C° 25

5K 1.3K 446
                                    

و سکوت ما ،
سوگواری دردناکی بود برای تک تک کلماتی که درنطفه خفه شد.

_____________

زمان :دقایقی قبل از اغاز مراسم بزرگ داشت افسرپارک جیمین

با قرار گیری گزارشگرمقابل دوربین های شبکه خبر مراسم به صورت رسمی اغاز شد.

افسر جئون دستی به لباسش کشید و با صاف کردن صداش شروع به خوندن متنی که مقابلش بود کرد .

_ با احترام و قدردانی نسبت به وزارت دفاع ، فرمانده کل نیروی های نظامی
شهردار محترم و ...

گاهی بین خوندن سرش رو بلند میکرد و به لنز دوربین خیره میشد تا تاثیر گفتارش برای بینندگان بیشتر بشه .

_ افسران پلیس همیشه و تحت هر شرایطی رفاه شهروندان و برقراری اسایش و امنیت اونها رو در اولویت قرار دادن .

لبخندی به دوربین زد و ادامه داد.

_ خیلی وقتها شده که حرف هایی از ناکار آمدی و بی کفایتی ما سر زبون ها افتاده ، همیشه ما اولین ارگانی هستیم که هدف خشم مردم قرار میگیریم و حتی گاهی شده که به نوعی دوست نداشتنی ترین قشر جامعه به شمار رفتیم .

چند افسر عالی رتبه در ردیف اول و دوم با این حرف لبخند زدن.
افسر جئون اینبار صادقانه به دوربین نگاه کرد و حرفهایی رو زد که توی متن مقابلش وجود نداشت .

_ با همه اینها ، هرچقدر که شما ما رو نالایق بدونید یا برای مشکلاتتون به ما اعتماد نداشته باشید ...نیروی پلیس همیشه امادست که با تمام وجود به شما کمک کنه .

اگرداخل خونه خودتون امنیت ندارید ، اگر در محیط شغلیتون اسیب دید ، اگر در طول تحصیل امنیت شخصیتون به خطر افتاده و حتی اگر فقط به یک گوش شنوا برای مشکلاتتون نیاز داشتید بدونید که ما شبانه روز در اختیار شما هستیم و برای برگردوندن امنیت شما با تمام وجود تلاش میکنیم .من افسر جئون جونگکوک ، قسم میخورم که لحظه ای از انجام وظیفه اصلیم کوتاهی نکنم و این جمله نه تنها از سمت من بلکه از سمت کل تیم بخش جنایی خواهد بود .

حرفهای افسر جئون موافق و مخالف هایی داشت اما افسر پلیس بدون اهمیت به تمام اونها تنها چیزی رو به زبون اورده بود که بهش باور قلبی داشت .

نگاهی به جمعیت انداخت تا دوباره متنش رو ادامه بده اما با دیدن جانگ هوسوک و چهره جدیش برای لحظه ای مکث مرد .

هوسوک دست راستش رو بالا گرفته بود و به لاله گوش راستش کشید و بعد روی لب هاش به نشانه سکوت گذاشت .

این کار رو سه بار تکرار کرد ،در واقع تکرار اون عمل برای این نبود که مطمئن بشه افسر جئون به خوبی متوجه اون شده بلکه تکرار در زبان اشاره اونها به معنی وخامت اوضاع بود . و سه اصلا عددی نیست که بشه به راحتی ازش گذشت.

961.78 °CDove le storie prendono vita. Scoprilo ora