(Arkadaşlar yazın dediğiniz yeri yazmaya üşendim.....😅 özür dilerim fakat harbi üşendim o kadar şeyi yazmaya ama yazmadığın yerleri
" Creepypasta (yeni) " adlı kitabımın "Kızlar Takımı." Adlı bölümünü okuyabilirsiniz. İyi okumalar!)O olaylardan sonra bir süre daha ortalardan kayboldum. Jeff le biraz daha konuştuk. Ve bu olaylar sırasında Baron la tüm ilişkimi kestim. Onların bilmemesini tercih ettim. Ben le biraz takıldıktan sonra ona BattleField oynamayı öğrettim (!) Neyse onlardan uzaklaştım ve kafa dinlemeye ihtiyacım olduğunu fark edince biraz güneye gitmeye karar verdim. Benle konuşurken sürekli Dark Link diye birinden bahsettiğini hatırladım. Çok iyi bir oyuncu olduğunu söyleyip duruyordu. Ama kötü tarafa geçince iletişimleri azalmış. Belkide onu bulmalıydım.
Hard: Hey! Baron!
Baron: Evet?
Hard: Bir yere ışınlana bilir miyim?
Baron: Hayır....bu çok ayrı bir güç ama zamanı milyonda birine yavaşlatabilirsin. Ama unutma bunun sonuçları ağır olabilir.....
Hard: Oki doki o zaman.... uçak!
Uçağa yine bindim ve güney amerikaya gittim. Birden telefonuma bir kişinin bilgileri mesajları gel ve altında Jack yazıyordu. Sanırım bir iğlik istedi....
Borçlar listesine eklendi. Şimdi panamaya doğru yola koyuldum. Yaklaştıkça bir şeyler hissediyordum. Gölgeler.... Gittikçe yaklaşıyorlardı. Birden siyah birşey üstüme atladı. AMAN TANRIM DİDİM! Hemen onu havada tekmeledim. Etrafındaki gölge siyah duman şeklinde onun etrafından sızıp onu yalnız bıraktılar. Adama baktığımda bayılmıştı. Kolunda bir çeşit dövme vardı. Bir çeşit kadehin altından siyah siyah bir şeyler çıkıyordu. Duman ve bir tür yaratık gibi. O his yine geldi. Mantıken bunlar tek başına dolaşmazdı. Adamın atladığı noktaya baktım, hangi açı ve hıxına baktım. Birden bu verilere dayanarak bunların tek başına değil sürü halinde dolaştığını anladım. Ve diğer saldırı geldi. Sendeledim. Arkamı döndüğümde yaklaşık 50 kişinin bana bakışlarıyla karşılaştım. İlk saldıran üçüne bıçaklarımla püskürttüm. Bir dahaki saldırılarında onların en kısa olanının önüne eğilip cenesinden yukarı doğru yan bir tekme attım 8 dişi kırılmıştı. Daha sonra diğer saldıranın kör noktası sağ koluydu. Sağ yumruğunu atana kadar ondan kaçtım. O koluyla yumruk attığı gibi sola kaçtım adam arkamda kalında onun boynunu tuttum ve omzumun üstünden çok sert bir şekilde çektim. Boynu kırılmıştı. Ama hala yenileceğimi biliyordum. 48 kişi benim için bile fazlaydı. Bunlar benim için hazırlanmış olamazdı. Burası öylesine bir ara sokaktı. Daha büyük bir güç bekliyor olmalıydılar. Birden onların arkasından 10 skinstealer çıktı. Başlarında ise Clayton ve .......