Královská rodina z Belgramu

362 12 1
                                    

,,No tak Sue nemůžeš být v posteli do nekonečna. " zvedla jsem hlavu z polštáře. Nevěděla jsem kolik je hodin. Nespala jsem celé dny a noci jsem probrečela. Komorné mě nechali a nesnažili se zjistit co mi je. ,,Co chceš Lukasi bež si za tím svým úžasným bratrem." Lukas si sednul na postel. ,,Vypadáš jak Zac. Chodí jak tělo bez duše, všem odsekává a chodí jen na společné večeře, a to jen  potom co se sním táta pohádal. Řval na otce že už se Selekcí nechce mít nic společného. Hádali se tam přes několik hodin. " odmlčel se a pak se na mě podíval. ,,Co se mezi vámi stalo?" zadívám se do nebes postele. Znovu se  mi do očí natlačí slzy. Vybavila jsem si ten den. Nejsi pro mě nic,  jen další soutěžící z mnoha.
Rosklepaně se nadechnu. Pořád to bolelo. Jojo to se zamilovaným stává. Zamilovaným, i hned to slovo vytěsním z hlavy. Unikne mi povzdych a pak se pustím do vyprávění. 

,,To je vůl." ulevil si Lukas. Já se uchechtla. ,,Tak víš co?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ukaž tomu volu o koho přišel. " neudržela jsem kamennou tvář.  ,,Díky Lukasi ale odjedu." ,,Tak na to zapomeňte slečinko. Zítra tě zvu na schůzku. Vyjedeme si na koních." usměju se. ,,To beru." v očích se mi zablískne. Měla jsem v plánu ho vyzvídat ohledně selekce. ,,Tak teď se bojím." začal hrát ustrašence. ,,Neboj." posadím se. ,,Nechám ti přinést oběd. Myslím že pro tebe mají komorné šaty." mrkl na mě zvedl se. Došel ke dveřím, kde se zarazil.
,,Slib mi něco." ,,Podle toho co."
,,Když se ti Zac příjde omluvit a bude se o tebe snažit dáš mu šanci?"
,,Možná." přikývl a opustil místnost.

,,Belatris už se neomlouvej." usmívala se Linda. ,,Díky holky, jste super." ,,To o nás bude pjet chválu až uvidíš šaty." na to se dveře otevřou a dovnitř vešla Mira. Sára radostně zatleskla a pomohla jí. Zalapala jsem po vzduchu. Bílé šaty, bílá maska s peřím a bílé střevíčky.

,,Labuď

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Labuď." vydechla jsem. Oni mi udělali kostým labutě. ,,To je nádhera."  ,,My víme." obejmu je. ,,Tak a teď vás oblečem." Přikývnu. Holky mi připravili koupel a přinesli teplé jídlo. Teď už jsem se cítila lépe a tak jsem se nechala obléct, vlasy mi spletl do drdolu, namalovali a nandali masky. Když jsem   byla hotová a prohlížela se v zrcadle do vnitř vpadla April.

,,Páni tobě to tak sluší." vyhrkla. Prohlídnu si ji. Měla kostým elfky. Originální. ,,Tobě  taky. " sedla si na postel. ,,Prý si byla nemocná." ,,No jo bolela mě hlava." ,,Aha to je mi líto. Doufala jsem že mi řekneš proč je princ Arman takoví nevrlí." pokrčila jsem rameny. ,,To netuším teď jsem sním nějakou dobu nemluvila." ,,To je mi jasný. Jo jinak nás opustila SJ a Hannah." tak že už je nás jen jedenáct. Blíží se elita. Tam kam se já nedostanu, pomyslím si. ,,Blížíme se ke konci." řeknu místo své myšlenky.
,,Ano, hrozně moc bych chtěla do elity a pak se stát Armanovou  manželkou. Netajím se že ho mám ráda." usměju se. Bolelo mě to slyšet ale když jsem teď mimo hru tak bych
to štěstí měla přát dalším. ,,A co holky a sestra?" ,,Astra i Lara jsou smutní Lukas se teď hodně baví se Zoe. Snaží se dělat že se nic neděje ale no je vidět že je to ubíjí. Tvá sestra je taková tajemná pořád někam mizí. Jo a asi ti vyměnili stráž protože ten tvůj stál u pokoje tvé sestry a u tebe  stojí nějaký černovlasí mladík." cože! On mi vyměnil stráž! to si snad dělá legraci! To snad žárlil nebo co? Žárlit nemohl, promítlo mi hlavou. Pro něj nic neznamenáš. ,,.... celkem sexi." zaslechnu poslední Aprilininy  slova, která mi vykouzlí úsměv na tváři. ,,Myslím že bychom měli jít."
,,Máš pravdu." obě dojdem ke dveřím mého pokoje. ,,Připravená?" zeptá se. ,,Ne." ,,Budeš připravená?" ,,Ne."
,,Tak bezva, jdem holky budou mít radost že ti je už dobře."

V tanečním sálu už byli všichni. I princové ani jeden nebyl převlečený měli jen oblek a černou  masku. Zato jejich sestra se přímo oblékla do makové panenky.  Královna mě šaty rudé vypadala jako růže. A její muž vypadl jako král. Zac se o něčem s otcem hádal, když do něj strčil Lukas a ukázal mím směrem. Zac se otočil a zůstal na mě zírat. Jeho pohled jsem mu neopětovala a vydala se i s April  za mou sestrou, která šla za plameňáka. ,,Ahoj." obejme mě. ,,Ahoj..." ,,Zabírá nás kamera." ozve se April. Otočíme se a zamaváme  do ní.

,,Dámi a pánové prosím vítejte královskou rodinu z Belgramu. Krále Henricha IV." na schodech se objevil muž okolo 30 až 35 letech. ,,Jeho ženu královnu Alysu III." byla to velmi drobná žena okolo 20 až 23 let. Vypadala tak křehce oproti mužnému králi. Nevypadala vůbec šťastně, spíše ustrašeně ale zároveň se to snažila schovat pod klidnou masku což se jí dařilo. ,,Princ Adrian V." malí asi čtyřletý chlapec choulící se u jeho matky. Byl jí neskutečně podobný. ,,A  královská dcera princezna Alexandra Dianera I. " královna v ruce držela dvouletou hočičku. Celá tatínek. Královna na sobě měla šaty víli stejně jako její dcera. Princ vypadal jako princ se zelenou maskou a král vypadal jako král s též zelenou maskou. Sešli dolu. Naše královna a náš král se šli přivítat s druhou královskou rodinou v doprovodu svých dětí.  Chvíli tam spolu mluvili než královna k mému překvapení Alexandru předala Laře a Astře. Hned se úplně všichni seběhli k malé princezně. Já ne. Stála jsem tam sama a pozorovala prince Adriana. Chtěl taky jít za holkama ale otcova přítomnost ho nutila být schován v matčině sukni. Dřepěla jsem si a zachytila jeho oči. Měl je překrásně modré. Usměju se na něj a naznačím mu aby se nebál. Chlapeček chvíli váhal. Opatrně jsem si sundala masku aby mi viděl celý obličej. Princ se kousnul do rtu a pak se pustil matčiny sukně a pomalu šel ke mě. Počkala jsem na něj. Došel ke mě a sedl si. ,,Hop!" k mému překvapení to řekla hodně nahlas. Usmála jsem se. ,,Co se říká princi?" ,,Profím." ještě víc se usměju nad jeho profím. Vzala jsem ho a zvedla do náruče i hned dá ručičky kolem mého krku a přitulil se ke mě. ,,Já jfem Adrian." mluvil stále nahlas což mě stále překvapovalo. ,,A já jsem Belatris." ,,Bela." zopakoval moje jméno. ,,Přesně tak." až teď jsem si uvědomila že  je ticho a všichni na nás koukají. ,,Tak to je zázrak." řekl překvapeně král. ,,Adrian k nikomu nechodí natož aby s někým mluvil." přidala se královna. Podívám se na prince, který koukal na mou masku v ruce. Natáhla jsme si ji znovu na obličej a on si začala ošahávat pírka.
,,Hrajte!" křikl náš král. Hudba se rozezněla. Vojáci v maskách si šli pro nějakou dívku a začali s ní tančit. Já se do hudby začala houpat s princem. Pozorovala jsem jak Em krouží s nějakým vojákem po parketu. Byl to  ten samí voják se kterým v jejich den jela na koni. Zac tančil s Phoebe  a Lukas s Krystyn. Lara v ruce stále držela princeznu. Kývla na mě a já ji její pozdrav oplatila.

Nedokázala jsem dlouho koukat jak Zac tančí s jinými. Bolest, která mě pohltila mě dusila, musela jsem na čerství vzduch. Vyšla jsem na balkón.
Po tváři mi stekla neposedná slza, kterou Adrian setřel. Překvapeně jsem na něj hleděla. Velkýma očima plná vzrušení ale i únavy se na mě díval. Jeden muž mi srdce láme druhý ho lepí. Adrian zívl. ,,Princ se unavil."
,,Chceš zazpívat ukolébavku?" ,,Jo."
posunu  si ho výš. A začala jsem zpívat ukolébavku, kterou nám maminka  zpívala. O hvězdě, o polární záři, o řece a o lásce. Když jsem dozpívalal, Adrian už mi spal v náručí. Opatrně jsem se sním vrátila do tanečního sálu. Už byl polo prázdný. Spoustu soutěžících i vojáků už odešlo. Na parketu tančil jen Lukas s Larou. Malá princezna teď byla u naší královny a hlasitě protestovala. U nich stáli oba králové a Zac. ,,Vísosti." ukloním se jim i se spícím Adrianem.
,,Omlouvám se ale uspala jsem vašeho syna a nechtěla jsem ho budit." ,,To je v pořádku  neomlouvej se spíš bych ti měla poděkovat." převzala si Adriana. Okamžitě mě do ruky vběhli mravenci.  Znovu se ukloním.
,,Dobrou noc vísosti." ,,Dobrou noc slečno." rychle jsme se otočila vydala se do své komnaty. No to byl zase den.

1391 slov.
Hi.
Pokud to ještě někoho baví přidávám další kapitolu. Příběh bude celý OPRAVEN až dokončím celou knihu.Omlouvám se že jsem dlouho nevidala. A teď hned vydávám dvě kapitoli.   Doufám že se kniha líbí a líbí se vám i mé kapitoli. Pokud ano pište komentáře a dávejte hvězdičky*.
Hezké prázdniny. 🖐

Selekce pro DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat