-36-

116 1 0
                                    

Avery

Scott zastavil před mým domem. Otočil se na mě a políbil.

„Kdy se zase uvidíme?" zeptala jsem se.

„Teď budeme mít nějaké tréninky před zápasem, takže asi až v den zápasu." odpověděl.

„Dobře. Budem si psát a volat." odpověděla jsem.

„Domluveno, pozdravuj tátu a dávej na sebe pozor. Ahoj. "

„Ty si nic hlavně neudělej. Pa." rozloučila jsem se a šla ke dveřím které jsem otevřela.

Scott mezitím odjel a já vstoupila do předsíně kde na mě skočilo něco malého a chlupatého.

„No ahoj, ty jsi maličký." pozdravila jsem tu malou kuličku Huskyho.

„No joo prosím tě, taky tě ráda vidím." nepřestával mě olizovat a vrtět ocáskem.

„Koukám, že jsi se už seznámila." uchechtl se táta z kuchyně.

„Kde jsi k tomu přišel?"

„Viděl jsem leták na ulici a v tu chvíli jsi mi napsala tu zprávu. Tak jsem tam rovnou zavolal a domluvil se." pokrčil rameny.

„Ale je úžasný, je to kluk nebo holka?"

„Kluk. Zatím jsem ho pojmenoval Junior."

„Tak počkej Juniore, dojdu se převléknout." zasmála jsem se na Juniora.

„Mám dojem že půjde s tebou." zavolal na mě táta.

A jak řekl, tak se stalo. Junior za mnou ťapkal do pokoje. V pokoji začal skákat na postel na znamení, že tam chce vylézt. Vysadila jsem ho na postel a okamžitě si lehnul na záda a koukal na mě.

„No co koukáš ty trdlo." uchechtla jsem se.

Junior na odpověď jen zívl.

„Nojo, jen si dej šlofíka." pohladila jsem ho.

Přinesla jsem menší stoličku, aby pak mohl seskákat z postele na zem. Nechala jsem otevřené dveře a šla jsem do koupelny.

Osprchovala jsem se, vzala si pyžamo v podobě spodního prádla, černých šortek s volnějším trikem a šla do kuchyně.

„Tak co Junior?" zeptal se táta.

„Zalíbila se mu moje postel. Kdybys viděl jak usnul.." uchechtla jsem se.

„Já vím, dvakrát odpoledne usl na gauči."

„Děkuju tati, kolik stál?"

„Nic, ta paní je dávala zadarmo." pokrčil rameny. „No, co bys chtěla k večeři?"

„Něco si udělám a vezmu si to k sobě."

„Dobře, kdyby něco, víš kde mě najít." dal mi pusu do vlasů a odešel do obýváku.

Udělala jsem si sójový rohlík se sýrem a šunkou a vzala jsem si to do pokoje, kde ještě spal Junior. Opatrně jsem si sedla na postel a na notebooku zapla film.

Během filmu se Junior probudil. Notebook jsem položila na stůl, oblékla si legíny, dala Juniorovi vodítko a šla jsem s ním před barák ho vyvenčit.

Po vyvenčení jsme byli oba dva unavení, že jsme si jen lehli vedle sebe a usli.

***
Scott

V následujících dnech jsme měli každý den s fotbalem trénink, abychom se připravili na zápas.

„Ty, Scotte, kde máš tu tvoji holku?" drcnul do mě ramenem Andrew.

„Nevím, doma asi."

„Bych ji představil Emily." ozval se Lukas.

„Myslíš že by si rozuměli?" zeptal jsem se nejistě.

„Myslím si že jo." odpověděl Lukas.

„Pánové, konec debatního kroužku, jde se makat." přerušil nás trenér.

Po tréninku jsem šel domů, kde jsem si dal sprchu a oblékl se do domácího oblečení.

Večer jsem si vzal něco k večeři a šel si psát s Avery.

Já: Jsi tu?

Princezna👑: pro tebe vždycky <3

Já: Bavil jsem se s Lukasem na tréninku a jeho napadlo tě seznámit s Emily.

Princezna👑: Emily?

Já: To je Lukasova holka. Je trochu trhlá, tak si myslíme že by si s ní mohla vycházet.

Princezna👑: Hmm, tak jo.

Já: Neber to nějak zle, jen nechci abys byla sama když budu mít trénink nebo kdyby ses nudila, tak ať máš kamarádku.

Princezna👑: Jo, však v pohodě.

Princezna👑: Lásko, půjdu už spát, nějak jsem dneska unavená.

Já: Souhlasím s tebou. Hezky se vyspi a zítra se pro tebe stavím v 9. Miluju tě <3

Princezna👑: Dobře. Dobrou noc, taky tě miluju <3

Zapl jsem si na telefonu budík, odložil  jsem ho na noční stolek a do chvíle jsem usl.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat