Ahoj, tak po hrozně dlouhé době jsem tu. A OMLOUVÁM SE ZA hromady chyb. Užíte si tu tu kapitolu. 👍
Od našeho dnu se toho moc nezměnilo. Jess, Lotte, Cho a Izzi opustili palác. Zoe to nesla těžce. Kromě nich byli vyloučeny Yona, Katie a Enny. Teď už nás tu bylo jen 13. Každý den jsme chodili na hodiny, učili se etiketě. Byli v dámském salónku nebo v zahradách. Už jsme tu měli dvakrát televizi. Princové zvali dívky na schůzky a někdy u mě jeden s bratrů přespává. ;) Občas se pobavím s Filipem. Tím vojákem co mi hlídá pokoj. Je to milí muž a doma na něj čeká snoubenka. Hodně mi o ní vyprávěl.
Zrovna jsme seděla v dámském salonku a s holkama se bavila co nás ještě může čekat. Upřímně mě mě nenapadalo nic. ,,V úterý má přijet královská rodina z Belgramu. Už se těším na ples prý bude v maskách a budou tam i převlečení vojáci." oznamovala nám své nadšení Phoebe. Celkem jsem si tu holku oblíbila. Byla to tmavší blondýnka o tak tři cenťák vyšší než jsme byla já. Čokoládové oči. Byla ze 3 kasty. Velmi vzdělaná ve všech směrech orientovla se v módě ale i v historii nebo sportech. Navíc byla miláček lidí. Moc jsme to nesledovala ale pokud vím pohybovala jsme se mezi druhým až pátým místem. Z páté kasty jsme takto vysoko byla jediná. V zámku už je jen SJ z šesté kasty. Pak jsme tu já a Em. Nejvíc mě na Phoebe zaujalo a díky tomu si ji i vážím a mám ji ráda je že je laskavá a vůbec není namyšlená jako Edlin. Ježiš ta mi pije krev. Na všechny je tady hnusná nejvíce na SJ. Jediný kdo se sní aspoň trochu baví je Hannah.
,,Já si myslím že to bude zábava." usmála se April. Byla teď samí smích. Zac ji po mém doporučení pozval na schůzku. Oba se vrátili rozesmátý. Asi si říkáte že jsme blbá a dohazuji Zacovi holky i když mě ubijí ho vidět s jinou chci aby si byl na sto procent jistý že semnou neudělá chybu a že tu není někdo jiný kdo by mu sednul více. Věděla jsme že má April o Zaca zájem jen o něj a ne o jeho korunu a bohatství.
,,Mě by spíše zajímalo kdy vyberou elitu." pohledem zabrousím k majitelce hlasu. Krystyn. Seděla hned vedle mě. ,,No co, chtěla bych už tuhle soutěž ukončit. Buď skončím s princem, se kterým chci. A nebo pokud nemám šanci tak tady nemarnit čas." ,,Nikdy nestrácej naději." usměje se na ní pozbudivě Em. Moje sestřička a její pozitivum. Ani když odešel bratr a ani když umřel otec nikdy neztratila tu dobrou energii. Dávala světlo tam kde se začalo stmívat nebi byla úplná tma. ,,Ale ona má pravdu." podpoří Krystyn Astra. Bylo mi jí i Lary líto. Obě soutěžili o Lukase. Byli mu nejblíže a Astru už ničilo jak nevěděla jestli se má snažit a doufat že bude s Lukasem a nebo jestli si jeho srdce získala Lara. Byla tu však ještě jedna možnost a to byla Zoe. Trávila teď s Lukasem spoustu času. Jedno jsme však věděla jistě přála bych to každé.,,Holky?" i hned se na mě všechny podívali. ,,Omluvte mě." i hned přikývl. Když, jsem šla kolem hodin zkontrolovala jsem si že je doopravdy pět hodin. Měla jsem s mími komrnými sraz a měli jsme si zahrát karty a probrat šaty na maškarní bál. Vycházela jsem schody, když jsem zaslechla hlasy.
,,Ach Zacu." zarazila jsem se a opatrně abych nevydala hlasité zvuky jsem vyšla do patra. Stuhla jsem na místě. Byl tam Zac a Edlin. Plazila se po něm a líbala ho! Dokázala bych překousnout kdyby se líbal s April nebo s Phoebe či s mou sestrou. Sakra vždyť jsme v Selekci. Zrychlil se mi dech. Ale proč ona?! Zac mě zpozoroval. A překvapeně na mě hleděl. Zavrtěla jsem hlavou a vyšla rychle do dalšího poschodí. A vpadla jsem do pokoje. ,,Belatris děje se něco?" strachovala se Mira. ,,Vyhodili tě." vyhrkla Linda. ,,Ale kušuj." okřikla ji Sára. ,,Vždyť Belatris má rád je jeho favoritka." Favoritka? Tak proč se na chodbě líbá s Edlin! Rychle zaženu slzy. ,,Odejděte, nechte mě o samotě a ne nevyhodil mě." ,,Ale..." ,,Řekla jsem odejďete!" zvýšim hlas. ,,Ji-jistě slečno." vzlykla Linda. A pak všechny odejdou. Opřu se rukama o stůl. Tohle jsem nechtěla. Nechtěla jsem rozplakat Lindu a být hnusná na mé komorné to si nezaslouží. Chtěla jsem se otočit a jít je najít a omluvit se jenže mi do pokoje vletěl host.
,,Neučili vás klepat výsosti?" Zak se zarazil. ,,Sue já.." ,,Pochopila bych kdyby ses tam líbal s April nebo s Phoebe, které o tebe mají zájem, ale ne s Edlin, které jde jen o korunu a tvou moc!" vyhrknu. ,,To říká ta pravá." odfrkne si. ,,Kdo se baví s tím vojákem i když nesmí hmm?" ,,Je zakázáno se s vojákem pobavit?" ,,Teď seš můj a bratrův majetek takže ano."
,,Majetek! Ano jsme v Selekci ale nebudu odmítat pomoc a trochu odychu." ,,Ano to jsme." ,,A proto bych chápala kdybych tě na chodbě našla s holkama ale s Edlin! Neměl by ses s ní scházet. Nechce tebe chce jen moc." v tu chvíli Zac vybouchnul. ,,A ty si sakra kdo! Že máš právo mi říkat s kým mám být, ským mám mluvit nebo se líbat?!" křičel na mě, vrčel jako rozčilený pes. ,,Nejsi moje matka, manželka ani snoubenka. Nejsi pro mě nic jen další soutěžící z mnoha!" pak se zarazil. Prudce jsem se nadechla, jeho slova mi zněla v hlava, křičla poslední větu. Nejsi pro mě nic, jen další soutěžící z mnoha. Nejsi pro mě nic.
Musela jsme se chytit sloupku postele.
,,V tom případě nemám důvod tady zůstávat. Po plese odjedu. Buď mě vyhodíte a nebo odejdu dobrovolně."
,,Sue..." ,,Opuste můj pokoj." zrychleně jsem dýchála a snažila se zadržet slzy. ,,Bel.." ,,Opuste můj pokoj princi. A rozmyslete si jestli mě vyhodíte a nebo mám jít sama. Dveře jsou za vámi." klepal se mi hlas A kdybych se nedržela sloupku asi bych se zhroutila. Zac se narovnal. Přelítl mě nic neříkajícím pohledem, než se otočil a odešel. Samosebou nezapomněl prásknout dveřmi. Sesunula jsem se na zem. Kolena jsem zkrčila a přitáhla si obě nohy k tělu co nejvíce. Neměla jsem ho nechat skočil ale co když jsme skočila já a on ne? Byla to zvláštní bolest. Nedala se k ničemu přirovnat. Nejsi pro mě nic, jen další soutěžící z mnoha.
Nejsem pro něj nic. Sám to řekl. Nikdy jsem mu neměla odpustit. Po tváři se mi kutáleli slzy. Nejsi pro mě nic.
ČTEŠ
Selekce pro Dvojčata
FantasyDva princové kteří se rozhodnou udělat selekci. Nikdo neví kdo je koruní princ. 30 dívek Najdou si tyto dívky v srdcích Morganských prncích místo? Nebo se zamilují do překrásných a vymakaných strážců, kteří hlídají jejich pokoj? Jak budou princové...