bölüm 49

228 20 0
                                    

Hala gözlerimin bana bir oyun oynadığını düşünüyordum. Bu o olamazdı değil mi ? Benim günlerce hatta aylarca terk ettiğim için ağladığım kadın olamazdı.

Hayat benimle ne zaman oyun oynamayı bırakacaksın. Neden sürekli canımı acıtacak şeyler yapıyorsun,gerçekten onu benden aldığın gibi geri mi vereceksin.

Ah Namjoon düşündüğün şeye bak hayat onu senden almadı sen onu terk ettin acı ama gerçek bu.

Soo bin gözlerinde anlamdıramadığım bir şekilde bana bakıyordu. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilmiyordum. Ya benimle konuşursa ne  diyecektim nasıl konuşacaktım. Ağzım birbirine kenetlenmiş gibi açılmıyordu.

Koskoca mafyaların lideri, kimsenin bulaşmak istemediği gölgesinden bile korktukları Namjoon nerde neden sevdiği kadını görünce dili tutuldu.

Ne yapmalıydım,tekrar kaçmak istiyorum hatta öyle bir gitmek istiyorum ki bir odanın içine girip günlerce hatta aylarca onu gördüğümde söyleyeceğim ilk kelimeyi düşünürdüm.

Nereye kadar kaçacaksın, hayat onu sana tekrar göndermişken yine kaçacak mısın.

Benim yapamadığım şeyi Soo bin yapıp birkaç adımda yanıma vardı. Ne o bakışlarını kaçırıyor ne de ben. Hangimiz ilk konuşacaktı bilmiyorum ama benim konuşamayacağım kesindi.

"Nasılsın?" Dedi cılız bir sesle. Benden daha cesur davranıp ilk önce konuşmuştu.

Birbirine kenetlenmiş dudaklarımı aralayıp konuşmaya çalıştım.

"Ne."

Bu mu sadece ne mi diyeceksin sana nasıl olduğunu soruyor ne diyorsun

Soo bin başını eğip bıyık altından hafif gülümseyip

"Ne bekliyordun koşarak boynuna atlamamı mı? Nasıl olduğunu sordum." Sert bir şekilde yutkundum. Değişmişti hemde çok konuşması değişmişti, benim Soo binim böyle demezdi bana.

"Özür dilerim."

"Özür dilerim bu mu geçti mi ? İçini rahatlatmak istiyorsan rahatlat çünkü içimde sana karşı hiç öfke yok." Yapma böyle gülüm yapma.

"Soo bin ben mecburdum seni bırakıp gittim çünkü ben..."

"ÇÜNKÜ SEN NE!" Diye bağırarak sözümü kesti

"NE ÇÜNKÜSÜ SEN BENİ EN ZOR GÜNÜMDE TERK ETTİN!" Gözleri dolmuştu hatta benimki de dolmuştu.

"Sen gittikten sonra ben neler çektim. Günlerce,aylarca hatta bu üç yılda ağlamadığım tek bir gece kalmadı senin yüzünden. Neden gittin neden bana böyle birşey yaptın." Cevap vermemi istiyordu ama bilmiyordu ki tükürüğümü bile yutamadığımı.

"Senin ortadan kaybolduğunu söylediklerinde inanamadım , yapmaz dedim beni bırakmaz kıyamaz beni bu halde bırakmaya ama sen gittin. " derin bir nefes alıp geri verdi.

"Günlerce herzaman ki buluştuğumuz yerde seni bekledim gelecek dedim gelecek dedim ama sen GELMEDİN, GELMEDİN BENİ TERK ETTİN."

"Bende acı çektim. " diyebildim sadece. Ne diyecektim ki o kadar haklıydı ki ne desem suçlu ben olacaktım.

"Acı çektin öyle mi acı çektin. İnanayım mı buna. Sana zerre kadar güvenmiyorum. Sen beni bıraktığında hastanede yatıyordum ben hergün senin geleceğine inandım. Ama sen gelemedin." Sol gözümden bir damla yaş aktı. Bir adım atıp

"Peki ya gelseydim, affeder miydin? "

"Ederdim."diye fısıldadı benim duyacağım şekilde.

"Bana tek birşey söyle." Konuştuğunda nefesi yüzüne  çarpıyordu,sanki koşarak gelmişte nefessiz kalmış gibi. Ne diyeceğini o kadar merak etmiyorum ne  diyeceğini biliyordum ama ses etmiyordum

"Beni gerçekten sevdin mi?" Böyle birşeyi bana nasıl söylerdi ben onu kendimden bile çok seviyordum.

"Herkesten çok. " Alay içeren bir gülümseme oluştu yüzünde

"Herkesten çok öyle mi ? Ya sen beni sevdin diye ben kendimi sevdim. Ailemin bana göstermediği sevgiyi ben sende tatmıştım. "Son cümlesiyle  sanki kalbime bir ok fırlatmışlar gibi acı hissettim.

"Ben sana zarardan başka birşey vermiyordum neden anlamıyorsun beni." Bu sefer kaşlarını çatıp

"Sen mi bana zarar veriyordun? Ya sen benim hayatta güvendiğim tek insandın. Arkadaşlarıma senden bahsederim sürekli beni sevdiğinden , beni asla bırakmayacağından güvenirdim sana hemde kendimden bile çok sana güveniyordum ben." Ne diyecektim şimdi onu terk ettikten sonra benimde başıma gelenleri bilse neler düşünürdü acaba.

"Soo bi..."

"ADIMI AĞZINA ALMA!"Diye bağırınca bu sefer emin oldum. Bu kadın benim Soo binim olamazdı bu o değildi.

"Soo bin." Diye arkadan tanımadık bir ses gelince ikimizin birden bakışları oraya döndü.

Lütfen oy atıp kitabımın okunmasına yardımcı olur musun ? 😦😧😢😔

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin