|Tamamlanmış...|
(M!)
Odanın değişik köşelerine fırlatılmış kıyafetler ve koca yatağın içinde birbirlerini tutkuyla öpen iki çıplak beden...
Jimin kollarını eşinin boynunda birleştirmiş , Yoongi ise altındaki küçük bedene çok abanmak istemediği için yataktan dirsekleri yardımıyla destek alıyordu. İşte bu şekilde dakikalardır öpüşüyorlardı. İlk ayrılan ise Yoongi oldu. Kafasını küçüğün buram buram papatya kokan boynuna gömüp bu sefer oraya narin öpücüklerini bahşetmeye başladı. Lakin bu öpücükler bir süre sonra sert emişler , küçük ısırıklara döndü.
"Y-yoongi."
"Bebeğim kendimi tutmaya çalışıyorum lakin o kadar mükemmelsin ki işimi çok zorlaştırıyorsun."
"Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."
"Ben de bilmiyorum Jiminnie. Hayatımda ilk defa birine bu denli yakınlaşıyorum tıpkı senin gibi. Sadece akışına bırakalım , ne dersin?"
"Pekâlâ." Yoongi eşine güven verircesine gülümseyip dudaklarını aşağılara yönlendirdi ; hafif dolgun göğüslere. Gül kurusu tepeciği öptü sulu sulu ilk önce. Dilini gezdirdi , sert olmayan ısırıklar bırakıp mor lekeler bahşetti kumral tene. Diğer göğsünü de boşta kalan eli ile okşuyor , canını acıtmayacak şekilde sıkıyordu. Tabi duyduğu tiz inlemeler onu Şevke getirirken hırçınlaşmamak için kendisini sıkmasına neden oluyordu. Zorlanmıyor değildi.
"Ah Tanrım! Sen aklıma mukayyet ol." Jimin kocasının yakarışına tatlı tatlı kıkırdayıp gerdanına düşen siyah saçları okşadı usulca. Göğüslerinde gezinen ince dudaklar ve büyük el onu bir hayli etkiliyor olsa da gülmeden edemedi. Üstündeki iri bedenin kendisi kadar heyecanlı ve acemi tavırları ona eğlenceli geliyor , gerginliğini bir nebze olsun almasına neden oluyordu.
"Yaramaz omega. Deltanı zor duruma sokmak senin için çok mu gülünç , hm?"
"Belki biraz." Tekrar kıkırdadı Jimin.
"O zaman biraz da ben eğleneyim ne dersin?" Alayla söylenmesi ve işaret parmağını Jimin'in ıslanmış minik deliğine yönlendirip içine sokması bir olmuştu. Jimin canı yanmasa bile ani gelen hareketle neye uğradığını şaşırmış ve çığlık atarcasına tiz bir şekilde inlemişti. Yoongi ise ciğerlerine derince nefes çekmiş , parmağını oldukça dar olan delikten yavaşça çıkartıp ince bacakları iki yana ayırmıştı. Görüş açısına giren pembe ve ıslak görüntü ağzını sulandırmış , adeta iştahını açmıştı.
Jimin'i yiyecekti.
Ellerini kavradığı diz kapaklarından ayırdı ve eğilip kafasını iki bacak arasına gömdü. Burnunun ucu küçük penisin alt kısmına temas ederken dudaklarını bu sefer yumuk yumuk olmuş delikle buluşturdu. Ağzına gelen şekerli tat onu daha da açgözlü yapmaya itiryordu resmen.
Bir süre sonra işin içine dilini de kattığında Jimin cidden aklını kaybedeceğini düşündü. İnanılmaz zevk alıyordu.Yoongi daha fazla dayanamayacağını anladığı an doğruldu. Dudaklarını kaplayan omegasının şekerli sıvısını yalayarak derince yutkundu. Jimin'in üzerindeki yerini tekrar alıp açık bacaklarının arasına girdi ve kendi iri , sertleşmiş organının ıslak bölgeyle temas etmesiyle ikisi de inledi. Ardından eli yardımıyla penisinin ucunu yuvarlak girişe konumlandırıp zaman kaybetmeden sokması bir olmuştu. Jimin ise hiç beklemediği bir anda gelen bu hamleyle kocaman bir çığlık atmıştı. Canı öyle cok yanıyordu ki gözleri hemencecik dolmuş , şişmiş dudakları büzüşmüştü. Yoongi eğer biraz daha altındaki bedenin yüzüne bakarsa kıyamayıp içinden çıkacağını bildiği için eğilip kafasını mor lekelerle bürünmüş boyuna gömdü ve kendini biraz daha itti ileriye doğru. Ruh eşi olmalarının getirdiği bir ayrıcalıkla birbirlerinin hislerini aynı anda yaşayabiliyorlardı. Yani delta omegasının hissettiği acıyı , omega ise deltasının aldığı zevki tadıyordu. Karışık bir durumdu lakin ikisi de hallerinden oldukça memenunlardı.
"K-kasma bebeğim kendini , tamam mı?" Diye uyarıda bulundu Yoongi nefes nefese. Etrafını saran dar duvarlar işini hiç kolaylaştırmıyordu.
Jimin sonunda acıya değil de zevke odaklanmaya çalışarak kendisini serbest bıraktığında içindeki organ kolayca en derinlerine ulaşmış , beyninde şimşeklerin çakmasına neden olmuştu. İşte bu çok hoşuna gitmişti."Bi-Ah! Biraz daha Yoon. Lütfen-mmmh!"
"Memnuniyetle Bebeğim." Eşinin isteğiyle ileri geri hareket etmeye başladı. İşte şimdi bu işin tadını tam olarak alıyorlardı.
Tek bir beden haline gelmeleri ikisine de çok iyi gelmişti. Hatta boşalmalarına yakın Deltanın dişlerini omegasının boynuna saplayıp mühürlemesiyle artık tamamlanmış hissediyorlardı.
|02.12.21|
• Papatyalar'a•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Papatya•
Fanfiction"Soru sorma Jimin , sadece bekleyemez misin?" "Beklerim. Neden beklerim bilmiyorum ama beklerim. " |21.05.21 |08.02.22