-22-

144 2 0
                                    

Avery

Seděla jsem na jeho klíně v jeho objetí. Přezdívkou "Ave" mi říkala máma.

Dala jsem Scottovi pusu do vlasů, když v tom mě napadla taková věc.

„Ty, Scotte?" zeptala jsem se opatrně.

„Hm?"

„Naučil bys mě něco prosím?" kývla jsem na kytaru.

„Jasně." rozzářili se mu oči.

Přesedla jsem si vedle něho a on mi už podával kytaru. Levou rukou jsem chytla krk kytary a pod pravou ruku jsem si ji přidržela. Scott dal svoje ruce na mé a začal vysvětlovat.

***
Ani nevím jak dlouho mě Scott učil na kytaru, když v tom jsme uslyšeli zvonek. Čas večeře. Scott odložil kytaru a společně jsme se rozešli do jídelny.

Venku už jen poprchávalo. Což bylo dobré znamení.

V jídelně jsme si vzali jako vždy talíře s večeří a šli k našemu stolu. Dnes byl holandský řízek s bramborem.

„No ahoj vy dvě hrdličky." přivítal nás Nate u stolu a my si sedli.

„No čau, ty ses za náma ani nestavil." vyplázl na něj jazyk Scott.

„To víš, byl jsem tu balit nějaký holky." pokrčil rameny

„A je nějaká na obzoru?" popíchla jsem Natea.

„Mooožná?"

„No tak se nám pochlub. Kdo je ta vyvolená?" byli jsme se Scottem nedočkaví.

„Uhm, Lexi z Andělů."

„Přeju ti to brácho." řekl s úsměvem Scott.

„Taky se přidávám. Ať vám to spolu dobře dopadne." usmála jsem se.

„Díky lidi." poděkoval nám Nate.

„Děcka, dneska večer máte volnou zábavu, víte jak to myslím. Žádné nekalé věci a tak ano? Večerka je jako vždy ve 22:00. Po večeři můžete jít do chatek." oznámil nám táta.

Scott

Tak jo, máme do 22:00 volno.

„Hele, co kdyby jsme šli k nám na chatku a něco si zahráli, třeba flašku?" zeptal jsem se Natea a Avery.

„Tak jo." souhlasila Avery.

„V tom případě bych došel ještě pro někoho. Ať je nás víc." řekl Nate.

„Tak jo, takže ve 20:00 u nás?"

„Okey." potvrdil Nate.

„Já půjdu s tebou." řekla Avery a všichni jsme se zvedli od stolu.

***
Došli jsme s Avery do naší chatky. Trochu jsme to tam uklidili ať je tam místo. Přesně ve 20:00 jsme se všichni sešli.

Bylo nás tu 8. Já, Avery, Nate, Lexi, Katie, Max, Claire a Dominic.

Nate odněkud přinesl prázdnou flašku od rumu. Všichni jsme si sedli do kruhu. Já, vedle mě Lexi a Katie, naproti mě Avery s Natem, Claire, Dominic a Max. Nate dal flašku doprostřed a začal vysvětlovat hru.

„Tak jo, hrajem pravda nebo úkol. Až se flaška zastaví, dno flašky určuje toho kdo se bude ptát a hrdlo ukazuje toho kdo bude odpovídat nebo plnit úkol." vysvětlil Nate.

Začal točit Nate. Jako první to ukázalo na Claire a Maxe. Claire se ptala a Max musí odpovídat.

„Pravda nebo úkol?" zeptala se Claire.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat