•6•

1.7K 162 34
                                    

|Seni beklemek güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Seni beklemek güzel...|




Hastalandığı günün üzerinden beş gün geçmişti. Tam beş gün boyunca kimse Jimin'in yataktan kalkmasına izin vermemişti. En sonunda sıkıntıdan patlamak üzere olan omega dayanamayıp kimseye aldırmadan ormana gitmişti.
Özlediği göl kenarına geldiğinde kollarını iki yana açarak etrafında döndü mutlulukla. Temiz havayı içine çekti bolca. Pabuçlarını ve çoraplarını çıkartıp göl kenarına oturarak minik ayaklarının berrak suyla buluşmasını sağladı. Bacaklarını öne arkaya sallayarak suda küçük dalgalar oluşturdu. Bu görüntüye üç yaşındaki bir bebek gibi kıkır kıkır gülerek oyununa devam etti.
Hissettiği güçlü aurayla hareketlerini kesti. Gizemli alfa gelmişti. Sahi gizemli alfa çok güçlü olmalıydı. Arası ve feromonları oldukça etkiliydi. Safkan alfa olabilir mi diye düşündü Jimin arkasındaki deltanın düşüncelerini duyabildiğinden habersiz.
Yoongi ise Jimin'in düşüncelerine tebessüm etti sadece. Onun bir delta olduğunu anlamamasına sevindi yoksa kim olduğu belli olurdu.
Yine omegasının yanına sessiz sedasız oturdu. Öylece güneş ışığı sayesinde  parıldayan suyu  izlemeye başladılar ikisi de.

"Neredeyse iki haftadır görüşmüyoruz. Hala değişmemişsin. Artık seni tanımak istiyorum."

Omegasının üzüldüğünü hissetmişti delta. Üzülmemeliydi , üzülmeyi en çok da o hak etmiyordu.

"Beklemeni söylemiştim."

"Bekleyeceğim demiştim lakin daha ne kadar bekleyeceğim?"

"Çok az daha. Sonra her şeyi öğreneceksin. Ardından seni evime götüreceğim. Sonsuza dek birlikte olucaz."

"Sahi mi?"

"Sahi ya. İster misin?"

"Çok isterim. Seni tanımıyorum ama seninle birlikte olmak istiyorum."

"Tanıyacaksın. Sadece bekle."

"Bekliyorum. Eğer gerekirse daha çok da beklerim. Seni beklemek güzel."

•••

Hoseok hyungunun evine geldiğinden beri Jennie'nin ağzını dinliyordu Jimin. Ormana tek başına gitti diye sinirlenmişti biraz.

"Ne diye bizi dinlemedin de kaçtın evden!"

"Ama-ama çok sıktınız beni."

"Çocuk haklı Jen. Resmen beş gün boyunca yattı. Annesi ile babası bile bu kadar abartmadılar."

"Çok korktum çünkü Hoseok. Beni de anlayın. Jimin benim kardeşim. Ona bir şey olsun istemiyorum."

"Biz de istemiyoruz tabi ki. Senin olduğu kadar bizim de kardeşimiz lakin iyiymiş işte. Sorgulama artık çocuğu , rahat bırak. Hem temiz hava iyi gelmiştir , değil mi Jiminnie?"

•Papatya•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin