-18-

149 2 0
                                    

Scott

Vracel jsem se zpět k chatce Avery a viděl jsem jak si s Natem povídají.

Aspoň že má nějaké jiné rozptýlení než moji přítomnost." řekl jsem si s úsměvem

„Vidím že se tu náramně bavíte." uchechtl jsem se.

„To víš no, jsem lepší společník než ty." vyplázl na mě jazyk Nate.

Po chvilce jsme se všichni tři tomu začali smát.

„Hoši, slibte mi ale jednu věc." začala vážně Avery.

Podívali jsme se na ni se zvednutým obočím.

„Nebudete mě házet do vody ani nijak polejvat. Chci se jen opalovat a když už tak sama vlezu do vody."

Kývli jsme hlavami, že rozumíme.

***
Ještě jsme si chvíli povídali. Když byl čas, šli jsme k ohništi. Všichni tam už čekali na další pokyny.

Šli jsme spořádaně kolem lesa až jsme došli k jezeru. Každý si našel svoje místo na břehu. Já, Nate a Avery jsme si vybrali místo kousek od lesa. Byl tam klid a měli jsme výhled na všechny.

Položili jsme si ručníky vedle sebe a svlékli jsme si s Natem trika.
Všiml jsem si jak si Avery zkousla spodní ret když uviděla mé svaly.

„O můj bože. Tohle mě dostane vždycky do kolen. A to její dokonalé tělo? Asi se tu roztavím." řekl jsem si omámeně a přitom se díval Avery.

Nate se uchechl a žďuchl do mě. Se smíchem jsme šli za Markem, který už vysvětloval jak se máme chovat. Sice jsme byli skoro plnoletí ale i tak má za nás odpovědnost a nechtěl aby někdo přišel k úrazu.

Všichni byli moc natěšení, tak to Marek neprodlužoval a pustil nás do vody. Ještě než jsem tam skočil, podíval jsem se na Avery, která se opalovala.

***
Jak jsme slíbili, tak jsme dodrželi. Sice jsme měli touhu Avery polít vodou nebo ji zatáhnout do jezera ale nechtěli jsme aby byla na nás naštvaná.

Byl čas k odchodu. Oblékli jsme si s Natem trika, vzali si ručníky a flašky které byli prázdné.

Cestou do kempu jsme mlčeli. Každý přemýšlel nad něčím jiným. Ještě než jsme se rozešli do chatek, Marek nám dal instrukce co se bude dít.

„Je 17:24. Večeře je dneska posunuta takže se sejdeme v 18:45 v jídelně." sdělil nám Marek.

Pak jsme se s Avery prozatím rozloučili a s Natem jsme šli do naší chatky.

Nevím jak se to rychle stalo, ale nebe se zatáhlo tak, že bylo všude černo. Po několika minutách začalo pršet.

S Natem jsme se vyměnili v koupelně. Stál jsem u skříně a hledal oblečení které bych si mohl vzít. Nakonec jsem si vytáhl černé tepláky, šedé triko a černou mikinu.

Byl jsem tak unavený, že jsem si lehl na postel a záhadně do minuty usl.

Avery

S klukama jsme vybrali místo u lesa, kde byl docela klid. Měli jsme tak výhled na všechny.

Položili jsme si ručníky vedle sebe a začala jsem si svlékat kraťasy s tílkem. Kluci si svlékli triko. Musela jsem si zkousnout spodní ret, abych na Scotta tak nezírala.

Neušlo mi, že se na mě Scott omámeně kouká. Musela jsem se v duchu usmát. Byl strašně rozkošný.

Pak do něj Nate žďuchnul a se smíchem se oba odebrali za tátou, který jim vysvětloval jak se mají chovat.

***
Byla jsem ráda že kluci vzali moji prosbu na vědomí. Jen jsem se opalovala a odpočívala.

Když byl čas navrátu, všichni jsme se oblékli, posbírali si věci a vydali se zpět do kempu.

V kempu jsme se klukama prozatím rozloučili a já šla do své chatky. V chatce jsem si svlékla plavky a šla se osprchovat. Když jsem vylezla z koupelny, venku pršelo. Tak jsem si ze skříně vzala černé legíny, šedé triko a modrou mikinu.

Sedla jsem si na postel, vzala rozečtenou knihu a začala si číst. Po chvíli jsem knihu zavřela a lehla si. I když jsem u jezera jen ležela, nějak mě to zmohlo, a únavou jsem usla.

Letní kempKde žijí příběhy. Začni objevovat