Suga hızla yanıma gelip beni susturdu sonra da korumaları gönderdi. Lisayı işaret edip.
"Uyanmıyor jimin sadece ağlıyor ve sayıklıyor ne söylediği de anlaşılmıyor zaten." Lisanın yanına gidip önüne gelen saçlarını çektim,gerçekten de ağlıyordu ne görüyordu acaba neden ağlıyordu. Bu kız neden bu kadar merak uyandırıcı bir insandı daha önce kimseyi bu kadar merak etmemiştim. Min ji lisanın omuzlarını sarsınca dimdik durup
"Su getirip dökeceğim yoksa uyanacağı yok belli."Diyip mutfağa gittim. Sürahiyi bulmam biraz zor olsa da bulup su doldurmaya başladım.
Suyu doldurduktan sonra bahçe kapısından çıkmak yerine diğer kapıdan çıkmaya karar verdim...Merdivenlerin önünden geçeceğim sırada karşıma lisa çıktı, bana beş saniye bile bakmadan merdivenleri çıkıp gitti.
Şimdiki zaman.
Yanımda bir hareketlilik hissedince gözlerimi açmadım Suga olduğunu biliyordum. Suga elime dokununca gözlerimi açmamı istediğini anladım. Gözlerimi açıp bakışlarımı ona çevirdim,suganın birşey demesine izin vermeden
"Depoya gidelim mi canım sıkıldı burda birazcık spor yapacağım sende gel." Suga ikna olmasa da başını ağır ağır sallayıp
"Peki diğerlerini de arayayım gelsinler onlarda. Hem sen kaçmaya devam et ben eninde sonunda yakalarım. " Diyip yanımdan gitti.
Lisa dan
Sıkıntıyla nefes verip pencereye baktım,neden bu kadar kirli duruyordu. Yok ya ben onu bu akşam temizlemezsem uyuyamam.
Odadan çıkıp yavaşça mutfağa ilerledim. Nerde bulacaktım şimdi bez,bir aydan fazladır bu evdeyim daha doğru düzgün birşeylerin yerini bile bilmiyorum. Tezgahın altındaki dolapları açıp hepsine tek tek baktım. Min ji de evden çıkmıştı,nereye koyuyordu acaba.
Bir ara mutfağı temizlediğinde önünde bir sürü bez vardı sonra o bezleri topladı sonra da dolabın üstündeki kutunun içine koydu. Evet işte hatırladım kutunun içine koymuştu.
Dolabın üstündeki kutuya bakıp bakıp durdum. Min jinin boyu nasıl yetmişti be oraya. Ayak toplularımı kaldırıp parmak uçlarımla zorla da olsa o kutuyu yere indirdim pardon yapıştırdım. Kutunun içindeki bezden bir iki tane alıp mutfaktan çıktım. Merdivenlerin korkuluklarına tutunacağım sırada orada gözüme çok kirli geldi. Elimdeki bezi elime sarıp korkulukları sile sile yukarı odama çıktım. Odamın kapı kulpunu da temizleyip sonunda pencerenin önüne gelmiştim.
Pencereyi silerken kendimi düşündüm. Bana neler olduğunu çok iyi biliyordum,ailemizde annemde de aynısı olurdu sonra da bende de olmaya başladı. Bazen neler olduğunu hatırlıyorum bazen unutuyorum şuan olduğu gibi. Hastalığımın ne olduğunu şimdi biliyorum ama on dakika sonra hatırlamayacağım. Hastalığım çok gereksiz bir hastalık nadir insanlarda bulunur. Aslında hastalığım titizlik ama neden bunlar oluyor bende bilmiyorum. Sürekli üstümde bir yorgunluk uyuma isteği oluşuyor.
Pencereyi sildikten sonra uykumun hiç gelmediğini farkettim,bugün yeterince uyumuştum zaten.
Jimin den
Çalan telefonumu daha fazla sinirlenmeden elime aldım. Grup araması yapıyorlardı,hemde görüntülü. Telefonu açıp sinirli şekilde baktım ama Taehyungun ekrana yapışmış dudaklarını görünce dayanamayıp güldüm.
Rm: tae ne yapıyorsun öyle haha
Taehyung:hepinizin sinirli geleceğini biliyordum o yüzden yaptım
Jin: kendi adına konuş V ben sinirli falan değilim
Suga: sen neden sinirli ol ki aynı kendin gibi espri yapan bir kız var yanında sonuçta
Jhope: hemde yemek yapmayı da biliyor siz evlenin en iyisi
Jin: Sizene be benim sevgilimden ben çok seviyorum
Junkook: Arkadaşlaaarrr sizce bugün ne olduuuu
Jimin: dur ben tahmin edeyim kesin o kızla konuştun seni reddetti ama sen seninle konuştu diye yinede mutlusun
Junkook biraz düşünüp
"Galiba öyle oldu" diyip güldü
"Ama onun konuşması bile bana yeter tabi benim yalan söylediğimi öğrendiğinde konuşursa bir daha benimle."
Rm: neyse ya hem kız haklı olur....
RM'nin ne dediğini duymamıştım çünkü kapatmıştım,uykum daha önemliydi böyle şeylerden. Arayacaklarını bildiğim için telefonu sessize alıp yatağın yanındaki komidinin üstüne koydum.
Hava sıcak olduğu için tişörtümü çıkarıp yatağıma uzandım, aklımda bir sürü şey vardı ama dediğim gibi uykum daha önemliydi.
Yorum yapan kardeşim ellerin dert görmesin oy atan kardeşim allah evine bolluk bereket versin inşallah😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."