Elita

370 12 5
                                    

Seděla jsem, na posteli a zády se opírala o Zaca, který si na prst namotával pramen mích vlasů. Měla jsme zavřené oči a jen si užívala. Najednou jsem  viděla Em a toho vojáka. Včera nebyla na večeři a nikdo jí celé odpoledne neviděl. Odtáhnu se od Zaca a tím způsobím nesouhlasné mručení. ,,Byla za tebou sestra?" chvíli se na mě koukal. ,,Byla, včera." ,,A?" ,,No nic." z jeho výrazu jsme pochopila že se nic nedozvím. Vrátila jsem se do původní polohy.
,,Filip mi zase hlídá pokoj." ,,Všiml jsem si." ,,Nejseš naštvaný?" ,,Byl ale teď  už ne. Navíc ty musíš vydržet moje schůzky s ostatními, tak přeci to taky vydržím." na tváři se mi znovu objeví úsměv. Od našeho usmíření jsme se zmenšili na deset dívek. Až nás bude jen osm začne elita. ,,Nad čím přemýšlíš." ,,Už  to končí. Dneska je nás v paláci jen deset. Za chvíli jsme v elitě." Zac se pode mnou napnul. Chytla jsme ho za ruku a pevně stiskla. Po chvíli se znovu uvolnil. ,,Víš že mě tvoje přítomnost vždycky tak uklidní. Aspoň na těch pár hodin co spolu jsme se cítím uvolněně, jako sám sebou." jeho slova mi zvětší úsměv na tváři. Dělala jsem si starosti o Em a o to jak všechno bude ale se Zacem jsem  dokázal vypnout. ,,Je to vzájemné." nemusela jsem  se ani dívat abych věděla že se usmívá.

Dveře mého pokoje se otevřeli a dovnitř vešli moje komorné s princeznou Vee. Nadzvedla jsem  obočí. ,,Vaše vísosti, omlouváme se ale potřebujeme připravit slečnu na zprávy a navíc s princem potřebuje mluvit princezna." a do háje. Úplně jsme na to zapomněla. Za tu dobu co jsme tady byli zprávy byli 3×. ,,Ahoj Belatris." ,,Vee." odtáhla jsem se od Zaca, o kterého jsem  se stále opírala.
Zac chytil mou ruku a políbil mi dlaň. Jen jsem nad tím pobaveně zavrtěla hlavou. Oba jsme se vyhrabaly z postele. ,,Moc se omlouváme ale potřebujeme tě připravit." ,,To je v pořádku Miro." ,,Tvoje komorné ti týkají?" zeptala se překvapeně Vee.
,,Od začátku soutěže." ,,Tak to tu ještě nebylo." rozesmály jsme se.
,,Půjdem sestro?" nabídl jí rámě Zac.
,,Jo, ještě se stavíme pro Lukase měl by být s Astrou." ,,Dobře." oba mi věnují úsměv než se za nimi zavřou dveře.
,,Máme ty šaty." oznámí Sára a rozloží je po posteli. Zůstala jsem  na ně v úžasu hledět.

,,Zase jste se překonali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Zase jste se překonali." ,,Děláme vše co umíme. Teď se posaď ať ti mohu udělat make up." nařídí mi Mira. S úsměvem se posadím a nechám se opečovat.

Sára mi vlasy upravila do drdolu a okolo  krku zapala řetízek s růžičkou. Na ruku jsem si připla  zlatý náramek. Zvykla jsem  si ho nosit. ,,Sluší ti to." mrkla na mě Linda. ,,Děkuji." ,,Jsi nervózní?" ,,Jako vždycky Sáro jako vždycky." ,,Až budeš točit zprávy po milionkáté, tak ti to nepříjde." ujišťovala mě Mira. Pokud si mě Zac vybere. Jako by Linda vycítila na co myslím. ,,Neboj dám všechno za to že tě požádá o ruku. Né dneska a určitě ani ne zítra ale po vánocích..." ,,Ale co když ne." ,,Jsi jediná za kým takto chodí, si jediná se kterou tráví tolik času, mohla bych takhle pokračovat ještě dlouho ale podle Miriina výrazu hádám že na to bude čas jindy." ,,Uhodla si to přímo přesně Sáro. Belatris má být do sedmi minut v natáčecím studiu." konec její věty jsme slyšeli z útrob chodby. Poděkovala jsem  holkám, letmo jsem  kývla na Filipa v pozdravu a rozběhla jsem se za Mirou.

Seděla jsem  na židli v natáčecím studiu. Ano už zase jsem seděla. Pořád někde sedím. Vedle mě byla hodně nervózní Em což bylo zvláštní. Od té doby co jsem Emmu nachytala s Christianem jsme s ní nemluvila. Po mé levici seděla April. Všimla jsem si že u stěny stojí Emmin voják a nervózně poklepává nohou. Než jsem  se však stihla Em na něco zeptat začalo vysílání. ,,Dobrý den lidu  Morganský. " přivítal diváky Vincent. Chvíli mluvil o útocích rebelů na jihu země. K mému překvapení neměl rozhovor s královskou rodinou ale šel rovnou k nám. Omyl ke mě. Došel tedy ke mě. ,,Slečno Bellová, jak se cítíte jako oblíbenkyně lidu. " to že jsem? Nedala jsme na sobě znát překvapení, teda aspoň doufám. ,,Nijak zvlášť jinak ne. Samozřejmě jsem  moc vděčná a ráda za podporu lidí, protože si myslím že by lid měl být spokojen s lidma u moci Když už s princi nic nenadělají ale s náma by mohli." skoro všichni se v místnosti rozesmáli. Právě jsem ne přímo urazila prince. ,,Už jste se viděla s rodinou?" ,,Ne ještě ne ale psala jsem  jim." ,,Dobře děkuji." otočil se na Krystyn. ,,A jak se cítíte vy, že vás odsunula slečna Bellová z výsluní." ,,Přejují to. V selekci jsme našla spoustu rivalek ale taky pár přátel mezi kterými mohu počítat i Belatris." vděčně se na ni podívám a ona mi s jiskřičkami v očích pohled vrátí. ,,Předpokládám že ani vy jste se s rodinou neviděla." ,,Ne ale doufám že bude možnost o vánocích. Ráda bych viděla zase mojí mladší sestru."
,,Ovšem to chápeme asi všichni ale teď předám mikrofon princům."  Oba se zvedli a převzali si mikrofony. ,,Dobrý podvečer milí občané. Jak už tady bylo zmíněno selekce může proti sobě postavit lidi ale také je zblížit a někdy i neplánovaně. Láska je dar a měli bychom si ho vážit, a proto když za námi přišla slečna Emma Bellová stím že se zamilovala do vojáka hlídající její pokoj a že by ráda odstoupila. Navrhli jsme jí aby na dále zůstala v paláci a mohla být se svým milým avšak ne jako soutěžící ale jako pomocnice na zámku. Tímto tě s bratrem propouštíme." dokončil svůj předlouhý monolog Zac.

Em vedle mě do očí vyhrkli slzy. U princů se objevil Christian. Em se zvedla a rozběhla se k němu. Pevně ji objal. Oba princům děkovaly než zmizely z dosahu kamer. Usmívala jsem  se. V duchu jsem děkovala oboum bratrům. Slovo si převzal Lukas. ,,Teď čeká mě dlouhý monolog. Takže, z bratrem a naším otcem jsme se schodli že je načase abychom zmenšili počet dívek na elitu." zadrhl se mi dech. ,,Ale to také znamená že musíme vyloučit ještě jednu dívku. A v Selekci končí i když nás to mrzí Emili Whoolová. Ostatních osm dívek dál pokračuje do elity." oba odloží mikrofony a vrátí se na místo. Emili se rozplakala. A chvíli na to se ukončili zprávy. Vstala jsem. ,,Krystyn!" otočila se na mě. ,,Já... nevěděla jsem, že jsem  tě ehm." ,,To je v pořádku. Já ti to doopravdy přeju." obejmu ji a ona mi objetí opjetu. Když jsem jí pustila vydala jsem se za svou sestrou a Christianem, u kterých byli i princové.

Došla jsem  k nim. ,,Máma určitě  omdlela." Em se rozesmála. Celá zářila a držela se Chrisem za ruku. ,,Díky." otočím se na kluky. ,,To byla maličkost." Lukas.
Se Zacem si stoupneme kousek dál.
,,To byl dobrý proslovo." ,,Byl vymyšlen za pochodu." ,,Taky si mi mohl říct že zmenšíte počet." ,,To by nebylo překvapení." mrknul na mě. Snažil se z toho dělat legraci ale i tak jsem  věděla že ho to tíží. ,,Tak jsme tedy v elitě." přikývl. ,,Ano jsme v elitě."

1182 slov.
Tak a jsme v elitě. Ještě mám vymyšlené několik kapitol ale pomalu a jistě se blížíme ke konci. Zajímá vás co bude s Em? Co se ještě přihodí? osboně jsme celkem zvědavá. Bela je oblíbeňkyně lidu co říkáte na to? Píšete názory dávejte hvězdičky pokud se líbí. Omlouvám se za chyby jak jsme řekla budu to opravovat až napíšu celou knihu a najdu si čas.
Tak zatím Ahoj.

Selekce pro DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat