Do konce kempu zabývaly 2 dny. Vážně to tu rychle uteklo. Máma mi mezitím poslala pár fotek z pracovní cesty. Jsem rád že s Natem jsme nejlepší kámoši. I když kemp skončí a naše cesty se rozdělí, slíbili jsme si, že se budem navštěvovat. S Avery je to na dobré cestě. Jsem rád že mi stále věří a že budeme po prázdninách spolužáci. A vlastně já, Nate, Lexi a Avery jsme se stali nejlepšími kamarády. Ano, Nate se dal s Lexi dohromady a mají toho hodně společného. Přeju jim to.
***
Právě sedíme po týmech před ohništěm a vyčkáváme Marka. Je dopoledne a je teplo. Půda po dešti jakžtakž uschla tak už jsme mohli jít ven hrát hry.
Marek se někde asi zdržel protože měl 10 minut zpoždění. Když přicházel, šla vedle něj nějaká osoba.
Nejprve jsem tomu nechtěl věřit. „Štípněte mě někdo." řekl jsem do větru. Nate s Avery mě štípli ve stejnou chvíli.
Ne, nezdálo se mi to.
Vedle Marka šla moje máma.
„Mami? Co tu děláš?" zeptal jsem se jí s velkým otazníkem.
Máma nic neřekla,jen se usmála a v tu chvíli si vzal slovo Marek.
„Omlouvám se za zpoždění. Dnes s námi tady bude paní Anderson. Mimo to, že vede velmi úspěšnou firmu, tak dělá průzkumy vedoucích. Nejen firemních ale i táborových. Dnes bude sledovat nejen mě, ale i vás. Tak se prosím chovejte minimálně slušně." poslední větu řekl s pobavením.
„Tak jo, dopolední program bude následující. Jelikož je hezky, zahrajeme si na rozehřátí vybíjenou. Následně si zahrajeme fotbal a potom se uvidí podle času." domluvil Marek.
Všiml jsem si jak Avery při slově 'vybíjená' ztuhla. Vzal jsem ji za ruku a do ucha ji pošeptal že to bude dobré. Usmála se na mě a přikývla hlavou na souhlas.
Následně jsme si vybrali Natea jako kapitána. Jako první jsme hráli proti Andělům. Vyhráli jsme a prozatím jsme si připsali 2 body do tabulky.
Jako poslední jsme hráli s Apoštoly. Bylo to jen tak tak a opět jsme vyhráli. Celkově jsme si připsali 4 body do celotáborové hry.
Následoval fotbal. Nebyl to obyčejný fotbal. Byli jsme ve dvojicích svázaní jednou nohou k sobě. Byl jsem s Avery, protože vím, že neumí hrát fotbal. Aspoň ji povedu.
Semtam jsem se díval po mámě, která si něco zapisovala. Když se naše pohledy střetli, tak se na mě usmála a kývla hlavou. Byl to signál že mi to s Avery sluší.
„Hlavně mě nezabij." řekla mi před fotbalem pobaveně Avery.
„Neboj, povedu tě. Když tak si střelíš nějakou branku." usmál jsem se na ni.
***
Po fotbale jsme byli všichni vyřízení. Leželi jsme jen tak na zemi a na nic jsme se nezmohli. Skóre bylo se všemi vyrovnané. My jsme střelili dohromady 5 gólů, Apoštolové 4 a Andělé taky 5 gólů.„Je 10:30, vidím jak jste vyřízení, tak máte do 12:00 volno. Při obědě vám řekneme víc." sdělil nám Marek.
Zvedl jsem se ze země a šel za mámou.
„Ahoj broučku, promiň že jsem ti nezavolala nebo nenapsala. Nečekala jsem se že mi jednak zruší nějaké přednášky v Rakousku a jednak že mě inspekce poprosí o průzkum na nějakém táboře který bych si vybrala. No tak jsem zavolala Markovi, zda by mu to nevadilo a sám mi nabídl že i mimo "průzkum" tu můžu už zůstat do konce kempu.. Ale samozřejmě si nemysli že bych tě chtěla nějak hlídat, to ne-" chrlila ze sebe až jsem ji musel zastavit.
„Mami, klid. Jsem samozřejmě rád že tě vidím i dřív. A ne, nevadí mi to že tu zůstaneš a ne, nemyslím si že bys mě chtěla hlídat." uklidnil jsem ji a obejmul. „A jinak, taky tě zdravím." uchechl jsem se.
„No nic, nebudu tě zdržovat. Kamarádi zřejmě na tebe čekají. Ještě musím s Markem něco pořešit, takže se sejdeme u oběda." rozloučila se.
***
V naší chatce bylo nějak rušno. Když jsem vešel dovnitř, Avery se "hádala" s Natem a Lexi se válela se záchvatem smíchu na volné posteli.Šel jsem k Lexi a zeptal se o čem se hádají.
„Nate chtěl jít do koupelny, když v tom Avery vyšla z koupelny a srazila ho tak dveřma do hlavy a Nate se kvůli tomu kopnul do malíčku na noze. Tak se hádají kdo za to může." odpověděla mi Lexi se smíchem co v sobě dusila.
Nedalo mi to a vybuchl jsem smíchy stejně jak Lexi. Docházel nám dech, ale nemohli jsme přestat.
„Hej vy dva! Proč se smějete?" přesunul k nám pozornost Nate.
S Lexi jsme se na něj podívali a vzápětí jsme znova vybuchli smíchy. Bylo to tak nakažlivé, že už se k nám ti dva taky přidali.
Jakmile jsme se už uklidnili tak jsme si jen tak povídali. Avery seděla na mé posteli a byla opřená o zeď. Já ji ležel na nohou a ona mě škrabkala ve vlasech.
„Pane bože už zas mě dostává do kolen. Tohle je tak strašně uvolňující a uspávající." pomyslel jsem si, zavřel oči a na chvíli usl.
ČTEŠ
Letní kemp
Teen FictionVše bylo tak jak mělo být. Dokud se oba dva nepoznali, nevěděli, co všechno se jim v jejich životech stane.