-4-

319 7 0
                                    

Když jsem se probudil, bylo něco po 15:15.

Sedl jsem si na postel a napil se pomerančového džusu, co mi zbyl od snídaně.

Do večeře bylo času dost tak jsem se převlékl do sportovního oblečení. Ze skříně jsem si vzal mikinu a tašku, kde mám nachystaný ručník a nějaké závaží na cvičení. Mobil jsem vzal do ruky a sešel do kuchyně pro pití.

Na lince ležel papírek od mámy:

Scotty, jela jsem do města něco vyřídit a pak pojedu nakupovat. Do večeře jsem zpátky.

Máma <3

Když jsem si udělal pití, tak jsem si ho dal do tašky, obul si boty, zamkl dům a vydal jsem se na workout.

Cestou jsem napsal mámě, že jsem si šel ven zacvičit.

Když jsem došel na workout, nikdo tam nebyl, což bylo super. Nemám rád přeplněné workouty.

Odložil jsem si tašku, svlékl si mikinu a začal cvičit.

***
Bylo něco po 18:00 večer, když na mě někdo zatroubil. Bylo ještě světlo takže jsem poznal kdo troubí.

Máma.

Došel jsem k ní a ona stáhla okýnko.

„Chceš vzít domu?"zeptala se.

„Jasně, jen si skočím pro věci." odpověděl jsem a odběhl.

Když jsem se vrátil, tašku jsem hodil na zadní sedadlo a já si sedl na místo spolujezdce.

Doma jsem mámě pomohl s nákupem  a pak si šel dát sprchu.

Když jsem byl už oblečený, máma mě volala k večeři.

***
Po večeři jsme si s mamkou sedli s pitím k televizi a koukali na Piráty z Karibiku.

Máma měla víno a já pivo. Pivo jsem pil jen málokdy, tak mi to občas mamka dovolila. 

Když film skončil, tak jsme si s mamkou popřáli dobrou noc a šli spát.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat