Náš den

355 14 0
                                    

Tak je to tady. Dneska byl snad první den co jsem vstála sama od sebe.  Vysprchovala jsem se. Když, holky přišly s mími šaty. Měla jsem projitý všechny poznámky. Nejvíce jsem ss bála našeho překvápka aby vyšlo. Byl to Emili nápad ale na starost jsem ho dostala já. S holkami jsme se dohodli že bude nejlepší aby jsme měli šaty ve stejné barvě a na ruce náramek s květinou aby všichni věděli kdo jsou pořadatelky. Myslím si že moje komorné předvedli skvělou práci. 

Pomohli se obléct vlasy mi nechaly rozpuštěné a na ruku mi připli domluvený náramek. Celou dobu se mě snažili uklidnit. Na snídani jsem přišla v doprovodu Zoe. Vyprávěla mi že byla s Armanem před půl měsícem na schůzce a že se byli projet. Taky mi řekla že ji dal princ pusu na čelo. Musela jsem se pousmát, když jsem si všimla jejího rozzářeného obličeje. Také se zmínila o tom že Zac nikoho nepolíbil! Že dává polibky na tváře na čela na ruku ale né na rty. Celé srdce se mi rozhořelo (ne doslovně).

Celou snídani mě a mojí skupinku všichni napjatě pozorovaly. Po snídani se Lili a Zoe se vydalaly zkontrolovat červenou niť, která byla natáhla po zahradě a vedla k místu, kde jsme nacházeli badmintonová síť a jezítrko a šly to tam připravit. Já a April jsme dopsaly dopisi, kde bylo vodítko jak najít začátek nitě. Vypadalo to asi takhle:

Milí hledači
tvá cesta začíná teď! Tvým úkolem je najít začátek rudé nitě. Hledej tam, kde to voní ale kuchyně to není. Hledej tam, kde čerství vzduch je hledej dobře kousek vedle vykukuje modrý květ. Pokud nevíš kam máš jít jdi na balkón, tam kam muži nesmí pod ním najdeš místo, které hledáš. Hledači máš krátký čas najdi ho než odbije první.

Ps: vem si sebou plášť nebo něco teplejšího.

                                        A + B + E + L + Z

Pak jsem ještě napsala druhý dopis.

Milí Hledači,
tvůj první úkol si splnil. Už tě čeká předposlední úkol. Jdi po niti, nestrať se. Najdi konec, hledej dobře odměna vždy dojde. Nezapomeň nepusť se jinak už tě nenajdem.

                                       A + B + E + L + Z

April napsala poslední dopis, kde jim gratulujeme a přejeme jim hodně zábavy. Moc se nám to povedlo. Lili a Emili se vrátily s tím že je všechno tak jak má. ,,Už by měl být oběd." oznámí nám Zoe, která ještě dozajišťovala hudbu. ,,Tak jdeme."

Oběd byl stejný jako snídaně. Zase na nás všechny koukaly ale mi nic neudělali a dál spokojeně jedli navíc jsme si sedli tak aby jsme nebyli u sebe. Po obědě Emili,  každé dala dopis. Poslední kdo nám chyběl byla princezna Vee, madam Zazu, princ Arman a princ Elias. Astrid šla za Vee, Lili šla za Eliasem. Až teď jsem si všimla že by se k sobě ty dva hodili. Oba mají trpělivou povahu. Lili dokáže vyslechnout, každého což by se Elkasovi hodilo protože všechno dusí v sobě a nemá to komu říct a u ní by to měl. Zoe šla za Zacem. I ta by byla skvělá. I když vedle sebe stojí vypadají hezky. Já se vydala za madam Zazou. Dala jsem jí dopis a předala i náramek. Byla z něho nadšená! Pak už jsem se vydaly se schovat.

Jako první přišla Phoebe po ní přišla moje sestra a dohromady pak přišly Astra, Krystyn, Jess a Cho. Jako jedni z posledních přišli princové a princeznala. Myslím že Zaca nepřekvapilo, kde se nachází. Úvodní slovo pronesla April, která jako jediná nikomu nedovedla dopis. Pak jsem se začaly bavit. Hrála hudba tančilo se, hrály se různé hry a badminton.  Právě můj tým, tedy já a ségra, jsme vyhrály poslední set proti SJ a Enny. Zjistila jsem že Enny je pohodářská holka, která konflikt dokáže překročit v zábavu. Tlesknu si Em a usměju se nad už třetím vyhraným zápasem. Šla jsem si sednou ale ani jsem nedošla k dece. ,,Věnujete mi jeden tanec slečno Bellová?" usměju se na Zaca. ,,Ráda pane Steele." oba jsme se rozesmáli. Nebyli jsme jediný kdo tancovat. I Lukas a Astra spolu pluli po trávě. Chytla jsem se ho okolo krku a on mi položil ruce na boky. Začaly jsme se do hudby pohybovat. Chvíli jsme tančili a pak se začali k sobě přibližovat. Nevím jak by to dopadlo, kdyby se neozvala Zoe že je večeře. Rychle jsem odskočila od Zaca jako bych se popálila. Málem jsem ho políbila předevšemi! Vydali jsem se  k dece. Už začalo stmívat. Sedla jsem si vedle Lary. ,,Tak co?" pokrčím rameny. Podívám se kam se kouká. Lukas se smál něčemu co mu řekla Astra. Ten se k ní naklonil a zašeptal jí něco na spátek. Chápavě jsem se na ní podívala. Přistoupila k nám Mira a podala nám tácky s večeří (chlebíčky). Asi si říkáte co tady dělá Mira. Jsou tady všechny moje komorné.  Poprosila jsem je aby nám tu pomohly s večeří. Samozřejmě milé rádi souhlasili.

Po večeři už byla tma a tak jsme nachystaly lampiony. K mému překvapení se dostavili i král s královnou. Dala jsem i  jim lampion. Stoupla jsme si tak aby na mě všichny viděli. ,,U nás doma se vždycky věřilo že lampiony nosí štěstí. Když náš táta byl ve službách krále jako voják, každý rok jsme s mamkou a bratrem posílali lampiony pro jeho štěstí. Pro něj." na chvíli jsme se odmlčela. ,,Ať tuhle soutěž vyhraje, kterákoliv z nás, nikdo nebude poražený.  Proto že jsme si tu všechny našly přátelé, takovou druhou rodinu. A proto bych chtěla tenhle lampion poslat pro všechny z nás a pro ty, kteří už v této soutěži nejsou." na to jsme zapálila lampion  a poslala ho do vzduchu. I hned mě následovaly holky z mojí skulinky a po nich ostatní. Všimnu si že k mému lampionu  přiletěl jiný a teď sním letěl. Rozhlédnu se po majiti. Ségra se na mě usmívala. Došla jsem k ní. ,,Za chvíli příjde to nejlepší." zašeptám. Čekáme spolu než lampióny odletí.

Když, už jsou mimo náš dohled  kývnu  na Sára. Ta zapálí a uteče k  nám. Prosím ať to klapne prosím. Do vzduchu vylétla rachejtle. Rachejtle se rozprskla a na obloze se vytvořil fénix.  Znak našeho království. Vyšlo to. Z holkama jsem se rozesmála  a objali jsem se. My to daly! Ozval se potlesk. Všechny jsme se otočili. Král stál a tleskal. Jeho žena se k němu přidala a madam Zazu nebyla nijak zvlášť po zadu. ,,Moc hezké. " pochválila nás královna. Pak se zavěsil do svého manžela a odešly. Na tváři se mi zvětšil úsměv.  Podívám se na Zaca. Ten se jen pyšně usmíval.

Selekce pro DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat