Babam: Hahahha beni tanıyamamışsın...
Hard: Ne kadardır tanışıyoruz ki?
Bana baktı elini kaldırdı ve benim üzerimde tuttu.
Babam: Üzerinde bi mühür va-
Hard: Biliyorum.
Babam: İsterse-
Hard: Saol o mühür kalksın istemiyorum.
Babam:....... Pekala, peki bir şey sormama izin ver.... Neden-
Hard: Bilmiyorum. Zaten bilsem bunları çekmem. Ama bende merak ediyorum neden ben? Die.
Bana baktı sonrada görüşürüz diyip gitti. Ne yapmalıydım? İlk olarak yeni kıyafetler. Özel mağzama gittim. Bana beyaz tişört siyah ceket ve siyah pantolon verdi. Birde eldiven aldım. Onları giydim. Tam mağzadan çıkarken birden önümde uçan kuşlar havada asılı kaldı. Tüm....herşey durmuştu. Yo yo durmamıştı yavaşlamıştı! Birden bedenimin heryerinden sızan mavi bir sisi fark ettim. Ve kafamın içinde bir ses.
Baron: Merhaba ölümlü.
Hard: Sen.....Baron musun?
Baron: Evet. Benimle birlikte savaşmaya hazır mısın?
Hard: hayır. Ben tanrılara kafa tutmam.
Baron: Sen seçildin. Rastgele değil. İçindeki kin, nefret ve öfke seni seçmeme neden oldu. Jeff e hala kızgınsın.... Jane e kin besliyorsun. Ve en ama en güçlü duyguyu başka birine besliyorsun... Hıhıhıhı ben senim herşeyini biliyorum.
Hard: O zaman sen söyle savaş yerine ne yapmalıyım?
Baron: Bu zor bir soru. Baya karmaşık bir geçmişin var. Ama sana şunu söyliyim....bi kere kızlardan uzak dur.
Hard: Ne?
Baron: Seni senden iyi biliyorum. Darknesa Zalgo nun kızı. Bin bür türlü numara ile seni kandırır. Bir kez daha Zalgo nun esiri olmak hoşuna gider mi?
Hard: hayır ama.....
Baron: Sen beni dinle Adam. Ve bu arada ben tek değilim.
Hard: ne nasıl? Başka Baron gibi tanrı katili yaratıklarda var mı ?!
Baron: Tam iki tane daha. Kaos ve Strike. Onlardan biri şuan Japonyada diğeri ise..... Amerika.
Hard: O zaman gidip onlara danışmalıyım. Hadi gidelim. Ama şu çok fazla hızlanma nasıl oluyor?
Baron: Benim güçlerim senin duygularınla beslenir. Eğer kötü bir duyguyu fazla hissedersen gücümün sahibi olursun.
Hard: Pekala....
Ellerimi birbirine çarptım ve tüm düşüncelerimi istediğim şeye yoğunlaştırdım. Birden zaman akmaya devam etmeye başladı. Hemen bir taksi tutup havalimanına gidip uçağa bindim. İndiğimde bir ATM den 10.000 dolar çektim kendime güzel bir telefon aldım. Şimdi Kaos u bulmalıydım....