ep.6'kiss me more'

913 80 101
                                    


'beni biraz daha öper misin?'

******

Uykusuz gözlerini ovuşturarak kupasına doldurduğu kahvesinden yeni yudumunu aldı. Kahve yalnızca ayılmak için tükettiği bir sıvı değildi, onun için vazgeçilmez bağımlılıklardandı. Hem kokusu hem de dilinde bıraktığı eşsiz tat ile belki de canının çektiği tek şeydi. Sabahı araba kaputunda karşılamıştı avcı. Gözlerini açtığında bütün uzuvları kaskatı kesilmişti ve yine tam da beklediği gibi Jeno gitmişti. Böyle olacağını bildiğinden herhangi bir kırgınlık zerresi hissetmeyerek evine dönmüş, aldığı duşun peşine ofisine gelmişti.

"Dün kurtların yaşadığı yer altı şehirlerinden ikisi ateşe verilmiş."

Açık bıraktığı ofis kapısından girerken konuşmaya başlayan arkadaşı ile aldığı son yudum boğazına takılan Jaemin, öksürerek ayaklandı. Peş peşe gelen öksürükleri Taehyung'un uzattığı su ile kesilirken kocaman açılan gözlerini elinde dosyalarla duran arkadaşına dikti.

"Ne demek ateşe verilmiş?Kim yaptı bunu?"

"Tahminimizde gün vampirleri, aslında tahmin değil bunu kesinlikle onlar yaptı zira iletişim kurduğumuz kurt avcıları da dün gece avsız günü kutladılar. Bu bile isteye kurt sürüsünü kışkırtmak için yapılmış, planlı bir eylem."

Elindeki dosyayı masaya bırakarak sızlayan kalçasını deri koltuğa bıraktı Taehyung. Gece onun için, en çok da kalçası için epey yorucuydu ve bu gün için en büyük hayali izin almaktı. Lakin sabah kolları arasında uyandığı adamın telefonuna gelen sayısız çağrı ile bu girişimi öğrenmiş, soluğu örgüt binasında almıştı.

"Gün vampirlerinin karargahına sızması için en iyi avcılardan yolladı sabah Jungkook ancak aradan bir saat geçmeden kutular içinde kopmuş kellelerini yolladır. Neler dönüyor öğrenmek zorundayız Jaem. Sabahtan beri kaç tane sürü liderini ikna ettim bir bilsen..."

Kalçasını masaya dayayarak dosyayı avuçlarına aldı. Yakılan yer altı şehirleri ile ilgili özet bilgiler ve resimler yer alıyordu özensiz hazırlandığı apaçık belli olan dosyada ancak bu kısa bilgiler pek çok ipucunu da beraberinde sunuyordu.

"Yakılan yer altı şehirlerinde sürü lideri yok. Biri elli betanın yaşadığı giriş şehri, diğeri ise yaklaşık yirmi omega ve kırka yakın betanın yaşadığı ara şehirlerden. Hiç alfa ölmemiş yahut ana merkezler zarar görmemiş. Bu alalade tehdit Tae. Yapacaklarının sadece giriş kısmı."

Dünya üç ırka bölünürken yer altı şehirleri ve mağaralar kurt sürülerine, yer yüzü ise vampir ve insan ırkına paylaştırılmıştı. Bütün ülkenin zemini boyu uzayan yer altı şehirleri taştan yapılmış, her yüz metrede bir yeryüzüne açılan kapılar ile dizayn edilmişti. Bunun yanı sıra ormanların ve dağların çoğu da kurt ırkına aitti ki yer altı şehirlerinin temel kapıları devasa ormanlarına açılıyordu. Bu paydaştırmadan herkes memnundu lakin yüzyıllardır kin besleyen vampir ırkı katliamına anlaşılan kurtları kışkırtarak başlayacaktı. Bastırılmış öfkeleri açığa çıkan alfalar ve sürü liderleri yüzeye çıkacak, suçlu buldukları insanları katlederek startı verecekti. Vampirler ise uzaktan iki ırkın nasıl birbirini yok ettiğini seyredecek, insan ve kurt ırkı belli düzeyde azaldığında katliama dahil olarak kendi ırklarına ait olanlar hariç nefes alan tüm canlıları yeryüzünden, yer altından sileceklerdi. Bu sonuca ulaşmak için fazla düşünmeye gerek yoktu, zira kartlar gayet açık oynanıyordu.

" Ne yapacağız? Jungkook bu gece için sayılı kurt avcıları ile toplantı ayarladı, senin de katılmanı istiyor. Bizden bir teşkilat kurma planı var, her ihtimale karşı yaşaması gereken insanlarla ilgili planlarından bahsedecekmiş."

lust °nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin