-28-

126 2 0
                                    

Zanedlouho jsem seděl u Avery na posteli a zpíval jsem písničku, kterou máme na večerní soutěž.

Odložil jsem kytaru a vzal si Avery na klín. Díval jsem se do jejích nádherných očí. Viděl jsem v nich malé ohýnky lásky. Pak jsem se podíval na její rty a políbil ji. Začala spolupracovat a rukama mi vjela do vlasů. Položil jsem ji na postel a zmáčkl ji zadek. Když vzdychla propletl jsem naše jazyky. Rukou jsem si jemně sevřel na boku. Tahala mě lehce za vlasy a já se málem neudržel.

„Ave.." vzdychl jsem ji do rtů.

„Mhm?"

„Nechci ti ublížit." řekl jsem jí opatrně.

„Dobře." odpověděla a dala mi pusu, přičemž jsem ji opět zmáčkl zadek.

„Uhm, kolik je hodin?" zeptala se Avery.

Vytáhl jsem mobil a zděsil se.

„14:59"

„No, jdeme." zavelela Avery.

Vzal jsem kytaru a šli jsme rychlým krokem k ohništi, kde už byl skoro celý náš tým.

„Děkuju že jste se tady sešli. Nejdřív se zeptám, kdo chce tancovat a kdo chce zpívat?"  zeptala se Avery celého týmu.

Jako tanečníci se přihlásili Samantha, Adéla, Michal a Katie.

„Tak jo, vy pojďte se mnou. Naučím vás choreografii." řekla Avery a šla se skupinou trochu dál.

A jako zpěváci Nate, Patrick a já.

„Tady máte text. Je to jednoduchý, ve zkratce: je to o kempu, jak je to tu skvělý a tak. Kdo z vás umí na bicí a kytaru?" zeptal jsem se kluků.

„Já můžu bicí." řekl Patrick.

„Já ti můžu dělat kytaru, ať můžeš jen zpívat." odpověděl Nate.

„Tak jo hoši, dáme se do práce." šli jsme k provizornímu pódiu kde stálo bicí a mikrofony, které byly vypnuté. Svoji kytaru jsem půjčil Natovi. Nejdřív zkusil pár akordů, stejně tak Patrick.

Zanedlouho jsme dozkoušeli.

„Musím říct Scotte, že je to fakt bomba." řekl překvapeně Patrick.

„Taky že mi Nate s Avery pomohli to vůbec dopsat." uchechtl jsem se.

„Tak co kluci, jak vám to šlo?" přišla Avery se skupinkou.

„Jde to skvěle." odpověděl jsem ji.

„Tak co kdybychom to zkusili celé dohromady i s tancem?"

„Jasně. My můžeme." řekl Nate.

Avery s ostatníma se rozestavili za nás a my začali hrát.

Jakmile jsme dohráli, všem se to líbilo.

„Oukej lidi, děkuju vám za zkoušku, teď už můžete jít." oznámila Avery a zatkeskala nám.

My zatleskali jí za to, jak je skvělá kapitánka. Nate mi vrátil kytaru a šel jsem si ji dát do chatky. Nate šel za Lexi a Avery šla se mnou.

V chatce jsem kytaru položil do obalu, aby se nepoškrábala. Seděl jsem na posteli když v tom mi Avery sedla na klín a řekla

„Co kdybychom dokončili, to co jsme u mě začali?" zeptala se a spojila naše rty.

„Ave," začal jsem a chytil ji za zadek. „Za prvé, nechci abys toho nelitovala, za druhé, chtěl bych aby to bylo víc romantické než v obyčejné chatce - nic proti - a za třetí, chci aby to bylo pro tebe vyjímečné."

„No dobře. Tak si pojď aspoň lehnout. Stejně nemáme co na práci." řekla a svalila mě na postel tak, abych ležel.
Hlavu si opřela o mé rameno a zanedlouho usla. A já hned po ní.

***
Avery

„Vypněte to někdo sakra!" zamumlala jsem Scottovi do hrudi.

Otočila jsem se abych vypla ten "budík" ale co se nestalo. Spadla jsem na zem. Scott se hned posadil a rozhlížel se kde jsem.

„Na zemi ty ospalče." uchechtla jsem se.

„Co tam děláš?" zeptal se rozespale. „Já jsem na posteli a ne na zemi." zabručel a zase si lehl.

„Spadla jsem z postele ty pako." teď už jsem se smála.

Zvedla jsem se, naklonila se nad Scotta a pronesla:

„Pokud vím tak je čas večeře. Takže vstávej ty jedno velký mimino."

„Jak že jsi mi to řekla?" zeptal se udiveným hlasem.

„Mimino." odpověděla jsem se založenýma rukama na prsou.

„Já ti dám mimino!" řekl naštvaně a pobaveně zároveň Scott.

Jo, on ale vstal z postele a chtěl se rozběhnout. Chce si hrát? Fajn, má to mít. Otevřela jsem dveře a utekla mu směrem do jídelny. Scott se za mnou rozběhl a chtěl mě zlechtat. Utekla jsem mu na dívčí záchody kde jsem se schovala. Když jsem opatrně přes škvíru vykoukla, zrovna přiběhl a rozhlížel se kolem. Rychle jsem se schovala a počkala 2 minuty. Pak jsem se znova podívala, nebyl tam. Vylezla jsem ze záchodů když v tom mě někdo zezadu chytil za boky a přikryl pusu.

„Ty sis myslela že mi utečeš, jo?" řekl se smíchem Scott.

„Uhh, trochu?" odpověděla jsem a v tom mě začal lechtat.

„Scotte, přestaň." řekla jsem bez kyslíku. Na chvíli mě pustil ale já jsem mu znova utekla. Tentokrát do jídelny k našemu stolu kde už seděl Nate s Lexi.

„Pomozte mi!" zvolala jsem na ně „Pan Anderson mě chce asi zabít."

„Proč?" uchechtla se Lexi.

„Spal a řekla jsem mu že je mimino."

„A mám tě!" překvapil mě Scott a obejmul mě zezadu. Samozřejmě jsem vyjekla přes celou jídelnu.

„Lechtání tě omrzelo?" zeptala jsem se ho.

„Jo, ale večer si to možná vyberu jinak." pošeptal mi do ucha.

Během večeře si vzal jako vždy slovo táta. Říkal nám, že máme do 19:30 čas na přípravu a že ve 20:00 začne talentová soutěž.

Tým Vedres Maximus se sešel kousek u lesa, aby nás nikdo neviděl. Měla jsem s sebou nějaké zelené barvy, které reprezentovali nás tým.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat