•26•

936 103 1
                                    

|Hayallere kavuşmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Hayallere kavuşmak...|






Sabah vücudundaki rahatsız edici ağrılar yüzünden uyandı küçük olan. Hala yorgundu lakin ağrılarını dindiremezse asla  uyuyamazdI. Başının altındaki çıplak tene yanağını sürtmüş iyice sırnaşmıştı. Şuan ağrı kesici çaylardan , kremlerden ve sıcak bir duştan önce kesinlikle deltasının ilgisine ihtiyacı vardı.  
Saç diplerine temas eden parmakların hareketlenmesi ve ona huzur veren feromonların artmasıyla tembelce bir  gülümseme yayıldı suratına.

"Günaydın bebeğim." Yeni uyandığından dolayı daha da kalınlaşmış ve çatallaşmış sesini işittiğinde derince nefes çekti içine küçük olan. Ardından kafasını koyduğu göğüsten ayırıp yukarı kaldırdı ve eşinin ona bakan parıltılı gözleriyle karşılaştı. Küçük elini yanağına götürüp okşadı sevgiyle. Delta  gözüne çok tatlı gelmişti  nedense.
Yoongi yanağındaki eli dudaklarına yönlendirip sulu bir öpücük kondurdu.

"Senin her şeyini kalbimin en derinlerinde hissetmek çok güzel Jimin lakin şuan ağrın var ve bu beni üzüyor."

"Olsun. O ağrının sebebi sensin benim için bir ehemmiyeti yok Yoonnie."

"Lakin benim için var ve Yoonnien seni iyileştirecek." Omega kıkırdayıp nazik hareketlerle kendisinden ayrılan eşine baktı. Kalktığından dolayı üstünden düşen pike beyaz tenli iri bedenini gözleri önüne sermişti. Birden düne dair aklında canlanan görüntüler feromonlarının kontrolsüzce artmasına sebep olurken deltanın kendisine dönen irisleri kızarıp kendini saklama çabasına girmesini sağladi. Fakat Yoongi buna izin vermemiş , küçük eşini seri hareketlerle kolayca kucaklamıştı.

"Hem arsızlık ediyorsun hem de utanıyorsun bebeğim." Dedi Yoongi gülerek. Omzuna yediği küçük yumrukla keyfi daha da yerine gelirken ciddiyetten uzak 'uslu olun Jiminshi' diye uyarıda bulunup odalarında bulunan hizmetliler tarafından çok önceden hazırlanmış hamama yöneldi. Sıcak hava çıplak bedenlerine temas ettiğinde ikisi de şimdiden rahatlamaya başlamışlardı. Özellikle omega deltasının onu ılık suyun içinde yumuşak dokunuşlarla keselemesi , sarı saçlarını köpürtmesi ile yeni uyanmasına rağmen  iyice mayışmasını sağlamıştı. Hala yorgun olmalıydı.
Yoongi ayakta uyuyan eşini güzelce durulayıp çıkarttı mermer küvetten. Hiç zorlanmadan vücudunu havluyla kurulayıp yatağına taşıdı. Yorgun bedeni  uyandurmamaya özen göstererek çarşafları değişmiş , onlar hamamdayken yine hizmetliler değiştirmiş olmalılardI , yatağa yatırdı. Ardından kendi üzerine rastgele rahat kıyafetler geçirerek omegasına pamuklu pijama takımlarından birini çıkarttı. Onun da üstünü giyindirmeden önce vücuduna tenini besleyen yağlardan sürdü ve deliğindeki oluşan tahrişi onarması için de şifacıdan aldığı kremi de sürdükten sonra daha fazla üşümesine izin vermeyip hemen pamuklara sarmıştı. En sonunda kendisi de yatağa girip kalınca yorganı üzerlerine çekti ve miniğini sarmalayarak hayallerine kavuşmanın etkisiyle  huzurla gözlerini yumdu. 

|15.01.22|

•Papatyalar'a•

•Papatya•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin