Hard: Sende kimsin?
........: Hatırlamaman doğal en son seni 3 yaşında gördüm.
Hard: Sen kimsin?
.........: Ben Adam....senin gerçek babanım.
Ne? Bu....bu....olabilir miydi? Gerçekten....yıllar önce bizi terk eden....
Hard: N-ne?
Babası: Evet....bemi özledin mi?
O....o karşımdaydı. Ne yapsam bilemiyordum.....bir yanım yumruk geçirmemi söylerken bir yanım ise ona sımsıkı sarılmam gerektiğini söylüyordu. Yanına gittim ve onun alini sıktım.
Hard: Nasılsın baba?
Babam: *şaşırır* Bunca zaman seni ve anneni terk ettiğim için hiç kin beslemedin mi?
Hard: Seninle uğraşacak zamanım yok ve asıl soru şimdi ne değiştide geri döndün?
Babam: Ben normal insanların bilmediği fakat onların arasında yaşayan katiller için yaratılmış bir dünyanın lideriyim.
Hard: Ne?
Babam: Ve bu dünyanın ismi Katiller Dünyası. Burda hırsızlar, suikastçiler, seri katiller, şeytanlar ve bir çok türden anormal şeyler 1 ile 10 arasında sınıflandırılır.
Hard: Sen mi? Lideri?
Babam: Ben en güçlüyüm. Sende benim oğlumsun dolayısıyla sende yenilmezsin. Bunu kanıtlamak için bir hizmetkarımla dövüşeceksin....
Arkadan koskocaman garip bir yaratık çıktı. Yaratık en az 2.5 metreydi. Takım elbise giyordu. Elinde koskocaman bir balta vardı. Bana doğru yaklaşıp baltayı savurdu. Son anda belimi eğerek kaçtım. Ama balta çok büyüktü. Hemen sağa atıldım ve onun iki gözüne StormnWolf larımı attım. Benim StormWolflarım çift kutupludur. Eğer doğru kısımları doğru yere değerse büyük çaplı bir elektrik dalgası oluşturabilirler. Çok iyi atmış olmalıydımki birden kapası patladı. Elektrik akımı beyin nöronlarına fazla gelmiş olabilirdi. Babama döndüm.
Hard: Hepsi bu kadar mı?