|Açıklığa kavuşmak...|
Mavi gökyüzüne karanlığın çökmesiyle Jennie'nin yanından ayrılmıştı. Odasına giden koridordan geçerken mutfak görevlilerinden biri yemeğin hazır olduğunu söyleyince yolunun tam tersinde kalan yemek salonuna yöneldi. Açık kapıdan içeriye girdiğinde herkesin oturmuş kendisini beklediğini gördü. Kral en başta olmak üzere sağ tarafında JiHyeon ve annesi bulunuyordu. Kayınvalidesi ve kayınpederi tatil için başka bir yerleşkeye gittiklerinden yerleri boştu. Kendi yeri ise büyük masanın öteki tarafındaydı normalde lakin o genelde kocasına yakın olmak istediğinden hep sol tarafındaki boşlukta oturuyordu. Şimdi ise hiç o tarafa bile bakmadan masanın diğer tarafında kalan uzaktaki baş köşeye kurulmuştu. Deltada yeşeren öfkeyi içinde hissederken asla umursamadı. Keyifle önüne açılan servisi izledi sadece.
"Başlayalım , afiyet olsun." Sakin fakat sert çıkan kalın sesi işittiğinde tabağının kenarında duran çatal ve bıçağı alarak önündeki yemeğine odaklandı.
"Kraliçem , neden öyle uzaklara oturdunuz? Normalde deltamın yanından ayrılmazdınız?" İşittiği sual ile gergince elindeki bıçağı sıktı Jimin. Yönetim bitmişti şimdi de ilişkilerine mi karışıyordu bu? Üstelik sahiplenici hitabına ne demeliydi! Yoongi sadece onun deltasıydı!
"Size ne vita JiHyeon? Muhafız mısınız başımıza?"
"Ah hemen celallenmeyin lütfen , kötülük olsun diye dememiştim. Sadece kralımızın biraz keyfi kaçmış gibi duruyor onu üzmenizi istemiyorum" Pekâlâ elindeki bıçakla kalkıp JiHyeon denilen kadını delik deşik edebilirdi fakat bunun için fazla merhametliydi.
"Sen dert etme o halde. Aksi taktirde kralın gece koynuma girdiğinde keyfi yerine gelecektir." Vita da iyice sinirlenmeye başlamıştı , yine de Safkan bir omegaya karşı pes etmemeye kararlıydı , yoksa zaten delta umrunda değildi o sadece önünde bir engeldi.
"Hevesinizi kırmak gibi olmasın lakin işlerimizi bitiremedik bu gece kralımızın yanınıza geleceğini sanmıyor-"
"JiHyeon yeter!" Yoongi'nin ani çıkışı ile susmak zorunda kalmıştı kadın. Omegaya laf yetiştiremediği için gelen rahatsızlıkla sessizce yemeğine döndü.
"Jimin'im sen de lütfen yemeğine dön , tatsızlığa lüzum yok."
"Bilmiyorum farkında mısın ama tatsızlık çıkaran hep o oluyor. Karışmadığı bir ilişkimiz kalmıştı nihayetinde onu da yaptı! Bu seni rahatsız etmiyor mu tanrı aşkına!?"
"Sakin ol bir. Uyardım hem öyle değil mi? Bir daha aynı şeyi yapmayacak."
"Tabiki. Ne de olsa çok sevdiği kralı olan sen uyardın onu. Bir daha aynı şeyi yapmayacağına dair güvenim tamdır." Yoongi tam itiraz edecek iken Jimin sağ elini kaldırıp 'dur' işareti yaparak yeterli olduğunu belirtmiş ardından da 'devam edelim lütfen' diyerek iştahı kaçsa bile yemeğine geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Papatya•
Фанфик"Soru sorma Jimin , sadece bekleyemez misin?" "Beklerim. Neden beklerim bilmiyorum ama beklerim. " |21.05.21 |08.02.22