Bál a hvězdy

473 18 0
                                    

Dívala jsem se na královský pár jak ladně pluje po parketu. Vypadali tak šťastně. Někdo do mě drknul. Podívám se na Em. Až teď jsem si všimla že nás natáčí kamera. Obě jsme se do ní usmáli a dál pozorovaly královnu a krále. Dívaly se na sebe tak zamilovaně. Přála bych si mít někdy někoho kdo se na mě bude tak  dívat jako se král dívá na královnu. Někdo mi poklepe na rameno. Zac se na mě zašklebil. ,,Smím prosit?"
,,Smíte." nabídl mi ruku a dovedl mě na parket. Položila jsem mu jednu ruku do jeho dlaně a druhou jsem si chytla sukni. On mi položil ruku okolo pasu. Zahledím se mu do očí. ,,Byla jsi skvělá." ,,Děkuji." začneme tančit. 
,,Mimochodem vypadáš nádherně." chci se podívat jinam ale on zachytí můj pohled. A tak tančím s mužem, kterého jsem bytostně nesnášela. Když píseň skončila. Zjistila jsem že jsou na parketu jen tři páry. Já a Zac, král a královna, Lukas a Lara. Ukloním se Zacovi a on mě spolu jsme se vydali z tanečního parketu.
,,Lukasovi se líbí Lara?" ,,Nevím. Moc
  se mnou o tom nemluví." ,,A jak jinak řešíte selekci?" ,,Oba se shodneme na dvou až pěti dívkách, se kterými jsme se ani jeden nepadl  do noty a ty pak  vyhodíme." ,,Skolika dívka už si byl na schůzce?" ,,S pěti." ,,A ty už si byla s mím bratrem?" ,,Ne. Máme mezi sebou kamarádský vztah a snad to i tak zůstane." přikývl. ,,Teď jestli mne omluvíš jdu si zatancovat s Mary nebo to byla Mina?" ,,Myslíš May?" ,,Ano díky. Uží si ples." ,,I vy princi." s těmi to slovy se vydám za Krystyn.

,,Jak si užíváš ples?" ,,Skvěle a ty?"  ,,Taky." ,,Bych se divila kdyby ne, vždyť tě k tanci  vyzval princ." ,,Spíš můj rival." nikdo nemusí vědět že jsme se usmířily. Na to jsme se obě.  rozesmály. Na to k nám přistoupili dva vojáci. Jeden z nich byl Filip. ,,Věnovala by ste mi jeden tanec slečno Bellová?" ,,Ráda  pane de Mere." na parketu zrovna kroužil. Lukas s Astrou,  která vypadla radostí bez sebe. Pak tu bylo spoustu dalších párů. Chytnu se Filipa a začneme tančit do hudby. ,,Dneska jste překrásně zpívala slečno."
,,Děkuji." ,,A moc vám to sluší." ,,Ani vy nejste k zahození." tyto čtyři věty byli jediné, které jsme si řekly. Jen co jsem dotancovala už jsem tancovala s jiným. K mému milému překvapení to byl Lukas. ,,Líbí se vám bál slečno?"
,,Ano moc." ,,Chtěla jsme se vás zeptat nešla by jste se mnou zítra na schůzku?" ,,Ale jistě můj princi." pak jsme se oba rozesmáli. ,,Tak že ve dvě? Po obědě Sue." souhlasně přikývnu. ,,Můj bratr mě za chvíli zavraždí pohledem." lehce jsem naklonila hlavu abych viděla Zaca. Stál opřený o jeden sloup a v ruce držel skleničku se šampaňským. Vedle něho se motala Anastasie a něco mu šeptala do ucha. Nevypadal že by nám věnoval nějakou pozornost. Otočím se zpátky na Lukase a nadzvednu obočí.
,,Věř nebo ne jestli stebou budu ještě tančit vlastní bratr mě zaškrtí." ,,Když by té zaškrtil já bych zaškrtila  jeho." znovu jsme se rozesmáli.  ,,Jsem rád že mám někoho kdo by pomstil mojí smrt." chtěla jsem se ho ještě zeptat na Liru  a Astrou  ale to už píseň skončila a on se vydal za Sašou a se mnou začal tancovat nějaký voják v uniformě.
 Opírala jsem se ostů a sledovala páry tančící na parketu. Tančila jsem snad se všemi. A s někým dokonce dvakrát jako s Lukasem, se kterým jsem před chvílí dotančila. Vydolovala jsem z něho že se mu Lira a Astra moc líbí. Teď jsem ho pozorovala jak krouží po parketu s mojí sestrou. Něčemu se tam nahlas smáli. Úsměju  se a vypijí poslední zbytek šapaňskěho, který mi zůstalo ve skleničce a vydám se pryč ze sálu.

Procházela jsem se zahradami  a užívala si toho ticha. V ruce jsem držela svoje střevíčky a svými bosími  chodidly  jsem pročesávala trávu. Tak moc mi to připomínalo domov. Co teď asi dělá mamka? A domaloval táta ten obraz pro novomanželi Toriovi?Zastavila jsem se u lavičky a posadila se. ,,Ehh." odkašlal si někdo za mnou, prudce jsem se otočila. Stál tam Zac. Stejně jako já neměl boty. Na sobě měl jen košili a kalhoty. Vlasy neupravené. Teď rozhodně nevypadal jako princ ale jako obyčejný člověk. ,,Proč nejsi na  bále?" ,,Na to bych se taky mohla zeptat princi." usmál se a posadil se vedle mě. ,,Miluji noční oblohu posetou hvězdy." zakloním hlavu. Málem úžasem přestanu dýchat. ,,To je.." ,,nádhera." doplní za mne.  Podívám se na prince a najednou.
,,Padá hvězda." ukážu za prince. Zac se na mě podíval. ,,Tak si něco přej." ,,Přeju si aby moje sestra dosáhla svých snů. Přeju si aby se moji rodiče se  kvůli mě netrápili a žili život takoví jaký si vysnili. Přeju si aby se vrátil bratr. A přeju si aby všichni moji blízcí byli šťastní." podívala jsem  princovi do očí a zase se v nich začala ztrácet. Najednou se zvedl a natáhl ke mě ruku. Chytnu se ho a on mě zvedne na nohy. Obouma rukama mě chytl kolem pasu a já mu svoje ruce položila za krku. Pomalu jsme se začaly pohupovat do melodii linoucí se z tanečního sálu. Položila jsem si hlavu na jeho rameno. Dokázala bych tu takhle stát až do konce života. ,,Co mi to děláš Sue." zašeptal mi do vlasů. Odtáhnu se.
,,Zítra bude hezky." ,,Ano to bude." pak se zarazil. ,,Za týden a čtyři dny   jsou zprávy a za měsíc a půl má přijet královská rodina z Belgramu.  Až přijede rodina z Belgramu mělo by část tu být 12. Zítra musím vyloučit další čtyři dívky."  ,,Ale to už nás tu bude jen dvacet dva." ,,Ano. Smyčka se začíná utahovat. Do podzimu což je dva za měsíc  by jsme podle otce měli mít vybranou Elitu. Pak je mu prý jedno jak dlouho nám to bude trvat než si vyberem svojí budoucí manželku." viděla jsem na něj že mu není příjemný být v takové důležité věci utlačován časem. Položím mu ruku na rameno.
,,Zacu." ,,Někdy si říkám, co když právě tu dívku, kterou vyhodím byla ta pravá a já už s tím nic nenadělám. Často mám pocit že jsem v tom  všem sám...." ,,Zacu! Podívej se na mě." váhavě se na mě. ,,Ty nejsi sám. Vždycky jsem tu pro tebe. I když to jezírko ti nikdy tak dočista neodpustím." uchechtle. ,,Jsem tu stebou. Jestli chceš zkusím néjak zjistit jaké jsou doopravdy  ostatní dívky a říct ti, kterým jde jen po koruně a slávě." pořád se na mě díval. ,,Už teď vím že tebe domů. V životě nepošlu." tentokrát jsme ss uchechtla já. ,,Už je pozdě měli bychom jít spát. Navíc já se potřebuji vyspat do  krásy mám schůzku s tím bratrem. " Zac se zamračil a já se vydala ke dveřím vedoucí do zámku.

Stála jsem u dveřích vedoucí do mého pokoje a vedle mě stál  Zaca. ,,Moc jsem si to užila, děkuji." ,,I já. Dobrou noc." ,,Dobrou noc." řeknu a vklouznu do pokoje. Převlékla jsem se do noční košile a zalezla do postele.

Omlouvám se že kapytoli teď nevycházeli :( Hodně školy atd... Byla jsem ráda že jsem se vůbec stíhalal najíst ale teď už zase čas budu. Dneska jsem zveřejnila dvě kapitoly a už  mám napsanou další. Pokusím se kapytoli vydávat v nějaké pravidelnosti... ale nic neslibuji :) Zase se omlouvám na strašně moc chyb, které v příběhu určitě jsou :(

No nic nebudu to okecávat a psát tady slohovky.... Doufám že se další kapytoli budou líbit.

Selekce pro DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat