(Bu bölüm uzun bir amatör yazar konuşması , uzun bir ithaf ve bir bölüm içerir. )
Geçen bölüm voteleyen ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. En uzun yorumu ben sadece beş altı cümle bekliyordum.
Beklentilerin daima insanı üzeceğini, hayalkırıklığına uğratacağını düşünürüm. Büyük beklentilere girdiğimde 'Sakın! Sakın beklentilere girme, üzülürsün' diye kızarım kendime. Ama bu sefer olmadı, buna izin vermediniz. Beklediğim beş altı cümlelik beklentimi bana al sana beklenti diyerek misliyle hediye ettiniz.
Cümleleri sayıp en uzun bu kişi yazmış deyip ithaf yapamayacak kadar samimi bulduğum yorumlar beni oldukça duygulandırdı. Mutlu olurdum yorum gelince. Ama bu yorumlar çok başkaydı.
Bu yorumlar iki gündür enerji kaynağım oldu. Okuduğum kitaplarda sürekli yorum isteyen insanların bu isteklerini anlamazdım. Popülerliği artsın istiyorlar diye düşünürdüm. Ne kadar yanlış düşünüyormuşum ben!İnsanlar benden önce bulmuş mutluluğun formülünü, her yazdığı satırın enerji kaynağını. Öğreniyorum yavaş yavaş. Yazmayı, buraları. Anlıyorum yazmanın değerini.
Bu bölümü;
Beklentiye girmeyerek oluşmasını hiç beklemediğim İKRA AİLESİ'nin yazarı olduğumu bana okumaya doyamadığım yorumuyla söyleyen
@SheylaYarenKahveci'yeİkra'yı hiç çekinmeden kendi hayatına ve arkadaşlarının hayatına dahil eden, bir kitabın ona gerçek mutluluğu verebildiğini söyleyerek beni duygulandıran
@ZeynepKaykusuz 'aİkra'ya bağlanıp yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekleyen, İkra'nın duruşuna Kaan'ın sabrına hayran olan
@zynp_krl 'yeHer bölüme komik yorumlar yapan kapak tasarımcım , ergen kankam
@-bktyrk 'eBeni pohpohladığını düşündüğüm bebeğim
@Esraseydi9'aVe diğer güzel yorumların güzel sahipleri
@nurgulkorkmaz 'a
@YagmurKayatas 'a
@SeymaOrkut 'a
@Cccansum'a
@feyzanurkoc3 'aİthaf ediyorum.
(Samimi yorumlarınızdan bu bölümde de istiyorum.Hikayenin gidişatı ile ilgili tahminlerinizi bekliyorum. Bir sonraki bölüm en doğru tahmin yapan güzel okuyucuya ithaftır.)
Hadi eyvallah millet!!!
İKRA'NIN AĞZINDAN
Balıkesir terminaline girdiğimizde hüzünlenmeye başladım. Bu şehri özlemiştim. Bir zamanlar İstanbul'da okuyacağım deyip hırsla sınava çalıştığım zamanlarda yüzüne bile bakmadığım bu şehri özlemiştim. İstanbul'a inat sakin sokaklarını, temiz havasını, boş otobüslerini, içindeki insanları. Özlemiştim doğduğum, büyüdüğüm sakin şehri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKRA
Genç KurguOn üçüncü bölüme kadar düzenlenmiştir. Diğer bölümler yavaş yavaş düzenlenip tekrar yayınlanacaktır.