Çok Ama Çok Güçlüler!

585 34 18
                                    

(Buda Cindy)

Hard: Benden ne istiyorsunuz?!

Cindy: Bizimle konuşurken bağıramazsın! *silahını kafasına bastırır*

Cathrine: Sakin olun. Sen bizim için çalışacaksın. Ve şimdiden belirteyim bu bi soru değil, emir!

Hard: Asla sizin gibiler için çalışmam.

Aylss: Neden? Zalgo için çalıştın. Bizim içinde çalışacaksın.

Hard: Bunu nerden biliyosunuz?

Cindy: *kibirli bi şekilde* Biz biliriz.

Hard: Sen çok biliyosun.

Cindy bana sinirle baktı. Tam bana silahının kabzasıyla vuracakken Cathrine onu durdurdu.

Cathrine: Alyss onu giydirir misin? Sanırım biraz sorun çıkaracak.

Alyss: Hemen.

Bana yaklaştı. Artık yere değiyordu bu yüzden yürüyordu. Oldukça etkileyiciydi. Bana bakıp ellerini bana doğrulttu. Birden benim üstümde bir giysi oluşmaya başladı. Birden deli gömleği giymiş oldum. Ayaklarımıda zincirlemişlerdi. Çıtrpınmaya başladım. Kesinlikle çözülecek gibi değildi.

Alyss: Çırpınman boşuna.

Cindy: *elini geri çekip takar* Kesinlikle. Bunu yaparak sadece bizi kızdırırsın.

Hard: *ona bakar ve debelenmeye devam eder*

Alyss bana elini doğrulttu. Birden elinden çıkan şimşek beni çarptı. Yere yapıştım. Hala titriyordum. Geçtiğinde benim boynuma zincir bağladılar ve beni bir yere götürmeye başladırlar. Bende hala çabalıyordum. Kaçmam lazımdı ve mükemmel bir planım vardı. Alyss yine sinirlenmişti. Elini kaldırdı. Tam şimşek atacaktı hemen kenara kaçtım. Ben önden çeken Cathrine e geldi. Bende kafamı arkaya doğru hızla çektim böylece Cathrine i Cindy nin üzerine fırlattım. Onlar yere düşerken bende iki ayağımla birden Alyss e tekme attım oda onların üstüne düştü. Kaçmaya başladım. Birden kafamdan bişi beni itip duvara yapıştırdı. Bu metal el Cindy nin olmalıydı. Çok kızgın bakıyordu. Elini geri çekti. Ona çok yakındım. Beni havaya attı ve bacağımdan yakaladı.

Cindy: Sen artık çok olmaya başladın!

Hard: Bırak beni!

Beni yeniden havaya atıp kanadıyla bir tane çaktı bende duvara yapıştım. Öksürdüm. Bu çok acımıştı. Diz üstü çöktüm sonrada yere yığıldım. Hafifçe düzelmeye çalıştım. Birden Cindy beni yakamdan tuttu.

Cindy: Sanırım senin iyi bir derse ihtiyacın var.

Hard: Ahhhh....

Cathrine: Bunu gerçekten haketti.

Alyss: Aklınızda ne var?

Aylss mavi saçlarını geriye savurdu. Ve bana döndü. Cindy beni süzdü.

Cindy: Aklımda bir şey var ama....size uyar mı kızlar?

Hard: Ahhhhh.....

Cathrine: Hadi yapalım.

Cindy yakamı bırakmamıştır. Tek eliyle Jetpack li metal kanatlarının bir düğmesine bastı JatPack katlandı küçüldü ve bir çantanın içine girdi. Ben hayretler içinde bakarken o bana sanki beni etkilemek istercesine bakıyordu. Beni kendisine çekti ve birden öpmeye başladı! Ne olduğunu anlayamamıştım! Onu itmeye çalıştım fakat hem sakat hem güçsüzdüm. Tek eli yakamdayken diğer eli pantolonumun içine doğru gitti.

Harddead (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin