamı döndüm.

Gördüğüm kişiyle çattığım kaşlarım yavaşça yukarı kalktı.

Jimin yavaşça bana yaklaştı. Garibime giden şey jiminin burda olması değil sadece jiminin olduğu bölgenin kapkara bulutlarla fırtınalı olması gitmişti.

Ağzımdan ismi fısıltı gibi çıktı.

"Jimin..."  Jimin bana gittikçe yaklaşıyordu,o yaklaştıkça hem fırtınalı hava hemde kara bulutlar bana doğru geliyordu.

Korkmadan jiminin yanıma gelmesini bekledim.

Jimin tam karşıma geçti. Benim tarafımda bembeyaz bulutlar varken onun tarafı neden öyleydi.

Yüzünde hiçbir ifade yoktu. Bir mimik bile oynamıyordu.

"Kurtar beni Lisa..." Jiminin ağzından sadece bu cümle çıktı. Ağzım açık jimine baktım.

"Ne!"

"Kurtar beni Lisa.." tekrar ağzından bu cümle çıktı. Yavaşça sol elini bana uzattı.

Eline bakarken jiminin tekrar konuşmasıyla ona döndüm.

"Tut.." tutup tutmamakla kararsız kalsamda tutmayı tercih ettim.

Elimi sol avcunun içine bıraktım. Jimin avcunu yavaşça kapatıp elini kalbine götürdü.

Avucunu açıp elimi tam kalbinin üstüne koydu. Sanki bir vücuda değil bir taşa dokunmuşum gibi hissettim. O kadar sertti ki kalbi bir an korkmadım değil.

"Onu iyleştir Lisa..." Tekrardan annemin sesini duyunca hemen sağ tarafıma döndüm.

Karşımda benim gibi beyazlara bürünmüş melek gibi bir kadın duruyordu. Bu kadın benim annemdi, melek annem.

"Anne...ANNE!" Annemi görünce gözyaşlarım yanaklarımdan yavaşça akmaya başladı.

Jiminin elini bırakıp annemin yanına gitmek istedim ama gidemedim. Elim jiminin vücudundan kalkmadı. Jimin elimi tutmuyordu ama elim sanki vücuduna yapışmış gibiydi.

"Onu iyileştir kızım..." Annem konuşunca ona döndüm.

"Nasıl? Onu nasıl iyileştireceğim ben anne.." Annemin yüzünde hafif bir gülümseme oluştu.

"Ona sevgi ver kızım. Biraz sevginden ona ver bak nasıl iyileşiyor."nasıl yapacaktım ki. Ne oluyordu böyle jimin neden benim sevgime muhtaçtı ki.

"Hadi kızım onu kurtar, ona sevgini ver benim sana verdiğim gibi bir anne sevgisi gibi ver."

Jiminin gözlerine bakıp yavaşça gözlerimi kapattım.

Birkaç saniye gözlerimi açmadım. Avucumda yavaş yavaş birşey atmaya başladı. Gözlerimi açtığımda jiminin etrafı kapkara bulutlarla değildi artık.

Benimki gibi beyaz bultlar açmıştı. Garip olan şey ise jiminin kalbinin birden atmasıydı,sanki kalbini avucuma almıştım.

"Afferim sana kızım ona sevgini verip onu kara kaderinden kurtar. Sana güveniyorum. Benim gitme vaktim geldi kendine ve verildiğin o sevgiye dikkat et."

Annemin gideceği korkusu tekrar tüm vücudumu sardı. Elimi jiminin kalbinden çektim, elim bu sefer kalkmıştı.

Anneme döndüm ama annem yoktu. Etrafıma baktım yine yoktu.

En son gözüm uçurumun kenarında arkası dönük olan annemde kaldı.

Korkuyla gözlerimi açtım.

"ANNE NE YAPIYORSUN GERİ GEL DÜŞECEKSİN..." Annem arkasını dönüp gülümseyip el salladı. Tam annemin peşinden gidecektim ki jimin kolumdan tuttu.

"Bırak beni, bırak beni jimin. Annem düşecek jimin bırak beni..JİMİN BIRAK BENİ ANNEM GİDİYOR." Jimin beni neden bırakmıyordu annem gidiyordu.

"Jimin bırak yalvarırım bırak." Kolumu jiminden çekmeye çalıştıkça daha çok sıkıyordu.

Annem gittikçe uçuruma yaklaştı yaklaştı uçurumun sonuna geldiğinde kollarını iki yana açıp bana bakıp kendini yavaşça aşağı bıraktı.

"HAYIR! ANNE ANNE BIRAK BENİ ANNE GİTME ANNE NOLUR BENİ BIRAKMA ANNEE..."

YENİ BÖLÜM GELDİ OY VE YORUM DİLENİYORUM SİZDEN LUTFEN VERİN EMOJİ DE OLSA VERİN BEE🥺

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin