-26-

134 2 0
                                    

Scott

Při večeři nám Marek sdělil, že zítra pojedeme do města. Měl jsem v plánu něco koupit pro mámu a Avery. Teď jsou to dvě důležité holky v mém životě.

Po večeři se promítal v klubovně film Půlnoční láska.

Sedl jsem si s Natem ke zdi a Lexi s Avery si lehly na naše nohy.

Když Bella Thorne šla poprvé ke Garverovi na party, všiml jsem si jak Avery usla. Pohladil jsem ji a dal jí pusu do vlasů.

Po filmu Avery stále spala. Vzal jsem ji do náruče a šel s ní do její chatky. Vyndal jsem z její kapsy klíč a odemkl chatku.

Položil jsem Avery do postele a začal ji svlékat legíny a mikinu. Pak jsem ji přikryl dekou. Na jejím stole jsem viděl nějaký bloček a tužku. Potichu jsem si vzal jeden papírek a napsal na něj:

Odnesl jsem tě do postele. Svlékl jsem tě jen já, neboj. Jsi strašně roztomilá když spíš. Vybral jsem si správně. Krásné sny princezno.

Scott <3

Papírek jsem položil na její noční stolek. Nahl jsem se nad ní, dal jí pusu na čelo se slovy „Dobrou noc princezno." a potichu jsem opustil její chatku.

***
Je 6:30 ráno a kempem se ozývá budíček. S Natem jsme vstali, vystřídali se v koupelně a oblékli se.

Zatím jsme měli tepláky, trika a mikiny. Po snídani si půjdeme do chatky pro věci a pak se i převlečeme.

U snídaně nám Marek vysvětlil co se bude dít.

„Děcka, tady v bedně jsou pytlíky se svačinou. Vedle toho jsou pití. Každý si vezme jednu svačinu a jedno pití. Dáte si je do batohu kde budete mít kdyžtak vaše osobní věci. Sejdeme se u ohniště už v 7:30 tak tam buďte přesně."

Po snídani jsem si šel pro svačinu s pitím a pak do chatky. Vzal jsem si vak, do kterého jsem hodil svačinu, pití a peněženku.

Šel jsem ke skříni, kde jsem si vzal černé úplé džíny, bílé triko a naši týmovou mikinu z fotbalu ze školy.

***
Ani jsme nepostřehli že to uteklo tak rychle a my byli na cestě na autobusovou zastávku, odkud jsme měli jet do města.

Vedle mě šla Avery a před náma šli Nate s Lexi. Opatrně jsem propletl ruku s Avery. Neucukla, takže jsme šli ruku v ruce.

Došli jsme na zastávku, kde nám dal Marek ještě "přednášku" o tom jak se máme chovat.

„Jste skoro dospělí takže předpokládám víte jak se máte chovat. Kdyby se něco případně stalo a nemohli by jste buď mě nebo paní Anderson najít, tak to nahlásíte svým kapitánům nebo Avery." poučil nás.

Přikývli jsme na souhlas když v tom přijel autobus. Prošli jsme kolem řidiče a slušně pozdravili. Když Marek zaplatil jízdenky, mohlo se jet.

Bylo 9:15. Dojeli jsme do města a sešli jsme na menší náměstí. Tam nám dal Marek rozchod do 11:30. Měli jsme se pak sejít u kašny co stála uprostřed náměstí.

„Na chvíli tě opustím ale pak si tě zase najdu, ano?" řekl jsem Avery.

„Mhm." kývla hlavou.

„Dobře, tak zatím ahoj." rozloučil jsem se s ní a dal jí pusu do vlasů.

Viděl jsem mámu jak jde někam s Markem. Avery šla s Lexi a Nate s nějakýma klukama z jiného týmu.

Vzal jsem si mobil a na mapě našel nějaké zlatnictví. Bylo to kousek od náměstí takže moje první zastávka byla jasná.

Došel jsem tam a pozdravil.

„Dobrý den, máte tu nějaké řetízky pro slečny s písmenky?" pozdravil jsem.

„Ano, máme, jaký by jste si představoval?" odpověděla mile prodavačka.

„Stříbrný s písmenkem A. "

Prodavačka popošla k vysouvací vytríně a ukázala mi jeden z řetízků.

„Co tento?" ukázala mi ho.

„Je perfektní, vzal bych si ho prosím."

Prodavačka zavřela vytrínu a přešla zpět k pokladně.

„Budete chtít na to menší krabičku?" zeptala se s úsměvem.

„Může být, děkuji." odpověděl jsem ji.

„Bude to vše?" zeptala se.

„Máte tu náušnice?" zeptal jsem se ještě.

„Jistě, pojďte si vybrat." vybídla mě prodavačka.

Šel jsem za ní a ona mi ukázala pult kde byli různé náušnice. Chvíli jsem vybíral až jsem našel ty pravé.

„Tyhle bych poprosil." a ukázal na náušnice ve tvaru kapek.

„Dobře, bude to vše?"

„Ano."

Zaplatil jsem a rozloučil se.

„Nashledanou. A děkuji vám." rozloučil jsem se s úsměvem.

„Nemáte zač. Nashledanou." odpověděla mi s úsměvem.

A teď jsem si šel najít Avery.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat