-25-

136 2 0
                                    

Dohodli jsme se že budeme zpívat. Právě jsem já, Avery a Nate v naší chatce. Sedím na posteli s kytarou a před sebou mám rozdělanou písničku na talentovou soutěž.

„Tak jo, budeme to zpívat v ich formě v jednotném čísle protože v množném  by to nevyšlo do rytmu. Začíná to

I never imagined, I would be here

I couldn't planned it, Couldn't have worked it out

I didn't believe it when I said it
Everything's about to change

And now I'm facing all of my fears
Ain't nothing gonna keep me down

A little love is all I needed
Never gonna be the same

(...)

Tak co? Jaký to je?" zeptal jsem se opatrně.

Nate a Avery seděli přede mnou s otevřenou pusou.

„Děláš si srandu!? Je to boží!" vyjekli oba nastejno.

S touhle písničkou máme výhru v kapse." řekl nadšeně Nate.

„Tak pojďte, dopíšeme to, ať můžeme jít cvičit." souhlasila Avery.

***

Avery

Když jsme dopsali písničku, Scott ji ještě jednou přehrál.

„Je to dokonalý." pronesla jsem.

„Díky že jste mi to pomohli dopsat." poděkoval Scott.

„Není za co, aspoň to pak můžu dát na YouTube a chlubit se, jak skvělého mám kámoše." zazubil se Nate.

„Víte vy co? Kluci budou zpívat a holky tančit." navrhla jsem.

„Souhlas." řekli kluci sborově.

„No nic, jdu vás opustit. Teď mě čeká jiná zábava." mrkl na nás Nate a my věděli že jde za Lexi.

„Měj se." pozdravila jsem ho na rozloučenou.

Scott odložil kytaru a pobídl mě, ať si na něj sednu. Sedla jsem si na jeho klín a ruce spojila za jeho krkem.

„Copak?" zeptala jsem ho.

„Nic, co by. Koukám na tu nejhezčí holku z kempu." usmál se tím jeho sexy úsměvem.

„Scotte.. " zakňourala jsem.

„Copak."

„To mi nedělej."

„Co nemám dělat?" jakoby věděl že mě ten jeho sexy úsměv rozptyloval a dělal to schválně.

Chvilku jsme se na sebe dívali a pak si mě přitáhl do polibku. Rukama jsem mu vjela do vlasů a on mi chytil zadek. Zvedl se s náma a položil mě na jeho postel.

„Scotte..." zamumlala jsem mu do rtů.

„Mhm? Neboj se."

Po chvíli jsme se přestali líbat. Lehl si na mě tak, že přes moje nohy měl přehozenou jeho pravou nohu a hlavu měl položenou pod mým krkem.

Po chvíli někdo zaklepal.

„Avery?" ozval se ženský hlas.

„Ano?" odpověděla jsem.

Scottova mamka vešla a sedla si na volnou postel.

„Sluší vám to." usmála se na nás jeho mamka.

„Heh, děkujeme mami." zamumlal Scott.

„Ale proč jsem tady. Chtěla bych s tebou něco probrat." pokračovala.

„No tak já vás tu nechám." zvedl se Scott a odešel pryč.

„Uhm, udělala jsem něco?" zeptala jsem se nervózně.

„Jen s mým synem ale to na jindy." zasmála se. „No, Scott má 15.8. narozeniny. Jak už asi víš, bude mu 18. A jelikož 18 mu je jen jednou, tak bych mu chtěla uspořádat menší oslavu. Menší znamená ty, Scott a pár jeho přátel, protože on je na kamarády vybíravý. Tak jsem se tě chtěla zeptat jestli bys mi s tím nepomohla. A ano, tvůj táta se zmínil že se taky stěhujete do Hamptonu." při poslední větě se usmála.

Chvíli jsem vstřebávala informace.

Na tváři se mi objevil široký úsměv.

„Jasně, ráda vám pomůžu." culila jsem se.

„A prosím, tykej mi. Jsem Vanessa. Připadám si staře když mi někdo vyká." řekla s úsměvem a podala mi ruku.

Ruku jsem přijala s úsměvem.

„Taky jsem se od jeho trenéra na fotbal dozvěděla že má přes poledne nějaký přátelský turnaj proti jiné škole, v rámci přípravy na sezónu. Tak by nám to mohlo pomoct." dodala.

„Jasně. A máš nějakou konkrétní představu jak by ta oslava měla vypadat?" zeptala jsem se Vanessy.

***
Bavily jsme se o Scottově oslavě ještě nějakou chvíli. Pak zazvonil zvonek na večeři. S Vanessou jsme vstaly a zamířily k jídelně.

Seděli jsme jako obvykle u našeho stolu já, Scott, Nate a Lexi. K večeři byli těstoviny se sýrovou omáčkou.
Vanessa seděla s mým tátou.

Dlouho jsem neviděla tátu tak zase šťastného. Že by mezi nimi něco bylo?" pomyslela jsem si.

Pak se táta zvedl a chtěl něco říci.

„Poprosím klid. Mám několik věcí. První věc je večerní program. V klubovně se bude promítat film od 20:30. Kdo bude chtít může se přijít podívat. Kdo se nechce dívat, má do večerky volno. Zítra, bude budíček v 6:30. Protože snídaně bude už v 7:00 a po snídani pojedeme do města." jídelnou se ozývalo jásání.

„Další a přesnější pokyny dostanete zítra ráno. A prosím vás všechny dokud jste tady, zítra vstaňte vážně včas a taky včas doražte na snídani. Po večeři můžete kdyžtak jít." dořekl táta.

***
S partou jsme se domluvili, že se půjdeme dívat na film. Promítala se Půlnoční láska. 

Scott s Natem si sedli ke zdi a my s Lexi jsme si lehly na jejich nohy.

Půlnoční lásku jsem už viděla několikrát, ale stejně na konci brečím jak želva.

Ležela jsem Scottovi na nohou. Poslední co si pamatuju bylo, že Bella Thorne šla na první party ke Garverovi. Pak jsem zavřela oči a usla.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat