50.Bölüm "Asistan kızlar"

26.1K 1.3K 223
                                    

Selamün aleyküm :)

Arkadaşlar yine Kaan yok ortalıkta, istediğinizin aksine. Fakat ben istiyorum ki Kaan'sız İkra profilini görün biraz da. Bu kitabın adı İkra. İkra'nın aşkı, çelişkileri, korkuları, acıları, Kaan'sız kalışları...

Bu aralar Kaan'sız kalacaksınız kusura bakmayın. Lütfen bu bölümlerin tadını çıkarın, olaylara biraz da buralardan, bu karakterlerden bakın. :)

Şimdiden söyleyeyim Kaan en az iki üç bölüm daha yok.

Ha bir de biliyorsunuz bölüm hazır oldukça atıyorum. Çünkü sizleri çok seviyorum. Yeni bölüm ısrarları, sevinerek söylüyorum, çok arttı. Ama yeni bölüm istemeniz benim yazmadığım bölümü yayımlamamı sağlamaz değil mi? :)
O yüzden bölümler hakkındaki yorumlarınız daha kıymetli benim için

Yeni bölüm bayram dolayısıyla anca haftaya gelir, tekrar kusura bakmayın.

Bu arada gecelek olan Kurban Bayramımız mübarek ve  bol kazançlı olsun  ;)

İthaf : Türkmenreis

Hadi eyvallah millet!!!

ŞEYMA'DAN

"Şeyma, lütfen çok konuşma. Bunu ben halledeyim."

Koskoca otelin önünde mevzilenmiş, iki yakışıklının gelmesini bekliyorduk. Kerem, üç  gün boyunca planı ince ince ayarlamıştı ve sıra bizdeydi, uygulama aşamasında.

Avlamamız gereken iki keklik vardı, tabii o iki çocuğa keklik denilirse.

Vural, 27 yaşında ve iktisat mezunuydu. Esmer, uzun boylu ve kaslıydı. Gençlik yıllarında profesyonel boksörlük yapmış, daha sonra başarılarıyla yeraltı dünyasının dikkatini çekmiş ve üzerinden bahisler oynanacak yasa dışı maçlara çıkmaya başlamıştı. Daha fazla para kazanacak olması onu cezbetmiş diye düşünsem de olay öyle değilmiş. Yasa dışı maçlara katılmayı kabul etmesinin sebebi kardeşini girdiği bataklıktan kurtarabilmekmiş. Kız kardeşi, bir iş adamının paralı kölesi olunca kardeşini  kurtarmak için gerekli parayı en kısa sürede bu şekilde toplayabileceğini düşünmüş. Parayı ard ardına kazandığı maçlarda toplayıp kardeşini eve kapatan adamın önüne atsa da adam bu meblayı kardeşini karşılamadığını söylemiş.
O gün adamı yumruklarıyla öldürmesiyle de şimdiki patronunun saygısını ve sevgisini kazanmış. Düşmanının düşmanını dost belleyen Patron, Vural'ı günden güne sağ kolu bellemiş.

Balkan ise, 24 yaşında . Ailesi tarafından terk edilip yurtlarda büyüyen biri. On sekiz yaşına geldiğinde yurttan çıkmak zorunda kalmış. Buket gibi felsefe bölümü okuyabilmek ve kendine bir hayat kurmak için para kazanması gerektiğinde başlarda helal yollardan para kazanmaya çalışsa da bir süre sonra hayatına giren bağımlı bir kız için uyuşturucu satıcılığına girmiş. Patron'un yanına da ilk satıcı olarak girmiş. Şimdi, bu bataklık onu çeken kız yanında değil,  çünkü hayatta bile değil. Beş sene önce yüksek dozdan hayatını kaybetmiş. Balkan bu yüzden kendini suçluyormuş. Kıza uyuşturucuyu temin eden kendisiymiş çünkü. 

İKRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin