•3•

1.8K 178 45
                                    

|Gönlüne taht kurmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Gönlüne taht kurmuş...|






Piknik çantasındaki son iki çilek reçeli kavanozunu da çıkartıp tezgâha koydu.
Çilek sezonu geldiğinde çok güzel reçeller yapar , pazarda satardı.
Pazarcılıkla geçinirlerdi. Ellerinde sebze yetiştirdikleri bahçelerinden başka bir şey yoktu. Patates soğan ekerler , olgunlaşınca da toplayıp satarlardı.
Jimin de ayrıca çilek reçeli yapardı. Elinin lezzeti bu civarlarda ünlüydü. İyi satış yapıyordu.

"Jimin-ah , gelmişsin sonunda."

"Evet geldim NamDoo amca."

"Her zamanki gibi döktürmüşsün yine."

"Teşekkür ederim."

Plastik sandalyesini büyük şemsiyenin oluşturduğu gölgenin altına çekip oturdu ve müşteri gelmesini beklemeye başladı. Sabahın erken saatlerinde oldukları için tezgâhtarlar dışında kimse yoktu.
Beklemekten sıkılacağı için başka bir şeyle ilgilenmeye karar verdi.
Sandalyeden kalkıp eline bir tane kavanoz reçel alıp iki tezgâh ötedeki yaşlı teyzeye doğru ilerledi. SeHwa teyze ile iyi anlaşırlardı ve onunla sohbet etmeyi de pek severdi.

"SeHwa teyze~~"

"Omo~ , benim güzel oğlum gelmiş. Hoşgeldin Jimin-ah. Otur bakalım yanıma."

"Hoş buldum pamuk teyzem. Bu reçeli sana getirdim , ücret kabul etmiyorum."

"Ne kadar ince düşüncelisin bir-tanem , teşekkür ederim."

"Ne demek."

Jimin odundan yapılmış tabureye oturdu. Yaşlı teyze eline bir bardak şerbet tutuştururdu hep yaptığı gibi. Konuşmaları şerbet misali tatlı olsun diye verirmiş , öyle derdi.

"Eee güzel oğlum. Neler yapıyorsun?"

"Her şey aynı SeHwa teyze."

Değildi.

"Hmm. Peki hala bir alfa yok mu aklında?"

Var mıydı?

Vardı.

Hatta sadece aklında değildi...

"Yok."

"Anlıyorum. Ah- biliyor musun? Kızın ChaeYoung bir alfa ile görüşmeye başladı. Eğer gönlüne yatarsa evlenmek istermiş."

"Ne güzel. Umarım mutlu olur."

"Umarım... Alfa Hoseok ile tanıştım. İyi bir Beyefendi. Kibar , saygılı... kızımı üzeceğini sanmıyorum."

"Yanlış anlamadıysam , Hoseok mu dediniz?" Diye sordu. Ufak çaplı bir şok geçirmişti. Hoseok hyungundan mı bahsediyordu? Eğer o Hoseok kendi huyungu ise , neden hiç anlatmamıştı bir omegayla görüştüğünü?

•Papatya•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin