Dneska nás má na starosti první skupinka. Doufám že se jim to povede. V této skupince je Astara, Phoebe, Katie, SJ a Lara. Ráno nám nikdo nic neřekl komorné prý dostaly jasné instrukce nás obléct a po snídani nás dovést k nějakým dvoukřídlím dveřím. Em si stoupla vdele mě. ,,Tak co myslíš?"
,,Nevím. Zatím to vypadá dobře." sestra se na mě podívala a tiše souhlasila. Už přišli i princové s Vee, která si stoupla vedle mě, ale pořadatelky nikde. Kde jsou? ,,Ahoj." pozdraví mě. ,,Ahoj Vee. Mohu ti představit svou sestru Emmu." ,,Ráda tě poznávám." ,,Vaše vísosti." ,,To nebude nutené. Dovolila jsem tvé sesrře mi říkat jménem tak mi taky tak říkejte jménem." ,,Jak si přeješ?" s úsměvem přikývla. ,,O čem se tu bavíte milé dámi." ozve se Lukas. ,,Ále jen takové holčičí věci bratře." vypadalo to že jí chce Lukas odpovědět ale předběhli ho pořadatelky. ,,Jsme moc rádi že jste přišly." začala mluvit Lara. Astra a Katie otevřely dveře. A nám se naskytl pohled na překrásně ozdobený sál laděný do stříbrné a modré barvy. Bylo tu obrovské plátno a pro všechny pohodlné židle. Pane bože vždyť je to kino! U oken, které byly zatažené roletou v modré barvě, stál dlouhý stůl s občerstvením. Pak tu byl ještě kulečník a šipky. ,,Prosím vemte si co chcete a posaďte se." vybídla nás Lotte. Nabrala jsem si něco sladkého a natočila jsem si vodu. Usadím se vedle Krystyn a April. Když, už všichni seděli místnost poteměla a film začal.No jak to hodnotit. Film jsem teda neznala. Měla to být romantická komedie. No romantická byla ale komedie to vážně nebyla. Navíc na konci hlavní hrdinka Ester ochrne a Krystof dostal mrtvici. Za celý film se zasmála jen jednou jedna osoba a to princezna Vee. Po filmu nastala zábava. Rozřadili nás po dvou týmech. Hrála jsem v týmu s Lukasem proti Zacovi. Šipky jsem hrála jenom jednou tak snad jim to nepokazím.Na tah jsem šla osmá. Z našeho týmu jsem střelila třetí nejlepší výsledek a vlastně i ze Zacovího týmu. Jen s tí rozdílem že by se tam někam vepsal Zac. Další hra už nebyla tak přesná ale nakonec díky SJ, která v tom válela jsme vyhrály o dva body. Po šipkách jsem se rozhodli hrát kulečník. No tak na to jsem teda levá. Kulečník je spíše hra pro druhou a první kastatu. Hrála jsem tři hry. V první jsem byla skoro poslední a tu tu hru suverénně vyhrála princezna Vee. Další hru jsem byla třetí a i tu tu hru vyhrála Vee. Poslední hra dopadla pro mě nejlépe druhé místo! A k mému překvápku tu tu hru vyhrála Em. Stála jsem opřená o sloup a pozorovala je. Třikrát mi to stačilo. I moje sestra vypadal že už jí hra omrzila. Stála vedle mě a s úsměvem to vše pozorovala. Edlin se s Hannou hádala pro koho je kulečník. Hanna tvrdila že je i pro třetí kastu, ze které pochází, a Edlin zase tvrdila že kulečník je jen pro první a druhou kastu. Princezna Vee se smála Lukasovi že nad ním zase vyhrála. Opodál si povídala Astra s Larou. Kdo by to byl řekl že tyto dvě budou zrovna dobré kamarádky, když soutěží o stejného může. Všimla jsem si že Lara si narvózně mnula zápěstí a Astra taky nevypadala dvakrát klidná. Možná se bojí že je vyhodí? Ne to by byla blbost vždyť je to tu skvělé!
Cítila jsem jak mě někdo pozoruje rozhlédnu se a spatřím Zaca. Usměje se. Úsměv mu oplatím. Chvíli se na sebe díváme než k němu přújde Katie a něco mu zašeptá do ucha. Otočí se na ní a a velkým úsměvem přikývne. Nabídne ji rámě a spolu oplatí místnost. Všmnu si že Lara si odvedla Lukase. Podívám se na Em ale ta byla stejně překvapená jako já. Pak se rozhodli ticho. Všechny pořadatelky a oba princové byli fuč. ,,Ehm to tak má být?" zeptá se Yona. ,,Možná." odpověděla ji Cho. Jen jak to odřekla zhasla všechna světla. Neviděla jsem si ani na špičku nosu. Někdo začal ječet. Uprostřed místnosti se objevil kužel světla, ve kterém stála Lotte. ,,Kdo se s námi nechce smát nebude náš kamarád." jen jak to dořekla světlo zmizelo a ona sním. Hodně promakaný. Někdo mi výtisk do ruky tyčku. Rozhlédnu se ale vidím úplný houby. Snažím se ošahat si tyčku. Byla dlouhá asi dvacet centimetrů a tlustá jako můj palec. Na jednom konci byla hladká a na druhém konci byla promáčkla. Prostem jsem sklouzla k promáčklině byli tam dvě písmenk A.Z.. Co to je? Znovu se oběvil sloup světla. ,,Hádej co je spojené s psmenemkami a najdi cestu ven." světlo zmizelo a SJ stojící v něm taky. A a Z? Netrvalo mi dlouho si to dát dohromady. A jako Arman a Z jako Zac. Proto ho Katie odvedla. Možná že mají jiné holky písmenka E a L. A co teď? Najdi cestu ven? Ale jak? Musím ke zdi. Nahmatala jsem jí celkem dohromady. Prsty jsem se jí dotýkala a hledala.... á tady jsou. Zatlačili jsem do dveří a vpadla do tmavé chodby.
ČTEŠ
Selekce pro Dvojčata
FantasyDva princové kteří se rozhodnou udělat selekci. Nikdo neví kdo je koruní princ. 30 dívek Najdou si tyto dívky v srdcích Morganských prncích místo? Nebo se zamilují do překrásných a vymakaných strážců, kteří hlídají jejich pokoj? Jak budou princové...