Já a Princezna?

1K 25 5
                                    

Z hluboka se nadechnu a podívám se na televizi před sebou. Kdyby nebylo těch dvou princátek neseděla bych tu. Skoro před měsícem byla vyhlášená dvojtá Selekce. Samozřejmě že moje mamá mě tam i přes moje protesty přihlásila. I ona v Selekci byla. Její nejlepší kamarádkou se stala právě královna. A proč dvojtá? Protože nikdo, kromě královské rodiny, neví kdo z dvojčat je prvorozené musí se konat pro obra prince Selekce. Povzdychnu si. Moje o ani ne 10 minut mladší sestra mi stiskla ruku. Po pravdě nejsme si skoro vůbec podobné. I ona se přihlásila jen stím rozdílem že dobrobolně. ,,Dobrý den vážení diváci. Všichni určitě netrpělivě čekáte kdo bude vybrán do letos poprvé dvojté Selekce. A proto přivítejte jejich výsot. Princ Armana Zaca Steel a prince Eliase Lukas Steel." mluvil Vincent. Nejznámější moderátor a taky jediný který kdy měl tu čest natáčet s královskou rodinou. Do záběru vešli dva úplně stejné mladíci. Až na jednu věc. Ten blíž k Vincentovi měl ve svých bouřkových očí jiskru za to ten dále od Vincenta jiskru v oku postrádal. ,,Takže Armane jak se cítíte?" Arman, ten blíže k Vincentovi převzal mikrofon. ,,Myslím že když řeknu že jsem hodně nervózní ale zároveň se těším mluvím za nás za oba." Elias přikývl. ,,Koho byl nápad uspořádad dvojtou Selekci?" oba princové se na sebe podívali nakonec se slova ujal Elias. ,,Naší sestru Vee." ,,Vaši sestru?" nadzvedl obočí. ,,No jednou jsme byli v zahradě a jí to z ničeho nic napadlo. Házela si s míčem tak se možná praštila kdo ví." uvedl na pravou míru Arman. Zacukali mi koutky. I oba princové s moderátorem měli co dělat aby se nerozesmáli. ,,Jaká by měla býd podle vás vaše manželka." zavládlo ticho. Po nekonečných minutách promluvil Arman. ,,Měla by mít své názory a né se vším souhlasit." ,,Měla by mít hodná a chytrá." přidal se Elias. ,,Měla by být milá a odvážná." oba se na sebe podívají a ve stejnou chvíli řekli. ,,Nemělo by ji jít o korunu a peníze ale o nás." na to zase utichl sál ,,Jako jejich matka." slyším svou mamá. ,,Zajímavé. Tak co by jste řekli že bychom začali losovat." oba princové přikývli a došli k osmi velkým skleněnmý nádoba. ,,Začni bratře." vybýdl Arman Eliase. Ten začal losovat.

,,Katie Morilová." na to losoval Arman.
,,SJ Vitanová." začali se střídat.
,,Vanssa Kooperová."
,,Anastasia Lesenová."
,,Zoe Kits."
,,Lea Ameronská."
,,Mika de Nil"
,,Johana Meseterovna."
,,Lotte Panes."
,,Izabeath Esová."
,,Jessika Ninová
,,Mia Vinová."
,,Emma Kateřina Bellová." usměju se na sestru, která se zářivě usmívala. Ano máme dvě ména rodiče se nemohli schodnout.
,,Bellatris Sue Bellová." ztuhnu a překvapeně se podívám na prince, která v ruce držel moje jméno. Jako by se svět zastavil. Viděla jsem jak na mě mluví ale nic jsme neslyšela nebyla jsem schopna se pohnout jen jsem zírala na svou fotku v rohu televize.

Už je to skoro týden co mě vybrali do Selekce. Bylo u nás spoustu lidí a protože jsme dvě v Selekci chodí k nám o to víc lidí. Dokonce už znám svoji hlavní komornou. Jmenuje se Mira. Je asi stejně vysoká a je jí 18 let. Je starší má hnědé vlasy, které má po ramena.
Zvednu hlavu a podívám se na svůj odraz v zrdcadle. Já a princezna? To už je větší pravděpodobnost že z nebe budou padad krávy. Povzdychnu si a posadím se na kraj pohovky. ,,Belatris je tu muž, který ti potřebuje vzít míry aby mohl ušít šaty na zítra." volala z kuchyně moje máma. Teď jsem si sedla. Zvednu se a proti své vůly dojdu do jídelny. Stál tam muž skoro o dvě hlavy vyšší než já s perfektnoi zastřiženou bradkou. Jeho oči se rozářili, když mě zpozoroval. ,,Slečna Bellová?" ,,Ano." ,,Dovolte abych se představil jsem Jiří. Královský návrhář a šiju královské rodině oděv. Prosím postavte se na stoličku a rozpažte ruce." bez odmlouvaní udělám přesně to co chtěl. ,,Hmm. Jste drobná žena." konstatuje a změří mi pas. ,,A taky pěkně hubená." pak mi změří šířku ramen. ,,Můžete slézt." s radostí ho uposlechnu protože stát na trojnožce, která se za chvíli rozpadne není nic příjemného. ,,Jakou barvu máte nejradši?" ,,Nejradši snad žlutou mám." Jiří se usměje. ,,Ráda mám i fialovou." rychle si to zapsal. ,,Dáváte přednost spíše balerýnkám nebo střevíčkům?" ,,Nevím." přiznám po pravdě. ,,Tak udělám od každého něco." navrhne. Trochu pozdě, prolítne mi hlavou. Jen sním potichu souhlasím. Začne si balit věci. Už jsem na odchodu když mě zarazí. ,,Slečno Bell." otočím se na něj. ,,Princové jsou hodní a laskavý. Neudělejte si z nich své nepřátele. Bylo mi ctí vás poznat určitě se ještě potkáme." na to se otočí a vpochodoval kuchyně do předsíně a pak ven. Stála jsem tam jakoby do mě právě uhodil blesk. Rychle zamrkám a dojdu do svého pokoje, kde se svalím na postel. Neoptěžuji se svlékat.

Zítra to začne. Zítra poprvé spatřím prince. Zítra opustím svůj domov. Zítra budu bojovat o přízeň princů. A chci vlastně bojovat o jejich přízeň? Nebude to spíš naopak. Dokážou rozmrazit moje srdce, které dostalo ránu a ještě se z toho nezpamatovalo? Vydržím tam nebo mě pošlou hned domů.
S těmi to myšlenkami jsem usnula.

Belatris Sue Bellová

Emma Kateřina Bellová

Mira.

Ahoj lidi,
tak tady je moje první a úvodní kapitola, snad se líbí. Jinak to video na hoře se mi líbilo. Sice nemá konec videa moc spojitost s touto knihou ale prostě se mi to líbilo. Přeji hezký den.

ElizabethTomanov

Selekce pro DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat