-3-

387 6 0
                                    

V pokoji jsem si vzal notebook a šel si s ním sednout do křesla. Celou dobu jsem přemýšlel nad tím kempem.

„Bylo by fajn odtud vypadnout, poznat nové lidi, nové dobrodružství, nové výzvy... " říkal jsem si v hlavě

Nedalo mi to, a do vyhledávače jsem zadal „letní kempy 15+".

Vyhledalo mi to několik stránek. Každá stránka byla něčím zvláštní, ale neoslovilo mě to.

Klikl jsem na předposlední web a koukal jsem na to s otevřenou pusou.

Týden v úžasném prostředí s úžasným kolektivem. Přijedete poprvé a zamilujete si to tu, to vám zaručujeme!

Hry, soutěže, dobrodružství jsou na denním pořádku! Pokud hrajete na hubení nástroj, nestyďte se a přivezte si ho s sebou!
Pro holky a kluky od 15 do 18 let.

Zbývají poslední 3 volná místa . Neváhejte a kontaktujte hlavního vedoucího telefonicky.

„To mě-" vydal jsem ze sebe. „Mami!?" zavolal jsem na mámu.

„Ano zlatíčko? " přišla ke mě do pokoje a sedla si na postel.

Otočil jsem na ni notebook a řekl jí s úsměvem „Už jsem se rozhodl."

Mámě se na tváři rozlil úsměv.

„Dobře, napiš mi číslo, já tam zavolám a domluvím se tam."

Vstal jsem z křesla a šel mámu obejmout.

„Jsi nejlepší. " řekl jsem jí v objetí a dal jí pusu na tvář.

„A já jsem ráda, že se ti to zalíbilo."  odpověděla mi. „Tak já tam jdu volat." zvedla se a odešla.

Jakmile máma odešla, otevřel jsem si stránku s online seriály a pustil si Simpsonovi.

Mezitím jsem si trochu poklidil pokoj a probral věci které mi jsou už malé.

***
Bylo před 11 dopoledne, tak jsem se rozhodl jít udělat oběd. Nevěděl jsem co, tak jsem se šel podívat do lednice.

Bylo tam kuřecí maso, nějaká zelenina a salát. Tak jsem se rozhodl udělat jednoduše salát s kuřecím masem.

„No tady to voní." řekla mamka když přišla do kuchyně.

„Jo, dělám kuřecí salát. Snad ti to nevadí." zeptal jsem se.

„Samozřejmě že ne. Stejně jsem měla v plánu ho udělat." pokrčila rameny a začala krájet zeleninu.

Tyhle chvíle mám rád, když s mámou vaříme společně. Povídáme si o různých věcech, o úspěších, o práci a tak.

„Jo abych nezapomněla, hlavní vedoucí s tebou tedy počítá a těší se na dalšího nováčka." řekla s úsměvem.

„Upřímně, taky jsem se začal těšit. Tedy ne na to že mi budeš chybět ale že zažiju něco nového. Třeba si tam někoho najdu." řekl jsem se šibalským úsměvem.

„Tak co to maso?" změnila máma téma.

„Jo už to je." odpověděl jsem.

Máma dala do misky zeleninu se salátem a já přidal maso.

Pánev s ostatním nádobím jsem dal do myčky.

Máma mezitím salát zamíchala a dala do talířů.

***
Po obědě jsem jako vždy sklidil ze stolu, nádobí dal do myčky a myčku zapnul.

S veselou náladou jsem se odebral do pokoje, lehl si na postel a pokračoval ve sledování Simpsonů.

Jak jsem byl natěšený na ten kemp, tak jsem až usnul.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat