Scott
Budíček byl v 7:00. S Nathanem jsme byli vzhůru už od 6:00.
Včera večer když přišel na chatku, tak byl nějakej divnej. Vypadal podrážděně, tak jsem ho večer nechal být.
Když Marek hlásil budíček, šli jsme se Nathanem převléknout. Vzal jsem si černé teplákové kraťasy a bílé triko. Pak jsem šel do koupelny udělat ranní hygienu.
Snídaně byla v 7:30, takže jsme měli ještě asi 15 minut než vyjdeme.
Nedalo mi to a tak jsem se Nathana zeptal.
„Hej, ne že by mi něco do toho bylo, ale proč jsi byl včera večer tak podrážděný? "
„Neřeš," odpověděl klidným hlasem, „jen mě nasral jeden týpek odsud."
Kývl jsem hlavou že chápu a dál jsem to nerozebíral. Už bylo 7:25 tak jsme se vydali s Nathanem do jídelny, a normálně se bavili jako staří známí.
Avery
Bylo 7:00. Budíček. Někdo zrovna zaklepal když jsem seděla na posteli.
Řekla jsem prosté „Dále." Ve dveřích se objevil táta.
„Dobré ráno, tati." pozdravila jsem ho.
„Dobré ráno sluníčko, jak ses vyspala?" zeptal se.
„Šlo to, tak jak vždy."
„Víš že kdykoliv můžeš přijít do hlavní budovy spát. Máš tam postel a tak."
„Já vím tati, zatím to tu zvládám." usmála jsem se na něho.
„Dobře, nechám tě ať se oblékneš. Sejdeme se na snídani." dal mi pusu do vlasů a odešel.
Vstala jsem a přesunula se do koupelny. Umyla jsem si zuby a obličej. Vyšla jsem z koupelny a přemýšlela co si vezmu. Zvítězily černé teplákové kraťasy a šedý crop top s dlouhým rukávem.
Bylo 7:25. Ještě jsem si spletla vlasy do dvou copů, navoněla se voňavkou, zamkla chatku a vyrazila na snídani.
V jídelně bylo docela rušno na to že je ráno. Šla jsem k pultu, kde jsem si vzala celozrnnou housku, tavený sýr, šunku se sýrem a zeleninu.
Vydala jsem se ke stolu kde seděl Scott. Nathan byl někde v trapu.
„Ahoj, můžu k tobě?" zeptala jsem se opatrně.
„Jistě, sedni si a přeju dobrou chuť." odpověděl mi a přitom se usmál.
„Díky, tobě taky." a s chutí jsem začala jíst.
„Prosím o pozornost!" sjednal si táta klid v jídelně. „Za prvé, dobré ráno všem, doufám že jste se dobře vyspali. Za druhé, vám sdělím co a jak dnes bude a za třetí, rozdělíme služby.
Takže, začneme týmy. Poprosím aby jste si jako tým sedli k sobě."Táta chvíli počkal než se všichni usadí.
„Tak, začneme výběrem kapitánů jednotlivých týmů. Poraďte se, máte na to 5 minut."
Verdes Maximus se sešel u stolu kde jsem seděla já se Scottem.
Nikdo nic neříkal takže jsem se zeptala:
„Nějaké návrhy?" a podívala jsem se po ostatních.
„Já bych navrhnul tebe." řekl Scott.
Všichni souhlasně kývli a otočili jsme se směrem k tátovi.
„Vašich 5 minut uběhlo. Kdo bude kapitánem u Apoštolů? " vzal si slovo opět táta.
„Ben." odpověděla Sally.
„Dobře." kývl na souhlas.
„Kdo to bude u Andělů a Verdes Maximus?" pokračoval.
„Za anděly to bude Mika." odpověděl Lukáš.
„Za Verdes Maximus Avery." řekl Scott s úsměvem.
„Ben, Mika a Avery jsou naši letošní kapitáni týmů. A teď co nás čeká. Dopoledne kapitáni půjdou se svými týmy na nějaké místo a budete se seznamovat. Chápeme se, kdo je kdo a tak. Budete mít na to celé dopoledne. Oběd bude ve 12:00, sejdeme se zase tady v jídelně. Odpoledne budou nějaké společné aktivity ale víc až u oběda." dokončil svůj proslov táta.
„Jste všichni po snídani?" zeptala jsem se svého týmu.
Všichni kývli na souhlas.
„Tak pojďte." řekla jsem s úsměvem a šli jsme k lesu.
ČTEŠ
Letní kemp
Teen FictionVše bylo tak jak mělo být. Dokud se oba dva nepoznali, nevěděli, co všechno se jim v jejich životech stane.