Çok şaşıracağınız bir duyuru yapacağım demiştim. Vee yapıyorum.
Düşündüğünüz, tahmin ettiğiniz ve de gerçekleşmesini istediğiniz 'İkra Kitap Oluyor' haberini size ne yazık ki duyuramayacağım. Sanırım bu gerçekleşmeyecek. İçinizde bunu çok isteyenlerin olduğunu biliyorum. Aslında ben de isterdim ama şimdilik bu söz konusu değil. Daha ileride olur mu? İnanın bilemiyorum. Bu konuda kapıyı çok az da olsa açık bırakıyorum. Az da olsa bir ışık girsin içeri.
Gelelim duyuruya.
İtirafta bulunmam gerekirse ben bu duyuruyu aslında yapmayacaktım. Ama bir iyilik meleği, İKRA kitabını çok seven sizleri düşünüp beni önceden duyuru yapmaya ikna etti.İkra'yı yazmaya başlayalı çok oldu. İkra'yı yazarken büyüdüm ben. Bunu İkra'yı ilk günden beri takip edenleriniz de bilir, sonradan okumaya başlayanlarınız da.
Kitabın ilk bölümlerinden bahsetmeye hiç gerek yok bence. Allah'ım! Ne felaket o bölümler! Okudukça kendime gülüyorum. Yolun başında halim pek yamanmış. Hâlâ pek iyi olduğum söylenemez ama en azından elimden geldiğince bir şeyleri başardığıma, bir arpa boyu kadar bile olsa yol aldığıma inanıyorum.
Her güzel yolculuğun da bir sonu vardır ya hani. Hah işte! 14 yaşımda ilk adımımı attığım bu yol çok uzadı artık. Yolculuk ne kadar güzel olsa da insan ister istemez yolun sonu gelsin istiyor. Ben de yolun sonunu nihayet gördüm.
Üzülenler olduğu kadar sevinenler de olacak bu habere. Kimileri çok uzattın diyordu kaç zamandır, kimileri yeni bölüm diye tatlı tatlı diretmeye devam ediyordu. Hepiniz sağ olun, var olun. Bana destek verdiniz, zaman ayırıp yazdıklarımı okudunuz. Hepinize teşekkür ederim. İnşallah kitabı okuduğunuza pişman olmamışsınızdır :)
Hep acı, hep bi keder vardı hikayede. Buna sitem edenler çok oldu. Haklısınız valla.
Ama benim kurgum en başından böyleydi. Anlatmayı becerebildim mi bilmiyorum ama anlatmak istediğim çok şey vardı İkra'da.Her zaman mutlu olamaz insanlar. Aşk hep mutluluk getirmez insana. Zaten aşık olmak yürek ister derler ya, bu yüzden işte. Aşk yanında acısını da getirir tatlısı kadar. Ve bazı aşklar çok daha acılıdır. Acıtsa da canını, kanatsa da ruhunu aşk aşktır. Razı oluştur. Bu hikaye de böyle bir hikayeydi.
Bu haberi verirken içim buruk değil. Bilakis gururluyum. Başladığım işi bitirmeyi hep isterim. İkra'da da istediğim oldu. Başladığım işi bitirmeyi Allah bana nasip etti.
Anlayacağınız, bir sonraki bölüm final olacak. Artık karakterleri serbest bırakıyor, hayatlarına müdahale etmekten vazgeçiyorum. Sadece bir bölüm sonra hepsini hür bırakıyorum.
İKRA'nın, hatıralarınızın tozlu raflarında yer bulması, tek bir kelimesiyle dahi olsa hayatınızda yer etmesi ve sizin için küçük, benim için büsbüyük olan bu yolculuğun sizin hayat yolculuğunuzda ufak da olsa bir koridor açması dileğiyle.
Sevgiyle, saygıyla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKRA
Novela JuvenilOn üçüncü bölüme kadar düzenlenmiştir. Diğer bölümler yavaş yavaş düzenlenip tekrar yayınlanacaktır.