-6-

315 5 0
                                    

Avery

„Takže nováček jo? " zeptala jsem se Scotta s úsměvem.

Byl strašně krásný. Měl tmavě hnědé vlasy, zeleno-modré oči a vypracovanější postavu.

„Přesně můj typ kluka, který se mi líbí." pomyslela jsem si.

„Jo, jsem tu novej." odpověděl mi s jeho sexy úsměvem když jsme šli cestou k jeho chatce.

„A ty tu bydlíš nebo-"

„Ano i ne, " skočila jsem mu do řeči, „jen přes léto tu bydlíme s tátou. Někdy sem jezdíme i na nový rok. Tady kousek za táborem je kopec kde je vidět kousek New Yorku. Ale to je na jindy. " řekla jsem nesměle.

„Aha, tak to jo. A kde teda bydlíš, pokud se smím zeptat?" zeptal se opatrně Scott.

„Kousek od New Yorku budu bydlet, myslím že Hampton nebo tak nějak se to jmenuje, v takovém menším domě. Stěhujeme se tam. " odpověděla jsem.

„V Hamptonu? No to mě podrž. " řekl překvapeně Scott.

„Ehm. Řekla jsem něco špatně?" zeptala jsem se.

On se ale pak zastavil a usmál se na mě zase tím jeho sexy úsměvem. Kapku mě to děsilo protože stále neodpověděl.

„Scotte? " zamávala jsem mu před obličejem.

„Bydlím ve stejném městě jako budeš bydlet ty." vydal ze sebe zasněně „Ještě řekni že jdeš na střední v Hamptonu a já se tu asi složím. " řekl pobaveně.

„Noo, pokud mě přijmou tak ano. Budu zřejmě na stejné škole jako ty." usmála jsem se na něho.

„Přijmou tě. Já se u ředitele přimluvím." řekl odhodlaně.

„Jak to chceš udělat? A jinak pojď nebo do té chatky nikdy nedojdeme." řekla jsem pobaveně.

„Na té škole jsem kapitánem fotbalového týmu a ředitel mě má velmi rád. Vždy mi vyhověl když jsem něco potřeboval." řekl s úsměvem, pokrčil rameny a vydali jsme se k jeho chatce.

„Tak, jsme tady." řekla jsem a ukázala na chatku.

Scott

Došli jsme k mé chatce. Avery šla první a zaklepala.

Ze vnitř se ozvalo „Dále". Otevřela dveře a já šel za ní.

Avery si sedla na palandu a já si mezitím prohlížel chatku.

Chatka byla hezká a taky byla vybavena vlastní koupelnou, takže jsme nemuseli chodit přes půlku kempu do veřejných umýváren.

Byly tu celkem 4 postele. Po pravé straně za dveřmi byla jedna volná postel a naproti dveřím byla palanda.

Z postele po levé straně u zdi vstal blonďatý kluk. Měl tmavě modrý oči a vypadal jako kdyby taky posiloval.

„Čau, jsem Nathan." představil se s úsměvem a podal mi ruku.

„Scott." řekl jsem jednoduše a jeho ruku s úsměvem přijal.

„Vyber si postel kterou chceš, budeme  tu jen my dva." řekl Nathan.

„Dobře." řekl jsem a rozhodl jsem se pro druhou volnou postel po pravé straně vedle okna.

V tom momentě zazvonil někomu telefon. Oba jsme se s Nathanem na sebe podívali a pak na Avery.

Avery se na nás omluvně podívala a vzala si hovor.

„Omlouvám se kluci, táta mě volá. Za půl hodiny bude sraz před jídelnou, přijďte včas." řekla omluvně Avery a slezla z palandy.

Když odcházela pozdravila nás a na mě se stydlivě usmála. Úsměv jsem ji opětoval a zmizela za dveřmi. Jakmile odešla, začali jsme se s Nathanem bavit skoro o všem.

***

Za půl hodiny se rozezněl zvonek. S Nathanem jsme vstali a šli směrem k jídelně.

Před jídelnou bylo dost lidí tak si musel Marek zjednat klid.

Vedle něho stála Avery a dívala se mým směrem.

„Ticho prosím!" zvýšil hlas. „Chtěl bych Vás tímto oficiálně přivítat na letním kempu. Letos tu máme i hodně nových lidí. Doufám že se zkamarádíte a budete spolu vycházet. Ale více až večer na tribunále. Chtěl bych vás informovat jak to teď bude probíhat. Je 16:30, takže máte do 18:30 volno. To ale neznamená že se budete chovat jak dobytek. Nikdo bez mého výslovného svolení nepůjde do lesa. Pokud má někdo hlad nebo žízeň, svačiny jsou nachystané v jídelně. Všichni rozuměli? " dokončil svůj přednes.

Všichni jsme kývli hlavami na souhlas a pak se rozešli.

***

Bylo 18:25 tak jsme se s Nathanem rozhodli jít pomalu do jídelny.

Po tom co nám dal Marek rozchod, jsme se vrátili na chatku a pokračovali v povídání. Přitom jsem si vybaloval věci z tašky do skříně.

Zjistili jsme že máme několik věcí společných. Třeba že taky posiluje a taky hraje fotbal.

Došli jsme do jídelny a sedli si ke stolu do rohu, abychom tak viděli na celou jídelnu.

Postupně sem docházeli další táborníci a usazovali se.

Nakonec vešla Avery s Markem v závěsu. Avery se na nás podívala a šla naším směrem.

„Ahoj, je tu místo? " zeptala se nás.

„Jasně, sedni si." odpověděl jsem a věnoval jí úsměv.

Byla strašně roztomilá když se usmívala. Mezitím než jsme si došli pro večeři, jsme si povídali.

Zanedlouho už jsme jedli své večeře. Rizoto s kuřecím masem. Bylo to poněkud dobré. Ještě lepší než ve školní jídelně musím říct.

„Prosím pozor!" zvolal Marek. „Je 18:50. Ve 20:00 se sejdeme u táboráku. Bude rozdělování nových členů do týmů. Poprosím ty kteří už byli v týmu minulý rok, ať se už shromáždí k sobě. Kdo už dojedl tak může jít." skončil proslov Marek.

S Nathanem a Avery jsme se přemístili k nám na chatku.

Avery mi po cestě vysvětlila týmy. Jsou tu tři týmy: Rudí andělé, Verdes Maximus a Azuroví apoštolové.

Avery je ve Verdes Maximus a Nathan v Azurových apoštolech.

Když jsme došli do chatky, vzal jsem si šedé tepláky, černé triko a šel se převléct do koupelny.

Vylezl jsem z koupelny a oznámil Nathanovi s Avery, že se jdu projít.
Oba kývli na znamení že to vzali na vědomí. Pak jsem jen otevřel dveře a zmizel areálu kempu.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat