|Özlem...|
Jimin yanlız hissediyordu.
Tam yan tarafındaki odada uyuyan anne ve babasının oluşu bile içindeki burukluğu dinginleştirmiyordu. Saraya ve Yoongi'ye o kadar alışmıştı ki doğup büyüdüğü ev ona artık yabancı geliyordu.
Eşini istiyordu.
Ona kocaman sarılmak , ferah kokusunu solumak , güçlü aurasını hissetmek istiyordu.
Diğer yandan Yoongi de farklı bir durumda değildi.
Delta kurdu omegası için çıldırmışçasına çırpınıyor ,küçük bedeni kollarının arasına hapsetmek istiyordu.Artık bir şeylerin zamanı gelmişti. Daha fazla ayrı kalamıyorlardı. Böyle devam ederse çok acı çekerlerdi.
Yoongi yatağından hızla doğrulup üzerinde saten gecelikleri olduğunu umursamadan çıktı odasından. Gecenin bir yarısı olmasına karşın etrafta hizmetliler hala vardı ve aceleyle bir yere yetişmeye çalışır gibi yürüyen krallarına şaşkınlıkla bakıyorlardı. Genç kral ise kimseyi takmıyor , kücük eşine özleminden ötürü dolan gözlerini silmeye bile yeltenmeden koşmaya devam ediyordu.
Saraydan at arabasıyla yarım saat uzakta kalan kulübeye beş dakikada Yürüyerek varması ve omeganın da sanki geleceğini biliyormuş gibi kapının önünde beklemesi şu durumda şaşırılacak şeyler değildi.İki zıt beden birbirlerine hızla çekildiler. Sarıldılar , koklaştılar , ince dudaklar kalın dudaklara hafifçe dokunurken göz yaşlarını usulca akıttılar.
Yoongi istemeyerek de olsa yavaşça geri çekildi yumuşak dudaklardan ve kıpkırmızı olan poğaça yanakları ile kendisini alttan çipil çipil izleyen eşine baktı sevgiyle."Seni götürmek istiyorum ; bir daha hiç bırakmamak..."
"Seninle gelmek istiyorum ; sonsuza dek de senle kalmak..."
"Jimin bu kadar ayrı kalmak yeter! Hiçbir etkenin bizi ayrı kalmasına müsade edemem artık!"
"Etme deltam."
"Gönlümün papatyası , benimle evlenir misin?"
"Evlenirim."
"Solmana asla izin vermeyeceğim."
"Seninleyken asla solmam ki." Yoongi karşısındaki masumluğa tebessüm edip tekrar küçük bir öpücük kondurdu pembeleşmiş dudaklara ve geri çekildi.
"Bu gece seninle uyumak istiyorum ve saraya dönemk için çok yorgunum. Acaba boş odanız var mı Bay yakında Min olacak geçici Park?"
"Bay yakında Min olacak geçici Park mı?" Diye gülerek söylendi Jimin. Deltasi o kadar tatlıydı ki isirmamak için dişlerini sıkıyordu.
"Evet. Şimdi Bay Park desem olmaz çünkü sen benim eşimsin lakin Bay Min desem de tam olmaz çünkü daha resmi olarak eşim değilsin. O yüzden bence cok mantıklı bir hitap şekliydi az önce söylediği-" Yoongi eşinin şen kahkahasını duyunca konuşmayı kesti. Yüzüne yayılan gülümsemeyle gözleri kaybolan eşini izlemeye başladı.
Ve o an Yoongi daha net kavradı derhal evlenmeleri gerektiğini.
•••
Her şey çok hızlı gelişmişti.
Tam tamına 2 gün önce omega kurdum ve delta çıldırmış gibilerdi sanki. Ayrı kaldığımız hergun deliriyorlardı zaten lakin sanırım o gece canlarına tak etmişti artık bu ayrılıklar.
Şimdi ise saraydaydım. Annem ve Yoongi'nin annesi-sanırım artık benim de annem sayılıyor-ile birlikte gelinlik seçiuorduk çünkü ben resmen yarın evlenecektim!
2 gündür sarayda tatlı bir telaşe vardı. Büyük salon süslenmiş , Dünyanın dört bir yanındaki kraliyetlere davetiye gönderilmiş , ikram edilecek yemeklerin listesi çıkartılmış hatta bahçeye buyuk büyük kazanlar kurulmuştu bile.Her şey hazır sayılırdı.
Benim gelinliğim hariç.
Tam tamına iki buçuk saattir onlarca gelinlik denemiştim lakin hiçbirisi içimize sinmemişti , ne benim ne de annemlerin. Stresten gozlerim sulanmaya başlamıştı bile.
Bozulan moralimle yumuşak yatağa oturduğumda canımı sıkmamam gerektiğine ve her şeyin hallolacağına dair söylemleri duysam da tepki vermedim. Benim yarın düğünüm vardı lakin gelinliğim yoktu. Tam bir düş kırıklığı..."Jimin , anneciğim üzme kendini. Sana gelinlik mı yok? Yarına kadar buluruz öyle değil mi dünürüm?" Dedi an yanıma otururken. Ardından da diğer annem , kraliçe olan , elini omzuma koyup destek verircesine okşayarak "Durumu Yoongi'ye aktarırsak eğer ne yapar ne eder sana istediğin gelinliği bulur bebeğim." Dedi.
Haklıydı da ben Yoongi'yi böyle ufacık sebeplerle sıkmak istemiyordum çünkü zaten mevkii sayesinde yeterince yoruluyordu. Benim ise eşi olarak ona köstek değil destek olmam gerekiyordu! Hem gelinlikse gelinlik , sadece bir gece giyip atacaktım. Bu icin tantana yapmam beni şımarık bir omega olarak gösterirdi. Ailemi ve eşimi utandirmak ise isteyeceğim son şey bile değildi. Arkamdan söylenecek olan kötü ithamlar ise bu cabasıydı...
"Gerek yok anneciğim lütfen bundan kralimiza bahsetmeyelim. Hem en son giydiğim de hiç fena değildi." Annem gülümseyerek onayladı beni. Kraliçe Min ise sanki aklımdan geçenleri duymuş gibi gururla baktı gözlerime ve kafasını salladı.
|07.11.21|
•Papatyalar'a•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Papatya•
Fanfiction"Soru sorma Jimin , sadece bekleyemez misin?" "Beklerim. Neden beklerim bilmiyorum ama beklerim. " |21.05.21 |08.02.22