Už jsem stál na verandě a Aly stále nikde. To jí opravdu trvá tak dlouho obléct si plavky?
Dveře se otevřely a já už chtěl jásat, že je konečně hotová.
Místo ní tam ale stál Louis.
"Kam jedeš?"
"Jedeme s Allison k přehradě." Odpověděl jsem a otočil se zase zády k němu.
"Jsi naštvaný?"
"Nevím, měl bych být?"
"Ne"
Mykl jsem rameny. "Tak teda nejsem."
"Ježiši, Harry, co tě žere?"
"Ptáš se mě, co mě žere??"
"No ano, protože se-" nestihl dokončit větu, když na verandu doběhla Allison.
Zastavila se u mě a položila mi ruku na rameno. "Promiň, že mi to tolik trvalo, nemohla jsem se rozhodnout, jestli chci zelené nebo černé"
"Jsem si jistý, že by ti slušely obě" řekl jsem s úsměvem a koukl přitom na Louise, který propaloval Allison pohledem.
"Ty jsi sladký. Můžeme jít?"
"Jasně"
Allison sešla schody a zamířila ke svému autu.
"Jedeme mojim autem" ozval se Louis, když kolem mě prošel.
Al se na něj překvapeně podívala. "Počkat. Ty jedeš taky?"
"Ano, přece si nenechám ujít tak parádní výlet" řekl se značným sarkasmem a nasedl do auta.
Allison nad tím jen protočila očima a sedla si na místo spolujezdce. Mně tedy nezbývalo nic jiného, než se k ním přidat a sednout si dozadu.
"Máš alespoň plavky?" Zeptala se Al svého bratránka.
"Nemám, nepotřebuju je."
"Budeš plavat naostro?"
"Nebudu plavat"
"No jak myslíš. Co ty, Harry, máš plavky?"
"Samozřejmě. Už se těším do vody" odpověděl jsem s úsměvem. Seděl jsem uprostřed, takže mi neuniklo, jak se na mě Louis v zrcátku podíval. Já ale uhnul pohledem a raději sledoval okolní krajinu.
"Bude to paráda. Louis, jeho přítel a já spolu na výletě" zasmála se Al.
Louis ji ale hned přerušil "Cože co? Jaký přítel?"
"No tvůj přítel"
S nadzvednutým obočím jsem tam v tichosti seděl a čekal, co z něj vypadne.
"Není můj přítel."
No samozřejmě.. jak myslíš, Louisi. Tohle bude ještě zábava.
"Má pravdu, Al. Fakt si myslíš, že bych chodil s někým jako je on?" Řekl jsem a zasmál se. Hned na to se přidala i Allison.
Všiml jsem si, jak Louisovi zbělaly klouby, jak hrubě držel volant. Dokonce i přidal na plynu.
"Opatrně, Lou-Lou. Nechci umřít, třeba se mi ještě podaří Harryho sbalit" otočila se ke mně a zářivě se usmála.
"Všechno je možné" odpověděl jsem.
"Jak dlouho už tu jsi? Týden? Byl jsi už ve městě?"
"Jo, párkrát jsem se tam zastavil"
"A dobrý? Líbí se ti tu? Máš nějaké kamarády?"
Oh ano, můj jediný kamarád tady se semnou chtěl vyspat.
"Um, jo, dobrý." Řekl jsem tiše.
"Proč jsi vlastně přijela?" Promluvil Louis, čímž změnil téma. V duchu jsem mu děkoval.
"Psala jsem ti, že se stavím na návštěvu"
"Ne, nepsala"
"Ale psala"
"Tak jsem to nečetl"Cesta trvala asi čtvrt hodiny.
Allison rychle vystřelila z auta. Louis ji následoval a já byl hned za ním.
Tak jsme všichni tři šli přes les až k vodě.
"Páni. Je to tady ještě hezčí"
"Byla jsi tady před měsícem. Nic se nezměnilo." Odvětil Louis a sám se posadil do trávy.
Allison si přetáhla šaty přes hlavu. "Nebuď pořád tak protivný" a v plavkách se rozběhla do vody.
Já tu holku zbožňuju. Vyslékl jsem si tričko a koukl na Louise. "Nejdeš do vody?"
On jen zavrtěl nesouhlasně hlavou.
"Jak myslíš" otočil jsem se a rozběhl do vody.
Al ke mně doplavala. "Dáme si závody k tamtomu stromu jo?" Ukázala na spadlý strom před námi.
"Tak jo"
"Tři, dva... jedna... teď!" Vykřikla a oba jsme začali co nejrychleji plavat dopředu.
"Prohraješ!" Smála se.
"Vyhraju!" Odpověděl jsem a přidal na tempu.
A povedlo se. Jen tak tak jsem náš malý závod vyhrál.
"Pff.. podváděl jsi." Řekla Al, když jsme se oba drželi kmenu.
"Tak teď zpátky"
Než jsem to stihl odpočítat, Allison už byla dva metry přede mnou. Ta potvora.
Odrazil jsem se od kmenu a mířil za ní.
Samozřejmě vyhrála a pěkně si to užívala.
"Hvězda se pozná" zasmála se a pocákala mě vodou.
"Hej!"
Znovu plácla do vody tak, že všechno letělo přímo na mě.
Zhluboka jsem se nadechl a ponořil pod hladinu. Vynořil jsem se až těsně u ní, rychle ji chytil za pas a zvedl nad sebe.
Allison vyjekla, ale hned se začala zase smát.
"Hej! Dost." Ozval se Louis z břehu.
"Tady asi někdo žárlí" řekla tiše.
Jen jsem se ušklíbl a Al pustil, takže spadla do vody.
"Harrrryyyyy!!" Vykřikla, když se vynořila.
"Ty mě snad chceš zabít!?"
"Neee" zasmál jsem se a začal plavat ke břehu.
"To jsem ráda!" Křikla ještě.
Já už jsem stál na trávě a zamířil k Louisovi pod strom, kde jsem se posadil.
"Snad nežárlíš?"
"Žárlit? Já? na to bych se nesnížil." odfrkl si.
"Ty máš štěstí, že ti neroste nos stejně jako Pinocchiovi" zasmál jsem se. Allison už byla taky na souši, ale dál od nás. Ležela u vody a opalovala se.
Toho jsem tedy využil a rukou si otočil Louisovu hlavu čelem ke mně.
"Co děláš?"
Místo odpovědi jsem se přisál na jeho rty. Tak nějak jsem doufal, že tomu neodolá a měl jsem pravdu. Zaujatě pohyboval rty proti těm mým. Během vteřiny se ale zase odtáhl. Ublíženě jsem se na něj podíval. On ale vstal a rozešel se dopředu, kde se opalovala Allison.
ČTEŠ
14 Days
De TodoMěl bys raději pracovat, amigo. Neplatím tě za očumování." "Nikoho neočumuju" popřel jsem a začal přibíjet další hřebík. "Lhát se nemá" Nedíval jsem se na něj, ale i tak mi bylo jasné, že mu na tváři pohrává úšklebek. "Co máš za problém?" zvýšil js...