bölüm 29

319 24 4
                                    

1 hafta sonra

"Hayır hayır temiz olmuyor ne yapacağım olmuyor ne yapacağım çok kirli olamaz ya niye böyle oluyor" diyip sinirle önündeki televizyondan uzaklaştı. Sinirden dolan gözlerini birkaç kere kırpıp akmasına engel oldu.

Elindeki beze bakıp tekrar tertemiz ama lisanın gözünde kirli olan televizyonun yanına gidip

"Bana bak ya temiz olursun ya da bir daha sana dokunmam!" Diyip bezle televizyonu silmeye başladı.

Tik tak

Zil çalınca min ji mutfaktan çıkıp kapıyı açmaya gitti. Jimin ve diğerleri min jiye selam verip içeri geçtiler.

Lisa jiminlerin içeri kirli ayakkabıyla girdiğini görünce elini kaldırıp bağırdı

"DURUN ORDA SAKIN KIPIRDAMAYIN YENİ TEMİZLEDİM ORALARI." Jimin hariç hepsi lisaya şaşkınlıkla baktılar. Jimin diğerlerine dönüp.

"Bugünlük aşağıda çalışalım ne gerekiyorsa ben getireceğim siz inin."hepsi birşey anlamasa da başını sallayıp aşağı indiler. Jimin lisaya birşey demeden merdivenlerden çıkıp odasına girdi.

Sinirle soluyup dolabını açıp içinden dosyaları çıkarıp kendi kendine konuşmaya başladı. Bir haftadır hem jimin hemde min jinin lisa'dan çekmediği kalmamıştı,lisa jimine göre onları diri diri toprağa gömmüştü. Odasından başka hiçbir yere gidemiyordu mutfağa bile gidememişti utanmasa Jimini odasına bile sokmayacaktı oda kirlenmesin diye.

"Ben nasıl bir salaksam seni başıma bela ediyorum." Ama tatlı bela jimin kabul et

"Kes sesini iç ses beni daha fazla sinir etme." Sen her zaman sinirlisin ben birşey yapmadım ki.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Aşağı diğerlerinin yanına indiğimde hepsinin gözünde merak vardı. Dosyaları masanın üstüne  bırakıp

"Bende zor dayanıyorum ama sizde bugünlük sabredin."

RM; Lisanın neyi var peki ?

JIN; Ay jimin sen geçen seferki cesedi temizlettirmedin mi çok pis kokuyor ya şuan yemek yiyecek mide bulamıyorum kendimde.

"Temizledim ama serefsiz o kadar pis ki kokusu bile gitmiyor idare edeceğiz artık."

SUGA; Min ji yada lisa fark etmedi değil mi ?

"Hayır buraya girmeleri yasak giremezler..."

JHOPE; Neyse ne biz işimize bakalım hadi.

JUNKOOK; Evet çok işimiz var.

TAEHYUNG; Dosyayı versene jimin bakayım şu piçe.

Diyip jiminin önündeki dosyayı alıp açtı. Yüzünü buruşturup

"Ne kadar iğrenç bir adam ya."

RM; Bilgi jimin

"Adam tam bir şerefsiz en son bir aileyi yok etmiş aslında etmemiş kız hala yaşıyor ama oğlan anne ve babayla birlikte öldürülmüş. Kızın sevdiği adam da öldürülmüş kızı kurtarırken olmuş herhalde bir daha kıza ulaşmamışlar bu olayla da ortadan kaybolmuş." RM başını sallayıp.

"Bu adam çok tehlikeli tutsaklarına çok pis işkencelerde bulunuyor. Bazen sıcak demirle ellerine adının baş harfini yazdırıyor bazen de aç susuz bırakıyor ve en önemlisi çocukları kaçırıp önce korkutup sonra da onları pis işlerine sokuyor."

TAEHYUNG; Bu adam bir ara karşıma çıktı hatta onu bir güzel benzemiştim ama bildiğiniz gibi arkadan saldırdılar şerefsizler.

JİN; Bu adamı bende görmüştüm toplantıda ama birşey yapamamıştım yönetici oradaydı ve eğer orda birşey yapsaydım bu sefer herşey biterdi.

JHOPE; İyi yaptın bir şey yapmayarak yoksa hayatın biterdi sen çok kez uyarı aldın.

Hepsi başını sallayıp pislik adam hakkında koyu bir sohbete daldılar.

"Tamam plan hazır ama evi değiştirmem lazım şerefsiz her an saldırı yapa...." yukarıdan min ji ve lisanın sesinin gelmesiyle hepsi birbirine baktı. Min ji ve lisa bir süre seslerini kestiler. Hemen ayağa kalkıp yukarıya koştular.

Mutfağın önüne geldiklerinde  hepsi şaşkınlıkla lisaya baktı. Elinde bıçak min jinin üstüne yürüyordu,min ji geri geri gidiyordu lisa da onu takip ediyordu.

Suga hemen min jiyi lisanın önünden alınca lisa bağırarak

"SİZ NEDEN O AYAKKABILARLA İÇERİ GİRDİNİZ VE MUTFAĞA GİRDİNİZ BEN SİZE DEMEDİM Mİ NEDEN YAPTINIZ NEDEN BENİ UMURSAMIYIRSUNUZ DOKUNMAYIN HİÇBİR YERE BENİMLE DE DALGA GEÇMEYİN!" Diye bağırınca herkes yine şaşkınlıkla kalakaldı. Lisa neredeyse bir çocuk gibi ağlayacak haldeydi.

Oy atarmisin veya yorum😊😇

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin