Yeni Görev.

546 45 3
                                    

Ona baktığımda farkına vardım! Etkisinde değildim! Evet nasıl olmuştu bilmiyorum ama değildim. Serbestim. Ama kaçmadım çünkü bir planım vardı... Kızı aklımdan çıkarınca Zalgonun gitmesini bekledim. Gidince yoğun eğitime başladım. Saat başı 20 şınav ve 20 mekik. Her saat ara vermeden çekiyordum. Ve her gün bana yemek getiren aşağılık gardiyanın bana "Hain" tavırlarının çilesini çekiyordum. Ara sıra Kena ve Cassie ile karşılaşıyordu. Benimle sohbet ediyorlardı Cassie nin zaten Zalgo dan nefret ettiğini öğrendim. Hala görev gelmemişti. Ve bir gün yaklaşık 2.5 hafta sonra o kız geldi. Ona baktığımda gözlerimiz kesişti. Bana kilitlemiş gözleriyle bakıp ban yaklaştı. Hücre kapısının dibine girdiğinde durup bana iki çift kelime söyledi.

Kız: Yeni Görevin.

Bu sözler uzun zamandır üstünde olan gözümü dosyaya çevirmeme neden oldu. Oturduğum yerden hemen kalktım ve dosyayı ondan alıp biraz göz gezdirdim. Hala üzerinde olan kırmızı gözlerine ikinci defa kilitlendim. Öyle derin değillerdi. Ve duygu beslediğinden de emin değildim tek bildiğim çok ama çok anlamlı olduklarıydı. O gözlerde yeni hayatımı gördüm. Ve birden aramızdaki bakışmanın son bulması için hiç bir şey demeden arkasını dönüp gitti. Gözden kaybolduğunda hücrenin kapısına yaslandığımı fark ettim. Geri çekildim yaklaşık 10 dk sonra gardiyan gelip kapımı açtı. Kaleden dışarı çıktım. Evime gittim. Jeff çekip giderken o gün giydiği ve hala kanlı olan kapşonlusunu unutmuştu. Hemen üzerine geçirdim ve başımı örttüm. Yanıma para alıp ordan ayrıldım. Ardından bir yere uğrıyıp bir sigara alıp paketi açtım. Sokakta yürürken iki tanesini içmiştim bile birden karşıma tuhaf biri çıktı. Şapkasının altından sivri dişlerini saklamaya çalışsada fark ediliyordu. Gri teninin üstüne sexy bir palto ve kravat giymişti. Cazibesini kullanmaktan çekinmeyeceği çok belliydi. Bana yaklaştı ve uzun ve kıvrımlı dilini karşımda durup çıkardı. Dilinin üstünden salyalar akıyordu.

Claytn: İkinci raunta var mısın?

Harddead (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin