intro

2K 119 107
                                    

"Yeter bu kadar Jeno, gitmem gerekiyor."

Sızlanan gencin omuzlarını hafifçe itmesi ile son yudumunun boğazından şevkle geçmesine izin verdi genç adam. Dişleri ince deriden ayrılırken bıraktığı izlere bakıp keyifle gülümsedi. Dilini Jaemin'in köprücük kemikleri etrafına yayılan kan lekeleri üzerinde gezdirip temizlerken benliğini de gencin küçük deliğinden ayırdı.

"Doymadım Jaemin."

Sitemkar sözcükleri yukarı kıvrılan dudaklarına ağır ironiler saçarken burnunu üzerinde yattığı gencin küçük burnuna sürttü. Ne içtiği sigara ne de seksin bıraktığı tuhaf kokudan eser yoktu. Na Jaemin her daim olduğu gibi kendine has enfes kokusunu sunmaya devam ediyordu.

"Gözlerin fazlasıyla doyduğunu söylüyor ama."

Ellerini Jeno'nun çenesine yaslayıp hafifçe kaldırdı. Gözleri kolayca birbirine kenetlenirken sol gözünün griye döndüğünü fark etti. Tatminlikle gülümsedi Jaemin, Jeno'ya istediğini verebilmenin gururuydu bu tebessümün sebebi. Jeno yanına her daim kırmızya dönmüş sol gözü ile gelir, eski rengine dönmeden gitmezdi ve Jaemin onu kolayca doyuma ulaştırırdı.

"Saat geldi, ava çıkmam gerekiyor. Bu gece burada kalabilirsin."

Üzerinde yatan genci soluna doğru devirip yataktan kalktı Jaemin. Duş almaya bile vakti yoktu, avcılar çoktan konsey binasının önünde toplanmış olmalıydı.

Dolaptan eline geçen siyah kotunu sızlayan kalçasına doğru çektikten sonra herhangi bir tişört ile Jeno'nun izleri ile boyanmış çıplak tenini örttü. Jeno ise başını dirseğine yaslamış seyretmeye doyamadığı manzarasını izliyor, sahip olduğu güzelliği kendine hatırlatıp keyifleniyordu.

"İşine fazla sadıksın avcı."

Alaylı ses tonu odada yayılırken yataktan kalkıp maskesini takan gencin yanına yaklaştı. Damarlı elleri Jaemin'in ince belini sararken kayıp bir yapboz parçası gibi tam oturmasını seviyordu. Gencin baş döndürücü ince beli sanki onun elleri için yaratılmıştı.

"Aşağılamalarını dinleyemeyeceğim Jeno Lee. Daha önemli işlerim var."

Burnunu gencin ipeksi tutamlarının arasına daldırıp derince iç çekti Jeno. Avcının bu haşin tavırlarına bayılıyor, kendini kaybediyordu. Lakin asıl aklını başından alan avcının işine, kendini adadığı örgütüne rağmen her gece soluğu yatağında alıyor olmasıydı.

"Beni asla avlamayacaksın değil mi avcı? "

"Onun da zamanı gelecek Jeno. Sen kanıma muhtaç her gece tenimde soluğu alırken elbet bir gün geceyi senin kanına bulayacağım."

Histerik bir kahkaha süzüldü Jeno'nun kan bulaşmış kızıl dudaklarından. Avcı kollarından sıyrılıp kapıya ilerlerken kendini yeniden saatlerdir seviştikleri yatağa bıraktı.

"Bağımlı olan tek ben değilim avcı. Sende bana bağımlısın, tenime, sana vereceklerime bağımlısın. Bu yüzden beni asla avlamayacaksın."


******

SELAMLARR...Yeni bir fic ile karşınızdayım, bu sefer fantastik bir nomin kurgusu göreceğiz. 

Vampir Jeno ve vampir avcısı Jaemin'i okurken keyif almanızı umuyorum.

 Ayrıca bu fic çok sevdiğim arkadaşım kpopgaypanic 'e ithaf. Hepinizin beğeneceğini umuyorum,yorumlarınızı bekliyorum.💙

Umarım içine siner Şeyma, kelebek kadın senin için yazıyor 🌈


lust °nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin