-1-

768 11 0
                                    

Taky jste si někdy řekli, co by bezproblémový teenager, který má dobré známky ve škole dělal na táboře?

Jo, to jsem já. Scott Anderson. Je mi 17 a bydlím s mámou v rodinném domě nedaleko New Yorku, v Hamptonu.

Máma se jmenuje Vanessa Anderson. Má tmavě hnědé vlasy dlouhé po lopatky a má zelené oči. Vede velmi úspěšnou firmu, takže o peníze nemáme strach.

Ale zase si nemyslete, že jsem nějaký rozmazlený dítě. Od malička mě máma učila skromnosti a hlavně to, že peníze nejsou v životě všechno.

S mámou mám velmi dobrý až kamarádský vztah. Mluvíme k sobě narovinu. Sice se někdy nepohodneme, ale vyříkáme si to a pak jsme zase v pohodě.

Já mám tmavě hnědé vlasy, zeleno-modré oči a vypracovanější postavu. Jsem kapitán fotbalového týmu na škole. Moc koníčků nemám, jen hraju fotbal a někdy hraju na kytaru.

Momentálně jsem dokončil druhý ročník na střední škole v Hamptonu. Nevím co chci po škole dělat, na přemýšlení mám času dost. Ale chtěl bych na vysokou, to je jasný.

Mám v celku poklidný život. Tedy, dokud mi máma nesdělila určitou věc, na kterou jsem nikdy nepomyslel...

----------------------------------------------------
Ahoj, toto je můj první příběh. Doufám že se vám bude líbit. Budu ráda za vaše hlasy nebo komentáře.
N.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat