1 gün sonra
Hyunjin, eline temizlik bezini almış mutfak masasını siliyordu. Her şey sakindi. Ta ki telefonunun zil sesini duyana kadar. Bezi bir kenara bırakıp mutfaktan çıktı ve salonda duran telefonuna erişti. Ekrana baktığında yazan isim ile gerilmişti. "PD-nim"
Hyunjin yavaşça ekrandaki yeşil arama cevaplama tuşunu kaydırdu ve telefonu kulağına götürdü.
"Alo Hyunjin günaydın."
"Günaydın PD-nim. Nasılsınız?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Daha iyi olabilirdim ama teşekkür ederim."
"O zaman sana şimdi daha iyi hissetmeni sağlayacak bir haber vereceğim. Hatırlıyorsundur belki ocak ayında Going Dumb isimli bir şarkı kaydetmiştin fakat bu olanlar yüzünden yayınlayamamıştık. Şarkının yapımcısı ile konuştuk ve Going Dumb'ı yarın yayınlama kararı aldık. Sadece audio olarak yayınlanacak. Yani görüntün olmayacak. Ancak bu yine de insanların tepkilerini ölçmek için güzel bir şans."
"İnanamıyorum gerçekten mi? Ah çok teşekkür ederim PD-nim siz bir tanesiniz."
Hyunjin bunu alay edercesine bir tonla söylemişti.
"Ne demek rica ederim Hyunjin. Her neyse gelişmeleri sana sonra aktarırım. Görüşürüz, iyi günler."
"İyi günler."
Hyunjin böylece aramayı sonlandırdı ve ufak bir kutlama dansı yaptı. Patronunun da dediği gibi bu şarkıyı yayınlayarak Hyunjin'e gelen tepkileri gözlemlemiş olacaklardı ve bu da onun dönüş zamanını etkileyebilirdi. Hyunjin çok sevinmişti. Ayrıca şarkı şansına, pazartesi günü yani Jeongin'in evine gitmeden bir gün önce yayınlanacaktı. Böylece buluştuklarında birlikte dinleyebilirlerdi. Jeongin'in düşüncelerini de çok merak ediyordu.
Pazartesi günü
Nihayet Going Dumb'ın yayınlanacağı gün gelmişti. Hyunjin çok heyecanlıydı. Şarkıyı kaydedeli neredeyse 2 ay olduğu için nasıl olduğunu biraz unutmuştu. Şarkı saat 12'de çıkacaktı yani 1 saat sonra. Ama sadece ses dosyası olarak yayınlandığı için azıcık üzülüyordu çünkü müzik videosu çekme planları da vardı. Videoda olması için bir kareografi üzerinde bile çalışıyordu. Hatta ara vermeden önce pratik yaptığı dans buydu. Ama olmayınca olmuyordu işte.
Hyunjin 1 saat daha bir şeylerle oyalandıktan sonra sonunda saat 12 olmuştu. Kendi resmi youtube kanalına girdi ve en üstten şarkıyı bulup ona tıkladı. Telefonun sesini biraz yükseltti vr şarkıyı dinlemeye başladı. Hyunjin şarkının ritmiyle kafasını sallamaya başladı. Çok hoşuna gitmişti. "You got me going dumb du du dumb dumb sayin got me dumb dumb du du dumb dumb..." diye şarkıya eşlik etti. Şarkı bittiğinde kendini alkışlayarak "İyi iş çıkarttın Hyunjin." diyerek kendini övdü. Sonra da alttaki yorumlar kısmına girerek gelen yorumları okumaya başladı. Yorumların çoğu hayranlarının övgü sözleri ve onu özlemleriye doluydu. Hyunjin yorumları okudukça yüzünde buruk bir gülümseme oluştu. Bazı yorumlar daha komikti ve onları okuduğunda da güldü. Ama genel olarak hepsi güzel yorumlardı ve bu Hyunjin'i rahatlatmıştı.
Ardından diğer sosyal medya hesaplarını da kontrol ederek insanların düşüncelerini okudu. Çok mutlu olmuştu. Hayranlarının bu kadar sevineceğini düşünmemişti. Görünüşe bakılırsa Hyunjin'in, onların kalbinde ayrı bir yeri vardı. Artık geri dönmek ve 'Stay ben geldim!' diye bağırmak istiyordu.
O bunları düşünürken bir anda Jeongin'den mesaj geldi.
innie
Hyunjiin
Şarkını dinledim çok güzeldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rumor % hyunin
FanfictionÜnlü solo sanatçı Hwang Hyunjin kendisine atılan iftiradan sonra büyük bir çöküş yaşıyordu. Ancak bir gün çocukluk arkadaşı ve oyuncu olan Yang Jeongin kapısına geldi... 18.03.21 Not: Arada yemek unsurları olacak, hikaye çok uzamasın ve karışmasın d...