Hyunjin, Jeongbin'in dediğiyle dona kalmıştı. Demek adını biliyordu. Ama her şeyi duydum derken neyden söz ediyordu. "A-anlamadım?"
Jeongbin sırıttı ve "Diyorum ki mutfakta konuştuklarınızı duydum. İyi kulaklarım var," dedi. "Demek o dünyaca ünlü Hyunjin sensin ve diğer ünlü olan abimle çıkıyorsun. Vay be ilginç."
Jeongin utanarak kardeşine baktı. Hyunjin de saçlarıyla oynuyordu. Jeongin "Bak Jeongbin-" diyecekken Jeongbin onun sözünü kesti ve "Senin için sevindim abi. Umarım Hyunjin hyungla mutlu olursunuz. Ama biraz kafam karıştı." dedi. Hyunjin "Tam olarak nerde?" diye sordu. Jeongbin "Yani heh ne ara tanıştınız da birlikte oldunuz? Abi senin gay olduğunu da bilmiyordum. Ayrıca Hyunjin hyung senin sanırım zorbalık iftiraların mı ne çıkmıştı." dedi.
Jeongin ise "Jeongbin!" diyerek onu susturdu. Jeongbin "Ne var?" dedi. Hyunjin "Sıkıntı yok Jeongin. Ve evet çıkmıştı... Ama gerçek değil sadece iftira ha inanma. Kız zaten beni affetti." diyerek kendini savundu. Jeongbin "Biliyorum." dedi sadece."Ee peki Jeongbin... Bunu da öğrendiğine göre kimseye söylemeyeceğine dair söz ver tamam mı?" dedi Jeongin. Jeongbin abisine gülümsedi ve "Söz veriyorum. Sen hiç benim birine sırrını anlattığımı gördün mü?" diye sordu. Jeongin "Hayır ne münahasebet ona bir şey demiyorum ama hani Hyunjin birde idol olunca belki şey yaparsın diye düşündüm." dedi. Jeongbin "Merak etmeyin sırrınız benimle güvende. Her neyse dökülün bakalım nasıl başladı bunlar?" diyerek iki gencin birleşme hikayesini dinlemek üzere arkasına yaslandı.
Hyunjin en baştan her şeyi anlatmaya başladı. Arada söze Jeongin de girdi. Jeongbin ikisinin çok sevimli olduğunu düşünnüştü. Normalde bu tarz aşk konularını pek sevmezdi ama bu çifti beğenmişti. "Hadi size ship adı seçelim." Jeongin "O ne demek?" diye sordu. Hyunjin "Cahil misin Jeongin? Ship adı işte. Gemi olan değil de sevgili olan veya yakıştırılan iki kişinin adlarının birleşimi işte." dedi. Jeongin anladığınu belirterek "Hee" dedi ve Jeongbin düşünmeye başladı. "Hyunjin... Hyun. Jeongin... In. Hyun.. In! Evet sizin adınız Hyunin olsun. Tebrikler hyunglarım siz artık Hyunin'siniz. Dispatch sizi ortaya çıkarana kadar mutlu çift olmalar." dedi. Jeongin kızarak "Heey! Kimse bizi öğrenmeyecek. Tabi Yu- Ya da her neyse. Öğrenmeyecekler işte. Ben çok iyi gizlerim." dedi. Hyunjin "Öyle mi," diye sordu. "O Yu ekiyle başlayan şahıs ne oldu?"
Jeongin kollarını göğsüne kavuşturup "Onu boş ver Hyunjin. Geçip gitti o olay." dedi. Hyunjin güldü. "Peki öyle olsun." Jeongbin anlamamıştı. "Yu da kim!" diye sordu. Jeongin "Oo o çok uzun bir hikaye." dedi. Jeongbin "Olsun anlat." diye ısrar etmişti. Fakat hikayenin aslı en büyük abilerinin ölümüne dayandığı için anlatıp anlatmamak konusunda kararsız kalmıştı. "Jeongbin bundan emin değilim. Çünkü konu şeyle de ilgili... Jeongyoon'un araba kazası."
Jeongbin böyle bir cevap beklemiyordu. "Oh.,. Anladım. O zaman boş ver kalsın." dedi. Jeongin "Ama istersen sadece Hyunjin'le beni ilgilendiren kısmı anlatayım." dedi. Jeongbin "Tamam anlat." diye cevapladı. Jeongin de şu Yuna olayını anlatmaya başladı. Jeongbin, Yuna'nın Jeongin'e yaptığı şeyleri duyunca gülmeye başlamıştı. "Şu kız seni ne kadar korkutmuş." dedi. Jeongin "Hiçte bile. Sadece o çok değişik." diye cevapladı kendini savunurken.
Saat iyice geç olmaya başlamıştı. Üçü o vakitte hem akşam yemeği yemiş hem de Jeongbin'in ödevlerini yapmasına yardım etmişlerdi. Sonunda hava kararınca Hyunjin telefonuna baktı ve "Ben artık gideyim o zaman. Geç olmuş." dedi. Jeongin "Aah tamam. Keşke biraz daha kalsaydın." diye mızmızlandı. Hyunjin "Üzgünüm güzelim ama biraz yoruldum. Tamamen üşenme moduna geçmeden gitsem iyi olur " dedi. Jeongin "Tamam nasıl istersen. Ama eve gelince bana mesaj at tamam mı?" diye sordu. Hyunjin "Atarım merak etme." dedi ve Jeongin, Hyunjin ile vedalaşması için odadaki kardeşini çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rumor % hyunin
ФанфикÜnlü solo sanatçı Hwang Hyunjin kendisine atılan iftiradan sonra büyük bir çöküş yaşıyordu. Ancak bir gün çocukluk arkadaşı ve oyuncu olan Yang Jeongin kapısına geldi... 18.03.21 Not: Arada yemek unsurları olacak, hikaye çok uzamasın ve karışmasın d...